[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
modeli laadimine teisest failist
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 13:13
modeli laadimine teisest failist



ma tean et Rivo tegi näite, aga mulle ei meeldinud see eriti...
nii et ma küsin siis kas on võimalik modelit loadida *.ini failist?
Mina proovisin nii.

tegin scripti load_models:

Kood:
ini_open('draw.ini')
ini_read_real('draw','tont','')
ini_close()


nii ja ini fail nägi välja selline:

Kood:
[draw]
tont=ja siia see pikk d3d_draw_vertex kood


obj_koll_tont:
Kood:
draw:execute_script:load_models


ja siis juksib mäng veel hullemini kui enne kui kolli modelid
olid scriptidega gm-is sees...

ja tonti ta kaa ei joonista! :(

sry aga vajan abi!
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 13:43


ini-st sa laed ju hetkel arvu/numbrit ehk reaali ( ini_read_real() ). Sinu "tont" väärtus aga koosneb tähtedest, kui mitte et juba funktsioonidest. Nii et mingisugust modelit ei ole võimalik laadida.

On võimalik nii et ini-sse paned tont väärtusesse model faili asukoha: "working_directory/models/tont.obj" vms. Gm Koodis laed stringina selle tondi ja siis laaditakse sealt asukohast su model.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 16:31


kuid ma ei tea mis tüüpi modeleid gm toetab
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 17:22


Mis siin teemas on siis :): http://dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=896

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 17:34


su avatar on nii kuri, aga ma siski paluksin koodikest, kuidas seda saab ilma
paul kärtcherknsjhf-i scriptita... gmis on ju d3d_model_load/create script aga
ma ei oska ju neid kasutada selleks küsingi abi :)
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 17:51


Nuh GM help lahti, otsingusse d3d_model_load ja olemas :). Ega ise tea rohkem. Ise ei tegele 3D-ga.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 18:17


Kahju on see et kui ma help-i lahti teen on d3d_mode_load-il kirjeldus:
this loads the model, aga midagi pole kirjas kuidas,kuhu,miks?
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 18:27


d3d_model_load(ind,fname)

ind märgib selle modeli id-d, fname (nagu filename) kujutab endast siis modeli asukohta.

Helpi tsitaat:

Loads the model from the indicated file name.

Puhas lugemine ja muutujatega võrdsustamine.

Vist nyyd aitas sind natuke...


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 19:22


natuke... aga kui ma selle panen ei teki ju midagi ?!?!
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 3.11.2006 20:17


nuh gm annab ju igast funktsioone ette.(execute code siis all on hall kast sinna tekivad funktsioonid) Aga pole kindel kas nii töötab:

et create-i:
d3d_model_load(model1,working_directory+'\models\model.obj')

(vaata et samas kaustas kus asub su projekti fail on models kasutas model.obj fail.)

modeli ind on model1 e. selle modeli id on model1. Nyyd kui joonistada tahad õiget modelit määra ka seal see ind vastava id-ga ehk siis model1-ga

Ja draw-i:

d3d_model_draw(model1,x,y,z,tekstuur)

Muidugi vaata et modeli asukoht jääb kuhugi kaamera vaate ulatusse, muidu ei näegi midagi.


dender

[Muudetud: 3-11-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 4.11.2006 14:23


aa... muide... ma vaatasin juba seda värki ja nii ei saanud :nutab::nutab::nutab:
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 4.11.2006 15:20


Et ise nyyd proovisin oma pea ja helpiga ka asja teha kuid model-it tõesti ei joonistanud. Ise ei tea miks :P. Ei tegela ka väga 3d-ga. Kui viitsad siis võid siit edasi üritada:

http://www.zone.ee/denmixmirror/Wall_trophie.rar

Seal modelit (wall.obj) ei lae, katsetuseks on seal veel yks kast joonistatud. Seda aga näitab. Nii et dunno :P.

[Muudetud: 4-11-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 4.11.2006 15:40


aga ma olen kindel kuskil siin foorumis on keegi kes tegeleb 3D-ga aga
ainult Sina vaatad seda teemat mul on sihuke tunne...tegelt on mul sihuke tunne, et keegi ei viitsi eriti enam siin aidata kuna kõigil asi juba käpas :(.
kui ma neid modeleid kuidagi väljaspoolt mängu laadida ei saa jääb tegelt
mäng katki juu... ja isegi kui ei jää tuleb mängu mägimiseks loadingut mingi
tund aega nende modelite pärast passida :nutab:.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Siin tuleks võiks Rivo appi tulla :)
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 4.11.2006 16:28


Nu aga mölla amelikus GM foorumis ringi. Seal on raudselt modelitega seotud teemasid.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 4.11.2006 20:21


okei...tänan, et vähemalt püüdsid aidata! ;)
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 6.11.2006 00:38


no nagu ma aru saan on sul modelid v6.0 formaadis siis on ainuke võimalus vist execute_file(fname) funktsiooniga mis aga teeb mängu väga aeglaseks
http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 7.11.2006 15:34


aa... niiet siis on mõtekam pool tundi laadimist oodata kui failidega jamada?
------------------------------------------------------------------------------
aga milleks siis see "create_model()", "load_model()"???????

[Muudetud: 7-11-2006 veka8]
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 7.11.2006 15:47


Tsitaat:
Tsitaat: veka8
aa... niiet siis on mõtekam pool tundi laadimist oodata kui failidega jamada?
------------------------------------------------------------------------------
aga milleks siis see "create_model()", "load_model()"????

[Muudetud: 7-11-2006 veka8]

need modelid teises formaadis
aga modeli laeb ta mängu laadimise ajal niiet pole mitte mingisugust vahet kas model väljas pool exet või exe sees

http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 10.11.2006 20:13


Juhtusin selle lingi peale. Natuke alla vaadates leiad näite kuidas modeleid laadida. Uuri järgi ehk aitab:

http://lsmor.freehostia.com/Development.php


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 10.11.2006 22:59


nii ilus näide aga kuidas ma saan teha ilusa modeli nimega mees.mod?
mis programmiga?
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 11.11.2006 10:43


Õpetusega on ka kaasas yx .pdf fail mille saad avada Adobe Acrobat Reader-iga. Seal on kõik vajalik info olemas. Kuidas asja alustada jne.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 11.11.2006 17:35


ma ei taha seda adobe readerit laadida...

omg kõik mis ma palun on ju ainult õelda mis programmiga saab .mod faile teha:nutab:

edit:
ahjaa... muide... see link on maas/leht on maas!:nutab:


[Muudetud: 11-11-2006 veka8]
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 11.11.2006 17:50


Mis adobe-il siis viga un :)

Anway:

3D model editor: Misfit Model 3D
3D model converter: Marzipan


"ahjaa... muide... see link on maas/leht on maas!" - nuh ega mina sinna midagi teha ei saa. Kui maas siis maas :).


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 11.11.2006 17:59


no kurat küll minu meelest ametlik foorum täis neid
isegi siin foorumis olen kirjutanud sellest
vaata näiteks POTV2 Converterit

[Muudetud: 11-11-2006 rivo]

http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 12.11.2006 10:02


eino, rahu,rahu...

to dender: tänks need progred aitasid...
to rivo:tänks et cov progre andsid aga rahuuuuu...

ahjaa....lukku võib panna kui vaja!

[Muudetud: 12-11-2006 veka8]
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm