[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3
kuidas saab teha nii et ta liikuma ei jää
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 10:43
kuidas saab teha nii et ta liikuma ei jää



mul probleem selles et ma lisan teile näite korra
vaadake ja pange korra mängima siis vajuta down ja ta ei jää seisma kui ma nupu lahti lasen:nutab:ja üks küsimus weel
mis see muutuja on

Lisatud fail: kim.gm6 (4.53kb)
166 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 11:22


tee nii vajuta add event siis keyboard ja sisi no key sealt valikust ja võta kõrvalt tulbast control ja sealt selle paberiga märk ja vajuta selle paberi lehe peale parema hiirenupuga ja siis tuleb uus aken lahti ja kirjuta sinna speed=0 ja see tähendab et kui sa mignit nuppu ei vajuta sisi on kiirus 0.
ütle kui sa aru ei saa siis ma teen näite.
panen näite kah üles seal on nüüd neljas suunas liikumine ja et kui nupp ei vajuta siis jääb seisma.


[Muudetud: 1-12-2006 normann]

Lisatud fail: kim.gm6 (5.17kb)
138 korda tõmmatud

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 13:32


mul weel küsimus kuidas teha nii et saab asju osta ja

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 13:42


mismoodi osta kas näitex et vajutad hiirega peale ja siis läheb rah ja saad asja we?
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 13:45


ma mõtlen nii nagu tavamängud noh nagu mehike läheb poodi mis on müüriga ümbritsetud ja kui mõõka või kilbi vastu lähed tuleb kusimus ette et kas tahad osta mõõka näiteks 100 krooni eest ja mis muutuja on

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 13:47


muutuja kohta ma öelda ei oska aga ma teen ostmine näidet präägu..

näe see on ostmise näide kõigepealt liigud mehega poe pihta ja siis oled poes ja valid mille osta tahad hiirega seal on legsid kui vajutad legside peale siis tuleb kysimus ette kas tahad osta ja kui vajutad yes sisi l2heb 100 krooni maha ja saad legsid kui aga tahad poeast välja minna siis vajutad ukse peale(see pruun asi seal)


[Muudetud: 1-12-2006 normann]

Lisatud fail: kim_ost.gm6 (10.33kb)
206 korda tõmmatud

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
swordy
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.11.2006
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 15:41


muutuja on omistaja millele saab panna väärtust. Nt: nimi="Jurka Murka".
Nimi on omistaja mis saab väärtuse "Jurka Murka" nagu matemaatikaski õpitud et tähdele annab anda väärtusi x=90 või vanus=16. On olemas kaht tüüpi muutujaid ühed on täisarvud(integer) ja sõned(string)-(hetkel ei ole kursis GM-s olevate andmetüüpidega loodan, et on õiged). Integer saab olla ainult numbriline väärtus nt: 12, 233, 1213. Sõned e. stringid peavad olema jutumärkide vahel "Ilus ilm", "Mõõk". Omavahel neid kokku panna ei saa peab tegema casti ühest andmetüübist teise nt ei tööta selline varjant "12" + 12. Kuid töötab selline "12" + string(12) vastus 1212.

Muutujatel on ka oma scope e. kus või kuhu maani muutuja ulatub(natuke halvasti öeldud).
Nt: ühes objektis sai loodud muutuja nimi kuid juba järgmises muutujas seda kasutada ei saa, selleks on lahendus lisada global muutuja ette näeb välja nii global.nimi. Nüüd saab kasutada muutujat kõikides objektides. Ühe sõnaga teeb global muutuja globaalseks.

Krt kirjavigu nagu sigu. Kui tahad millegi kohta veel küsida, siis üritan täpsustada.
=P

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 18:46


ok mis kas value oli ikka see kkui palju see maksab

mul weel küsimus kuidas teha tabelit ülesse nagu mõnedel mängudel et näitab su tugevust jne..........ma tahaks seda ülevale nurka teha ja kuidas spritesi teha saadke hästi palju majade spritesi kui võimalik!:5:

ups mul tegelt gamemaker:6:

Edit:

Ei tee topeltposte ! Reegleid lugema. Liitsin topeltpostid.

dender




[Muudetud: 1-12-2006 dender]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 19:49


esiteks:ära tee topeltposte vaid kasuta muuda nuppu ja teiseks:majade pilte küsi graafika foorumi alt..
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
swordy
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.11.2006
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 1.12.2006 20:15


Tsitaat:
Tsitaat: koolisolenmul weel küsimus kuidas teha tabelit ülesse nagu mõnedel mängudel et näitab su tugevust jne..
Mõtled midagi sellist ?
Kood:

kuhugui game start või create eventi
global.paljuSkilleOn = 1;
global.skill[0] = "Tugevus";
global.skill[1] = "Rünne";

global.level[0] = 10;
global.level[1] = 5;
----------------------------------------
2. pane draw eventi
for(ii = 0; ii < global.paljuSkilleOn; ii++)
{
draw_text( 16, i * 24, global.skill[ii] + ": " + global.level[ii]); // võid ka 2d arrayna tehe hetkel siis ühega.
}


[Muudetud: 1.12.2006 swordy]

[Muudetud: 1.12.2006 swordy]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 18:07


ma ei saa aru tee näide palun

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 18:12


Sellest pole raske aru saada. Seal on ära mainitud eesti keeles kuhu eventi tuleks järgevad asjad paigutada. Kasuta nende koodide kirjutamiseks Execute a piece of code-i avatud objekti akna Control tab-ist.

Nii et create eventi need globalid ja draw event-i (joonistamine) paned selle for bla bla.

Ainult ära lisa --------------------------- osa, kuna see ei tähenda GM-i jaoks midagi ja see loetakse tundmatuks ja tekib error.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 20:08


ma seda ei panegi aga mul jniisama ka error palun näidet ma alles 9-aastane mul näiteid vaja

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 20:32


Milles sul siis eelnevas koodis viga tuleb ? Pealegi copy ja paste tegemiseks vanus ei loe, sellega saab igaüks hakkama ;)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 20:35


ma seletan ok ma selle koodi juraga sain hakkama eksju aga se draw või mis iganes see oli ja mis seal ja mis sprite ma selleks tegema paintiga pean

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 20:45


draw evendis esineb funktsioon nagu:

draw_text()

Sellel ei ole sul mingit spritet vaja. See joonistab ainult teksti ekraanile.

NB! pealegi su jutust on vahest raske aru saada, ära korda igasuguseid sõnu vaid ürita ennast ilusamini väljendada :)


Muuseas leidisn et Draw evendi koodis oli palju vigu. Siin on selle parandatud versioon:

Draw event:
Kood:

for (ii = 0; ii < global.paljuSkilleOn; ii+=1)
{
draw_text( 16, ii * 24, string(global.skill[ii]) + ": " + string(global.level[ii])); // võid ka 2d arrayna tehe hetkel siis ühega.
}


[Muudetud: 2-12-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 20:49


mis actioni ma drawile panen sest mul pandud vaata see create event ja sinna panin koodi ja mida ma drawi panen?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 20:51


Jõudsin just samal hetkel enda eelmist posti muuta ka et vaata mis ma sinu postist yks tagasi kirjutasin.

Create evendis kirjutad need globalid execute a piece of code-is.

Draw event samamoodi: execute a piece of code ja siis see for blabla.

Ja Create evendis muuda see global.PaljuSkilleOn väärtus ka vastavaks oma skillide arvule.

Nii et kui sul neid 2 siis paned ka arvuks 2:

nt: global.PaljuSkilleOn=2

[Muudetud: 2-12-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 2.12.2006 21:05


aga ma tahan näidist liiga keeruline ka copida ma annan oma poolelize megamaze palun tee näidis ma ei saa kirjutamisest aru aga ma saan näidise pähe õppida:wtf:

tee sellest näidis palun

Edit:
Ei tee topeltposte !!

dender


[Muudetud: 2-12-2006 dender]

Lisatud fail: pooleli mega mäng.gb1 (36.48kb)
139 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




gm6.gif postitati 2.12.2006 21:17
Näide



Näidet Ei õpita pähe Asi tuleb loogiliset selgeks teha. Saan aru sa hetkel nii öelda algaja ja ei jaga väga neid süsteeme, alati saab ka lihtsamalt.

Paigaldasin su mängu siis näite ära. See süsteem on objekti nimes o_skills. Nii et kui tahad ruumis asja näha pead paigutama selle objekti ruumi. Selle olen aga sinu eest juba ära teinud.

Kõik koodi osad kommenteerisin ära ka nii et arusaamisega ei peaks probleeme tekkima.

Lisatud fail: pooleli.gm6 (37.78kb)
170 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
ninja09
→☺←
Avatar

Liitunud: 26.8.2006
Postitusi: 401
[EEMAL]




postitati 3.12.2006 10:38


uuendasin natuke su pooleli

Lisatud fail: pooleli alpha.gm6 (154.64kb)
197 korda tõmmatud

http://www.prizerebel.com/images/banner1.gif
^^Liitu^^

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 3.12.2006 11:03


Tsitaat:
Tsitaat: ninja09
uuendasin natuke su pooleli


Sry aga naq wtf ?


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 3.12.2006 12:27


lahe aga kas kellelgi on plaaniz megfa mazet teha see kes tahab võib aidada kui saab võite õpetada kuidas seda multiplayeriks ja internetti üles panna=)

muidu oli plaaniz eesti runescapet teha maze versiooni moodi ja 1d vaatega nagu see maze

vabandust topelt post

Edit:
Mis vabandust, ammu öeldud et kasuta Muuda nuppu ! Krt reegleid lugema! Saad sjuke korduva tyki eest hoiatuse ka.

dender


[Muudetud: 3-12-2006 dender]mitu hoiatust olla võib ja mitu mul on

[Muudetud: 3.12.2006 koolisolen]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
ninja09
→☺←
Avatar

Liitunud: 26.8.2006
Postitusi: 401
[EEMAL]




postitati 3.12.2006 12:51


hkhmm et nagu 1d runescape:o
ma proovin praegu 2d:lala:
ma ei teagi mis 1d graafika on:irw:

http://www.prizerebel.com/images/banner1.gif
^^Liitu^^

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
koolisolen
Bännitud


Liitunud: 29.11.2006
Postitusi: 278
[EEMAL]




postitati 3.12.2006 12:53


kas 2d ongi see maze mäng we mis muidu arvad

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
 Lehekülgi:  1  2  3

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm