[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
abi vaja strateegia mängus (täpsemalt:oleks vaja hiirega liikumist...)
jyri363
Level 1


Liitunud: 22.10.2006
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 22.10.2006 15:18 Tsiteeri
abi vaja strateegia mängus (täpsemalt:oleks vaja hiirega liikumist...)



...St. hiire vasaku poolega klikkides näiteks mehele, siis tekib ikoon ta ümber ja sobivale asukohale klikkides käib mees antud suunas... olen igat pidi üritanud, aga ikka tuleb ette ERROR voi ei funksi ültse. Kui keegi oskab, siis aidaka palun!:nutab::nuux:

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
HKH


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 22.10.2006 15:49 Tsiteeri


See on strateegia mängu juures yks hullemaid asju yltse, ma mõtlesin umbes 2 nädlat kuni lõpuks korraliku meeste valimise süsteemi korda sain. See oleks lliiga pikk script et siia panna ja tervet mängu ma ka ei anna:smug:

jyri363
Level 1


Liitunud: 22.10.2006
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 22.10.2006 16:02 Tsiteeri


saada script mailile.... jyri363@hot.ee , ma olen u. pool nädalat mässanud ja abi eest oleksin ma väga tänulik!

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
HKH


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 24.10.2006 14:00 Tsiteeri


Ok loodan et see sind aitab, mingeid seletusi ma juurde ei viitsi kirjutada, uuri ise ja äkki saad abi.

Unititel peab olema kõigil muutuja - selected e valitud.
do_x ja do_y kui mees on valitud ja sa klõpssad premale hiire nupule siis see muutub.
See kood käib uniti step eventi.
if self.x < mouse_x && self.x > global.rectangle_corner_x && self.y < mouse_y && self.y > global.rectangle_corner_y && global.outside_console = 1
{
selected = 1;
}
else
{
if self.x < global.rectangle_corner_x && self.x > mouse_x && self.y < global.rectangle_corner_y && self.y > mouse_y && global.outside_console = 1
{
selected = 1;
}
else
{
if self.x < mouse_x && self.x > global.rectangle_corner_x && self.y > mouse_y && self.y < global.rectangle_corner_y && global.outside_console = 1
{
selected = 1;
}
else
{
if self.x < global.rectangle_corner_x && self.x > mouse_x && self.y > global.rectangle_corner_y && self.y < mouse_y && global.outside_console = 1
{
selected = 1;
}
else
{
if position_meeting(mouse_x,mouse_y,self) && global.outside_console = 1
{
selected = 1;
}
else
{
if selected = 1
{
selected = 0;
}

Minigi obkekti(Minul controller) - mousel left button - event

global.mouse_left_pressed = 1;
global.rectangle_corner_x = mouse_x;
global.rectangle_corner_y = mouse_y;

Minigi obkekti - mousel right button - event

global.dosomething_x = mouse_x;
global.dosomething_y = mouse_y;


Minigi obkekti - mousel leftbutton released - event
global.mouse_left_pressed = 0;
Rohkem ma välja ei viitsinud otsida, asi läheks liiga segaseks. Nende koodidega saad sa meest ainult valida.








[Muudetud: 24.10.2006 HKH]


jyri363
Level 1


Liitunud: 22.10.2006
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 24.10.2006 21:55 Tsiteeri


:doh: üritan aru saada... Aga tänud igadahes:evil:

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm