[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Variables
Rasmussa
Level 3


Liitunud: 23.11.2005
Postitusi: 77
[EEMAL]




sad.gif postitati 4.9.2006 16:30 Tsiteeri
Variables



Appi!!!Sellest ma olen aru saanud, mis need muutujad ehk variables-id on, kuid mul on ikkagi probleem.

Tegin objekt1-e, panin create eventi: "set the value of a variable", ja sinna "tank1kuulilask=1". Nüüd tank1 kuulile panin create eventi: "Set the value of a variable", ning sinna sisse "tank1kuulilask=0". Ja tanki endasse, et, kui ma vajutan laskmis nuppu, ja tan1kuulilask on 1, siis ta laseb välja selle kuuli, mis teeb tolle muutuja 0-ks. Ja kui vajutades muutuja on 0, siis tekitab selle objekt1-e, mis teeb muutuja uuesti 1-ks.

Ma ei ei saa aru, kuidas neid muutujaid sättida ja paika panna. Palun aidake. Ilma koodideta:D. Kui see midagi loeb, siis mul on :6:.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 4.9.2006 18:00 Tsiteeri


Nuh asi suht loogiline.

Võtame asja hetkel nii. Create event teostab siis käsklusi nii et kui see objekt tekib siis vastavad käsklused aktiveeritakse koheselt.

Sinu süsteem ongi selline, et kui see objekt1 nyyd tekib, sätitakse muutuja 1 peale. Ja nyyd kui sa lased, siis tekitatakse kuuli objekt ning tema Create evendis on käsklus kus muudetakse muutuja 0 peale. Nii et kui kuul tekib, koheselt muudetakse vastav muutuja 0 peale.

See et objekt1 uuesti kuuli laskmisel ei tekiks vaata, et kuuli create-is ei olex midagi, mis tekitax objekt1-e.
___________________________________________________________

Laskmist saab palju lihtsamalt teha ja soovitatav olex kasutada alarme.
(teen koodidega kuna mulle nii lihtsam ja kiirem :))

Pane objekt1 create-i:
saab_lasta=1

Laskmis nupu vajutamisel:
if saab_lasta=1{
instance_create(x,y,kuuli objekt) //x ja y on siis kuuli tekkimise koordinaat. Et see tekiks objekti suhtes jäta x ja y alles.
saab_lasta=0
alarm[0]=x //x sinule meelis aeg millal laskmist jälle lubatakse
}
else{
}

Alarm[0] eventi: //create-is määrasime alarm[0] aja nii et ka alarm[0] eventi paneme vastavad asjad
saab_lasta=1



Ja ongi nagu laskmine korras. Aga kui mingeid vigu esineb, ma vaatan asja yle. Mul oli kuskil laskmise näide ka. Aga oli asi mida vajasid ?


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Rasmussa
Level 3


Liitunud: 23.11.2005
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 4.9.2006 21:21 Tsiteeri


Kuule! Ma tahangi, et ta tekitaks uuesti tolle objekt1-e. Mis nati aja pärast muudaks muutuja 1-ks. Ja üleüldse, ma ei küsi abi laskmises, vaid muutujates. Seletage palun mulle, kuidas neid teha saab. See jutt, mis ma ennem rääkisin, point on selles, et ta paneb sellise asja peale errori ette.

Ikka ilma koodideta. Ning ma mainin veel kord, et kui see midagi loeb, siis mul on GameMaker 6.1.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 5.9.2006 12:42 Tsiteeri


Aitaks rohkem kui kirjeldaksid errorist mille sa saad...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Rasmussa
Level 3


Liitunud: 23.11.2005
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 5.9.2006 13:14 Tsiteeri


Kui sättisin "set the value of a variable", ja sinna "tank1lask"=0. Siis ta ei saanud aru mis variable see on!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 5.9.2006 14:16 Tsiteeri


Pane kuuli create-i see "Applies to:" alt "Object:" ja siis vali see objekt1.

Kuna muutuja on sätitud objekt1-st, ning et sealt määratud muutujat kuskil mujal objektis muuta, peab määrama ära, kus siis selle muutuja nn allikas on. Muul juhul ei tunnegi/muuda muutujat ära.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Rasmussa
Level 3


Liitunud: 23.11.2005
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 5.9.2006 19:27 Tsiteeri


aaa. Aitäh:happy:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm