[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
sin, cos, tan abi
swordy
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.11.2006
Postitusi: 46
[EEMAL]




eureka.gif postitati 10.12.2006 13:16 Tsiteeri
sin, cos, tan abi



Oleks vaja arusaada neist. Ise otsisin nende kohta materjali neti.ee-st aga midagi erilist ei leidnud. Kas kellegil mõnda head õpetust või head lehekülge nende selgitamiseks ei ole ?
Kui midagi aru ei saa, siis küsi!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 10.12.2006 13:27 Tsiteeri


Link

Ehk abi :P ?

[Muudetud: 10-12-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 10.12.2006 13:50 Tsiteeri


mis need sin , cos , tan üldse on?
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
swordy
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.11.2006
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 10.12.2006 22:19 Tsiteeri
srry



need on trignomeetrilised funktsioonid, sinna hulka kuulub ka veel kootanges(õpid koolis neid 9.ndas klassis matemaatikas).
Kui kellegil veel linke siis lisage julgelt igasugune abi on oodatud! Praegu hakkasin otsima lisa füüsika käsiraamatust.:happy:

srry for double post aga tekkis probleem arvutustega. Proovisin kalkulaatori peal sain ühed arvud aga Gm-iga arvutades sain jälle teised viga just seal cos(arvust) * 100 - vastus tuleb erinev kalkulaatoriga arvutades.

Fail uploaditud siia:
siinus.gm6 faili nimi
http://www.dmgamez.pri.ee/upload/

Nu vat aga siis kasutagi Muuda nuppu :)
dender


[Muudetud: 10-12-2006 dender]

Kui midagi aru ei saa, siis küsi!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 10.12.2006 22:28 Tsiteeri


Nuh oleneb nyyd mida saavutada tahad. Ega ise ka väga spets nendel alal ei ole, veel vajab natuke ootamist siis ehk see aasta saab koolis asja õppida ka
Aga näiteks mingi punkti leidmist objekti suhtes ringjoonel vms on midagi sellist:

x-20*cos(degtorad(-image_angle))

pannakse siis objekti x asukoht ringjoonel 20 peale. degtorad siis muudab arvu ilusti nurkadeks.
Põhiliselt palju ma sulle abi ei saa anda. Ehk saad midagi siit ka :

//damn vana GM foorumit polegi alles kust saaks ilusti näidata.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
swordy
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.11.2006
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 10.12.2006 22:38 Tsiteeri


no nii sai siis ära proovitud ka FreeBasicus asi võtsin sealgi cos(40) sain -0,669 võtsin kalkulaatoril sain 0,76604443 sama sain ka MS kalkariga. Milles selline erinevus kas neil erinev arvutus tehnika ?:nutab:

//Edit sain teada milles viga programeerimis funktsioonid võtavad argumentides radiaanina ehk siit lühike basicu progre. GM-is saab kasutada selle asemel degtorad funktsiooni mis teeb kõik ise ära.
Kood:

screen 13
CONST PI as Double = 3.1415926535897932
dim a as Double
dim rad as Double
a = 40
rad = a * PI / 180
print cos(rad)

Input k$


[Muudetud: 10.12.2006 swordy]:irw:

[Muudetud: 10.12.2006 swordy]

[Muudetud: 10.12.2006 swordy]

Kui midagi aru ei saa, siis küsi!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 11.12.2006 03:01 Tsiteeri


sa ei ole taskuarvutil vist üht funktsiooni sisse lülitanud, miskit asja oli vaja teha igatahes.

swordy
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.11.2006
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 11.12.2006 14:15 Tsiteeri


hehe just vastupidi kalkar teeb selle automaatselt ära aga GM-is tuleb lisada veel degtorad mis teeb kraadid radiaaniks.:doh:
Kui midagi aru ei saa, siis küsi!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
!kiX!
Level 2
Avatar

Liitunud: 29.12.2005
Postitusi: 30
[EEMAL]




postitati 12.12.2006 03:58 Tsiteeri


Siinus on y-väärtus, koosinus on x-väärtus ja tangent on (y/x) väärtus ühiku ringil (vabandan, kui mul matemaatika terminid eesti keeles mööda on).

http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_circle

Seal lehel kasutatakse radiaane, mitte kraade. Radiaanidest kraadidesse saab korrutades 180 ja jagades piiga (eespool oli juba ühes koodis see sees).

[Muudetud: 12-12-2006 !kiX!]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 12.12.2006 04:09 Tsiteeri


Lisan, et sin, cos tannid on GM's väga aeglased, samuti ka lengthdirrid.

Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 13.12.2006 05:22 Tsiteeri


võrreldes teiste funktsioonidega on


Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm