[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Midagi peab tegema et teha maagiat
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 18.8.2006 05:43 Tsiteeri
Midagi peab tegema et teha maagiat



ma tahaks niimoodi panna et peab rääkima ühe mehega ja ta ütleb et number 9 teeb mees maagiat mis teeb niimoodi et puud ja mehed kaovad ära. ma tahaks niimoodi kui temaga ära räägid siis maagia hakkab alles tööle nagu et kui pole temega rääkinud siis ei tee 9 midagi.
http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 18.8.2006 07:21 Tsiteeri


palju tahad, hakka tööle!

Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 18.8.2006 08:09 Tsiteeri


tee nii, e kui mäng lagab, on nt global.maagiatsaabteha=0
kui räägid mehega, siis muutub global.maagiatsaabteha=9

ja sina eventi, kussa maagiat "teed" paned, et if global.maagiatsaabteha=9{ja siis se, kuidas sa maagiat teed} else{}

e on muidugi väga algeline...

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 18.8.2006 08:29 Tsiteeri


ei saa aru:nutab:

ma nii nuub ma kasutanud GM-i aint paar nädalat

http://www.images.friday.ee/images/12471786.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 18.8.2006 08:43 Tsiteeri


Nüüd ürita lugeda järgnevat "õpetust" hoolega. Ehk hakkad GML-i ka natike mõistma ;). Ta ei ole küll läbinisti ära tehtud nii et natike pead ise ka tegema.

Nii. Esmalt paneme paika yhed objektid ja nendele ka muutujad.

Ütleme et sul on juba olemas objekt kellega su tegelane räägib. (mingi õpetaja või võlur or smth). Selle objekti create-i pane näiteks:

talk=0 //oletame et see muutuja märgib ära kas on selle objektiga räägitud või ei

Nyyd tee lahti oma tegelase objekt ja tema Create-i pane:

maagia1 = 0 //ytleme et see on siis maagia muutuja mida see tegelane treenida saab

Nyyd pead ise paika panema kuidas sa tahad seda rääkimist aktiveerida. Ma mõtlen et näiteks lähed selle "õpetaja" juurde ja ta hakkab rääkima jms. aga ma ei tea millist sa tahad nii et see ürita ise ära lahendada (collisioniga vms)

Nyyd olenevalt oma meetodist pead järgevad asjad lisama selle rääkimise juurde. Hetkel oletame et sa aktiveerisid rääkimise kokkupõrkel (läksid õptaja pihta).

Seda määrame õpetaja objektis:

Nii et tema objekti siis event Collision õpetaja ja tegelane:

if talk=0 { //siin kontrollime kas õpetaja on juba sinuga rääkinud, praegu ei ole
show_message('tere mis sa tahad') //siis teed dialoogid jms
talk=1 //peale dialooge paneme muutuja 1 peale mis siis ytleb et sa oled õpetajaga juba rääkinud
tegelane.maagia1=9 //tegelane. muuda vastavalt oma tegelase objketi nimele. Siin siis "arendasime" peale dialooge tegelase maagiat
}
else{
show_message('Ma juba rääkisin sinuga')
}


Peax hetkel kõik olema. Kui probleeme või vigu esineb siis anna teada. Koodid jms peax õiged olema nii et asi on ainult õigetesse kohtadesse toppida. Aga jh see on yks väike moodus kuidas asja teha.

[Muudetud: 18-8-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Rasmussa
Level 3


Liitunud: 23.11.2005
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 20.8.2006 21:37 Tsiteeri


Mina neid keerulisi asju ei kasuta. Ma ei tea kas see on õige, aga mina teeksin nii: Kui ma olen võluriga ära rääkinud, siis tekib nähtamatu objekt, mis näiteks, käib minuga kaasas. Ning see objekt tekitab seda maagiat. Nii et kui ma ei ole võluriga veel rääkinud, siis mul seda objekti ei ole, ja maagiat ei saa teha. Minu arust on see üsna lihtne variant.

Täpsemalt oleks nii: Kui sa hakkad rääkima siis on selline asi: "If object "Maagia asi" equals 0", siis "display message: Tere võõras!". Ja lõppu pane, et ta tekitaks selle nähtamatu objekti siis mehega kaasa. Ning teine osa on: "If object "Maagia asi" equals 1", siis "display message: Ma olen sinuga juba rääkinud!" ja kõik.

Palun ütle/öelge oma arvamus sellest variandist. Kas see on norm/lihtne/HEA?

[Muudetud: 20-8-2006 Rasmussa]

[Muudetud: 20-8-2006 Rasmussa]

Edit:

Yhendasin topeltposti. Paluks neid järgmine kord mitte teha.

dender

[Muudetud: 20-8-2006 dender]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 20.8.2006 22:02 Tsiteeri


Nu jh kuid kujuta ette kui sul on mitu maagiat ja kõik need objektid kaasa paned liikuma. Tekib komplikatsioone nende rääkimistega. Ja mida rohkem objekte roomis on ja mis omavad evente mis steppides jms läbi korratakse on lõpptulemus ka aeglustus.

Aga see on ka võimalus. Kui teil nii lihtsam siis palun väga. Mugavam on siiski muutujaid kasutada.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Rasmussa
Level 3


Liitunud: 23.11.2005
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 20.8.2006 22:36 Tsiteeri


Esiteks, ei esine probleeme küsimustega kui "If object... käsku sisestatakse ikka õige objekti nimi. Teiseks, need maagia objektid võivad ka tekkida ühte kohta ja paigal olla. See ei aeglusta üldse. Kolmandaks, ma ei usu, et seal mängus oleks NII palju maagiat, et mäng liiga aeglaseks läheks. Kuid muutujad on jah üsna lihtsad, see minu oma on lihtsalt üks variant, ning sobib rohkem algajatele, kes muutujatest eriti aru ei saa.

Ja muide see, et sa ühendasid mu postid, kas see nagu esimene hoiatus?

[Muudetud: 20-8-2006 Rasmussa]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 21.8.2006 08:20 Tsiteeri


Nuh esmapilgul võib lihtsam olla, kuid varem või hiljem peab muutujad endale selgeks ikka tegema.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm