[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Vaja Midagi et minna next roomi
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 7.8.2006 08:26 Tsiteeri
Vaja Midagi et minna next roomi



Tahaks niimoodi panna et kuskil oleks nagu üks auk kust saaks naugu järgmisse roomi aga ma tahaks niimoodi panna et ennem auku minimemist pead mingi kangi tõmbama või nagu mingi asja võtma

hetkel tahaks niimoodi et peaks võtma võtma ja siis saaks minna auku

[Muudetud: 7-8-2006 Ziim]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 7.8.2006 15:05 Tsiteeri


Nuh nagu kujutan ette et on mingid kristallid näiteks ja kui neid enam pole siis saad järgmisesse roomi minna.

Augu Create-i:

saab_läbi=0

Sel juhul lood selle augu objekti steppi sellised asjad.

if !instance_exists(o_kristall){ //kui kristalle enam ei ole
saab_läbi=1 //muudame muutuja 1 peale et siis saab sellest august läbi minna
}

Ja siis collision tegelane vms:

if saab_läbi=1{
room_goto_next()//läheb järgmisesse roomi.
}


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 7.8.2006 16:07 Tsiteeri


ei saa aru näitet tahaks

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 7.8.2006 18:56 Tsiteeri


Võin siis arvata et sa koode ei oska. Muide ikoonidega oled midagi teinud?

Vaata sa tahad et augule minnes läheksid järgmisesse maailma aga enne korjad näiteks yhed objektid ära.

Siis lood selle augu objekti ja korjatava objekti.

Ava augu objekt ja lisa sinna Create event.

Lisa käsklus:

Set the value of the variable
väärtusteks:
Variable: saab_labi
Value: 0

Nyyd lisa Step event ja sinna lisa järgmised asjad:

If number of instances is a value:
väärtusteks:
object: siia lisad selle korjatava objekti
number: 0
operation: Equal to

Start of a block

Set the value of the variable:
väärtusteks:
variable: saab_labi
value: 1

End of a block

Nyyd lisa Collision event tegelasega (playeriga kellega liigud) ja sinna sisse:

if a variable has a value:
väärtusteks:
variable: saab_labi
value: 1
operation: Equal to

Start of a block

Go to next room

End of a block


-----------------------------------
Niih peax kõik olema ja OI kuidas ma viitsasin seda kirjutada et sind aidata. Ja kui sa nyyd ka midagi aru ei saa siis õpi natuke GM-i veel kasutama sest ma enam ise tõesti ei suuda rohkem midagi öelda.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 7.8.2006 19:03 Tsiteeri


kas sa objekte tekitada oskad?
ma tegin algajana pealt näha täitsa efektse noobi süsteemi!
oli objekt kangike
nii mehike puutus kangikesega kokku ja siis tekkis uus objekt kangike all (muidugi siis kui mängia spacet lajatas...) ma nüüd mõtlen kuidas see toimis! kui ma hoiatan denderi kirjutis on miljon korda lihtsam kui see

[Muudetud: 7-8-2006 gmmeiter]


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Ziim
Level 3
Avatar

Liitunud: 6.7.2006
Postitusi: 72
[EEMAL]




postitati 7.8.2006 19:26 Tsiteeri


Sain Valmis.


[Muudetud: 8-8-2006 Ziim]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm