[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Õpetus: kuidas kõik oma mängu ressursid kokku lugeda:
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 1.9.2006 17:02 Tsiteeri
Õpetus: kuidas kõik oma mängu ressursid kokku lugeda:



Selle skriptiga saad kokku lugeda mitu ressurssi sul mängus on.
Esiteks:Scripts->Show Recource names -> Export
Siis kopeerid tt failist teksti ja pasted selle muutujasse txt, nagu nii:
Create:

txt ='
abinou0: object
abinou1: object
arendaArmoritParent: object
s_building6_m: sprite
s_building7: sprite
s_building7_ik: sprite
s_building7_m: sprite
s_building8: sprite
s_building8_ik: sprite
s_building8_m: sprite
s_building9: sprite
s_building9_ik: sprite
s_building9_m: sprite
s_building_1m: sprite
s_building_2m: sprite
s_building_3m: sprite
s_building_4m: sprite
s_building_5m: sprite
s_building_lifebar: sprite
s_building_stat_des: sprite
s_building_stat_func: sprite
s_building_stat_hunt: sprite
s_building_stat_money: sprite
s_building_stat_rep: sprite
s_building_stat_unfunc: sprite
s_building_stat_up: sprite
s_building_stat_upArmor: sprite
s_building_stats_MakeArrows: sprite
s_building_stats_buyTroops: sprite
s_building_stats_trade: sprite
s_building_stats_watchTroops: sprite
s_buy: sprite
s_cancel_button: sprite
s_checkbox: sprite
s_civ: sprite
s_createCharBac: sprite

'
obj = string_count(': object',txt)
ja sisi hiljem joonistad muutuja ekraanile, et näha.

[Muudetud: 1-9-2006 Timmo]
[Muudetud: 2-9-2006 Timmo]

Muutsin pealkirja ja liigutasin teema Näited/Õpetused alafoorumisse
dm11

[Muudetud: 9.12.2006 dm11]

dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 2.9.2006 15:57 Tsiteeri


Ei tea kyll kuidas see kasulik võib olla... Statistikalistel vaatenurkadel võib asi huvitav olla.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 2.9.2006 16:10 Tsiteeri


jah, ega muud otstarvet sel olegi.

Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 2.9.2006 20:27 Tsiteeri


alati saab tekitada uue muutuja ;)

veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 5.1.2009 18:59 Tsiteeri


leidsin selle jaoks ka muide uue võimaluse. valid scripts->show resource names siis kerid kõige alla, seal on 1 tühi rida, ust saab hiirega edasi kõik märgistada ja ctrl+c ga edukalt kopeerida. siis teed uue scripti, kleebid selle sinna ja all vaatad palju ridu on. ja ongi valmis.
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 5.1.2009 19:21 Tsiteeri


aga see on ju kõikide ressursside kohta kokku. see on ju igav :D
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm