[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Crypton
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 21.11.2006 20:10 Tsiteeri
Crypton



-= Crypton Sources =-


Egast ,midagi. Tegin ka siis vastava teema. :D
See teema mul juba rohkem päeviku vormina üles kirjutatud. Aegajalt ikka uuendan seda kohta siin.

Kõik mu mängud. Rohkem infot nendest arhiivis. (vaata allapoole)

Kui tõmmata soovitan kasutada Save Link As vms valikut. Muidu kipub faili avama browseris.
Mask massacre 1 (Koos muudetava projektifailiga!) - http://crypton.sponest.com/mangud/Mask_Massacre_v1.rar
Space Baller - http://crypton.sponest.com/mangud/SpaceBall.rar
Turret Action - http://crypton.sponest.com/mangud/TurretAction.rar
Kingi Päästja - http://crypton.sponest.com/mangud/Kingi_P77stja.rar
Shoot to Kill - http://crypton.sponest.com/mangud/Shoot2Kill.rar
Alberto - http://crypton.sponest.com/mangud/Alberto.rar
Air race - http://crypton.sponest.com/mangud/AirRace.rar
Air race(no blur) - http://crypton.sponest.com/mangud/AirRace(noblur).rar

_____________________________________________________________________________

Asjaga hakkasin tegelema praktiliselt samal ajal kui sain koju arvuti, korraliku - nii et kuskil aastal 2004.
Sel ajal sain valmis yhe maze mängu. Valmis see siis ilma kõrvalise abita ja kõigi teadmistega,
mis ise olin programmi uurides ja puurides saanud. Mängmeisterdamisega oli siis algus tehtud.

Järgnes pikem paus, kus tekkis taas huvi selle huvitava Game Maker-i vastu. Peale pausi valmis hetkel
yks minu ajaloolisemaid mänge.
Mask Massacre 1 - Yks mu esimestest mängudest,
mis on säilinud. Tegu siis aasta 2005 Märtsi kuu teosega (nii ytleb vähemalt mu faili arhiiv,
kui õige või vale asi on ei tea. Sellest lähtudes panen ka teised mängud jms järjestusse).

Kuna ma Game maker-is midagi erilist teha ei osanud (seniks piirdus minu teadmised ainult ikoonide piires
ja seal objekti liikuma panemisest, collisionid, ja roomist roomi liikumine, objektide hävitamised, helid jms)
otsustasin küsida erinevate skriptide kohta Starpump foorumist.
Kui Sealsed postitus kuupäevad ei valeta oli tegu siis juba aasta 2005 Juuliga.

Kohe peale sealt vastuse saamisega regasin foorumis end ära ja nii hakkas see asi pihta, kus ma täna olen :).

[...] Jätkub arhiivis

Aasta 2007


Et esimene post kompaktsena hoida on suurem osa "ajaloost" pandud eraldi faili. (imesta vaid :P) See katab ajavahemiku algusest kuni 2007 lõpuossa.
[Arhiiv] Postituse lõpus

Hetkel olen GM-i kõrvale jätnud. Pole praegu erilisi ideid ja indu ka tegeleda mingi mänguga. Olen võtnud käsile kerge 3D asja ja tegelen sellega hobi korras. Täpsemalt siis DarkBASIC-uga. Sellega plaanis üks mäng ka teha, kuid enne vaja õppida. Nii et õppimine hetkel käsil.

[...] Eelnev aasta osa arhiivis

30.12.2007
Niih, olen jälle natukene mootorit edasi arendanud. Nüüd siis olen peaaegu valmis oma uue relva mootoriga. Vägagi dünaamiline ja vb kohe mitte nii kergesti haaratav. Olen üritanud kirjutada kogu relva asja skriptidesse, mis teeb asja kasutamise lihtsamaks ja sealjuures dünaamilisemaks, see meeldib mul selle asja juures kõige rohkem. :)

http://img299.imageshack.us/img299/11/polymorph1yr2.th.gif

Siin siis on korjatud üks relv ülesse ja laseb praegu ühte junni. Eks pärast saab muidugi effektide jms kallal tõsisemalt mässata.

http://img401.imageshack.us/img401/2098/polymorph2fw4.th.gif

Siin on isegi kaks relva maha visatud, mis olid mul just eelnevalt kasutuses. See on vist praegu selle mootori kõige suurem areng võrreldes eelmise MM2 omaga. Relvi saab maha visata ja korjata üles nii, et sealsed kuulid on samad, mis peale kasutamist olid. Üksik relva salv laetakse ainult automaatselt täis, samas üldkuulide arv selle arvelt langeb. Nagu reload ikka :).
Samuti võib näha korjatava relva peal kasti. See tekib kui tegelane on vastavas kauguses ja hiir on relva objekti peal. See siis näitab, et tegu on korjatava objektiga. Plaanis on selle kõrvale kirjutada ka mõned näidud, mis näitaks, mis asjaga tegu on.

Ning muidugi mõtlesin oma mootorile ja vb ka enda nö companile nime välja xD. Polymorph. Antud juhul siis Polymorph Engine. Sellele ilusa esitluse tehes võib ehk mootori demosgi näha.

Aasta 2008



06.01.2008
Mootorile sai nüüd paika pandud ka füüsika tegelasele.

28.01.2008
Tegelemas BlitzMax-i ja ühtlasi taas Basic keelega

17.06.08
Niih kuna oli plaan oma näitete kogu ülesse panema hakata, siis sai algusega juba tehtud.
Kogu kogu kohta on infot siin: http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2126

23.12.08
Muutsin oma tehtud mängude linke. Mask Massacre 1-le lisasin juurde ka tema projektifaili.
Muutsin esimese posti sisu kokkuvõtmavaks ja suurem osa toppisin Arhiivi. Samuti uuendasin seal olevaid linke.

Samal ajal olen käsile võtnud uue mootori ja nokitsen sellega. 3D Gamestudio kui täpsem olla. Kasutab Lite C keelt, mis peaks olema C keelega suhteliselt sarnane. Soov ikka mingi 3d asi valmis ka ükskord saada.



[Muudetud: 28-1-2007 Crypton]
[Muudetud: 14-7-2007 Crypton]
[Muudetud: 17-8-2007 Crypton]
[Muudetud: 12-11-2007 Crypton]
[Muudetud: 13-12-2007 Crypton]
[Muudetud: 16-12-2007 Crypton]
[Muudetud: 30-12-2007 Crypton]
[Muudetud: 31-12-2007 Crypton]
[Muudetud: 31-12-2007 Crypton]
[Muudetud: 5-1-2008 Crypton]
[Muudetud: 6-1-2008 Crypton]
[Muudetud: 12-1-2008 Crypton]
[Muudetud: 28-1-2008 Crypton]
[Muudetud: 17-7-2008 Crypton]
[Muudetud: 5-8-2008 Crypton]


[Muudetud: 23-12-2008 Crypton]

Lisatud fail: [Arhiiv]upd_23.12.08.txt (6.59kb)
352 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 28.1.2007 15:01 Tsiteeri


Uuendasin siis veidike ka teemat. Lisasin aasta 2007 koos mänguga.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 7.3.2007 17:31 Tsiteeri


Vot ,sellinne on õige isikuteema :)
Mõnus on vaadata kohe .
Jap , võta kokku ennast . Lihtsalt tee lahti ja hakka tegema ,sunnid end lihtsalt .

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 7.3.2007 20:44 Tsiteeri


NUh sundida kohe eriti ei suuda. Kool võtab ka oma aja ära. Vaheajal lähen ka arvatavasti natukeseks tööle. Viitsimise taga on asi :)
Praegu pean pausi, mängin igast muid mänge ise, küll see inspiratsioon jälle tekib.
MM2 selline üldispealine stroy on ka tegelt olemas et asi võib suht huvitav tulla, kuid kipun ikka sellist realistliku pilti mängule tegema, mis tõttu vb jääbki toppama, kuid ei taha ka sellist jama teha :P.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.3.2007 21:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: dm11
Sa pead tegema sellist mängu, millist sa tahad :P


Njh. Eks ennem oli see tahtmine. Nüüd on ära kadunud.
Aga ehk hakkab nüüd asi ka vaikselt paika loksuma. MM2 Story juba valmib ja mängu üldpilt on nagu selge, millest oleks seal juttu ja mis seal toimub.

Praegusest ideest ütlen niipalju et tegevus toimub Eesti Kuu baasis, kus lõhkes sealne tuumareaktor. Kõik baasi uksed, reaktori lähistel, on automaatsel lukustamisel. Kuna aga kogu süsteemid peavad nüüd varu generaatoritel töötama, toimivad antud protsessid aeglaselt ja kiiritus levib suures ulatuses üle baasi. Reaktori lõhkemise põhjuseid ja tagajärgi läheb uurima kolmeliikmeline spetsialistide grupp, kelle senine keeruline operatsioon (ülla, ülla) osutub palju võikamaks ja jubedamaks, kui seda oli arvata.

Et ma ei tea, kuidas stroy tundub. Liiga selline "tüüpiline" vms :P? Lihtsalt see oleks hea teema millega saaks luua huvitavaid keskkondi ja salapärasust.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 11.3.2007 21:41 Tsiteeri


minumeelest se küll tüüpiline pole.
jh selle stooriga saaks ogasuguseid huvitavaid asju sinna vahele sokutada mängus.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 11.3.2007 23:03 Tsiteeri


alien'i filmi meenutab :)

normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 12.3.2007 10:50 Tsiteeri


milline osa siis?
ma pole näind.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 12.3.2007 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: dm11
meenutab küll jah :)


Huvitav :P. Ma küll Alieni stroyst midagi selle laadset ei mäleta, ega ma eriti neid osi näinud pole ka :P.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
kurihiir
miks nii, kuis nii?
Avatar

Liitunud: 17.10.2006
Postitusi: 396
[EEMAL]




postitati 30.4.2007 22:44 Tsiteeri


Crypton minu iidol.

[Muudetud: 30.4.2007 kurihiir]

http://komportaal.eu/portaal/foorum/bannah.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
SP22
Sander
Avatar

Liitunud: 25.6.2005
Postitusi: 123
[EEMAL]




postitati 1.5.2007 00:19 Tsiteeri


Kurihiir, sa võiks venelaste käest peksa saada. =)
edit: Ära arva, et sa oled kaval kui oma postitust muudad. KUI oleksin mode, oleksid siit foorumist ammu lennanud.

>: (

[Muudetud: 1-5-2007 SP22]

http://fc06.deviantart.com/fs20/f/2007/289/d/6/DeviantArt___Stamp_by_Laletizia.png http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/4/sp22.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 17.8.2007 18:08 Tsiteeri


Niih sai taas isikuteemat uuendatud.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
timbat
lihtsalt nolifer
Avatar

Liitunud: 7.9.2005
Postitusi: 1595
[EEMAL]




postitati 18.8.2007 14:46 Tsiteeri


Mina ootan igatahes kontot kuhu üle kanda.
http://i56.tinypic.com/v49bgw.jpg
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 31.8.2007 14:05 Tsiteeri


Crypton on minuarust väga tore, abivalmis

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 11.11.2007 20:41 Tsiteeri


kurjam küll kirjutasin pika asja maha, lõpetas downloadi ja nüüd läks kogu tekst lännu :mad:.
okei uuesti siis:

Sorisin oma porjektides ja leidsin et MM2 on suhteliselt mängitavas seisus, mistõttu otsustasin ta siia teile üles lasta. Temaga pole ma tükk aega tegelenud, ehk kunagi teen sellest midagi uut, aga source allikas on see projekt kohe kindlasti. Suht kulla auk.

Nupud siis:
WASD - liigub. Et muuta relatiivse või absoluutse vahel, muutke vastavalt settings.ini failis numbrid. 1 - olemas, 0 - ei ole
Q - vahetab relva
E - avab uksi
X - sloow mootiion
Hiire vasak - taskulamp
hiire parem - flare
space - laseb

Mäng on saavutanud peale uue kuue omastamist suhteliselt normaalse oleku. AI on suhteliselt tark ja gameplay faktorid on ka suht paigas. AI-st veel niipalju et ta ei näe sind pimedas (pimeduse faktorit näitab punase mehikese kuju peal jooksev valge joon. Mida kõrgemal seda nähtavam oled. Samas see mehikese kuju näitab elusi ja tema tagataust koos joonega valguse faktorit).
AI oskab ise uksi avada ja joosta su järele kui ta sind näinud on.
Puuke on ja nuh kui mingi error tuleb pange ignore ja elu läheb edasi :).

Aa jaa :):
www.sponest.com/denmix/MM2Beta.rar

Kommenteerige ka :). Ehk teen tulevikus midagi uut sellest. Ja seal on sees ka see mu teleportimise süsteem :). Vähesel määral kuid siiski.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 12.11.2007 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Peeter1000
Keegi adminidest palun kustutage kõik minu postitused siit ära..

Sa polegi ju rohkem teinud siia kui selle ühe. Või mõtled tervest foorumist poste??

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 12.11.2007 16:00 Tsiteeri


peeter. miks sa seda tahad?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 12.11.2007 17:02 Tsiteeri


ei jh see selleks, ärme seda siin aruta. Muidu keegi seda "hilist" MM2-te proovinud ka :P.
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Nohik
Bännitud


Liitunud: 8.8.2007
Postitusi: 902
[EEMAL]




postitati 12.11.2007 17:26 Tsiteeri


tõmban kohe selle:)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Crypton
kurjam küll kirjutasin pika asja maha, lõpetas downloadi ja nüüd läks kogu tekst lännu :mad:.
okei uuesti siis:

Sorisin oma porjektides ja leidsin et MM2 on suhteliselt mängitavas seisus, mistõttu otsustasin ta siia teile üles lasta. Temaga pole ma tükk aega tegelenud, ehk kunagi teen sellest midagi uut, aga source allikas on see projekt kohe kindlasti. Suht kulla auk.

Nupud siis:
WASD - liigub. Et muuta relatiivse või absoluutse vahel, muutke vastavalt settings.ini failis numbrid. 1 - olemas, 0 - ei ole
Q - vahetab relva
E - avab uksi
X - sloow mootiion
Hiire vasak - taskulamp
hiire parem - flare
space - laseb

Mäng on saavutanud peale uue kuue omastamist suhteliselt normaalse oleku. AI on suhteliselt tark ja gameplay faktorid on ka suht paigas. AI-st veel niipalju et ta ei näe sind pimedas (pimeduse faktorit näitab punase mehikese kuju peal jooksev valge joon. Mida kõrgemal seda nähtavam oled. Samas see mehikese kuju näitab elusi ja tema tagataust koos joonega valguse faktorit).
AI oskab ise uksi avada ja joosta su järele kui ta sind näinud on.
Puuke on ja nuh kui mingi error tuleb pange ignore ja elu läheb edasi :).

Aa jaa :):
http://www.sponest.com/denmix/MM2Beta.rar

Kommenteerige ka :). Ehk teen tulevikus midagi uut sellest. Ja seal on sees ka see mu teleportimise süsteem :). Vähesel määral kuid siiski.


So, eem, anyone :) ?

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 20:27 Tsiteeri


graafika oli totaalselt sassis ja kui mingi kahuriga majandasin siis lõi ellori ette
ja vaenlased pildusid suurl hulgal mingeid pöörlevaid kuubikuid.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 20:27 Tsiteeri


mnjh "debug mode" on sees :).
Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 20:28 Tsiteeri


aga võta ära ja tee fullscreeniks
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 17.11.2007 20:41 Tsiteeri


ei noh kui see mäng valmis saab siis liigitaks selle isegi selle foorumi ajaloo üheks parimaks mänguks

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 18.11.2007 22:59 Tsiteeri


ja palju sina sellest foorumi ajaloost tead? 4 kuud?
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2  3  4

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm