[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Suitsusõda
demineerija
Level 1
Avatar

Liitunud: 23.3.2011
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 24.3.2011 01:42 Tsiteeri
Suitsusõda



Otsustasin pärast pikki aastaid taas vanalt tarkvaralt tolmu pühkida ja roostes mänguloomeliigeseid painutada. Üritasin realiseerida mõtet, mille esimesed visandid jõudsid paberile juba enne keskkooli, kui mälu ei peta. Niisiis pea 6-7 aastat tagasi. Toona kujutasin ette kahe rivaalitseva kohviäri verist arveteklaarimist. Aga välja tuli:

S U I T S U S Õ D A

Mäng on kahele mängijale ning selle keskmes on kaks rivaalitsevat "suitsubaari" - Tiku baar ja Toosi baar -, õigemini nende direktorid. Kordamööda kontrollitakse ühe või teise baari direktorit. Tuleb kasvatada tubakat, seda suitsudeks töödelda ning oma toodangut müüa. Seejuures muidugi konkurendiga puid ja maid jagades. Tegemist on justkui joonistatud ja verise malega, igal "nupul" oma funktsioon ja koht:

boss ajab asju, hangib tööjõudu ja -vahendeid, korjab tubakat ja töötleb seda suitsudeks;
müügimees on jällegi ainus tegelane, kelle kaudu mängija saab väga otseselt oma sissetulekut kasvatada;
baretiga jõhkard on tegelane, kellega saab tulistada ehk vastaseid võrdlemisi täpselt ja kaalutletult rünnata. Samuti võib ta asju lõhkuda, halvates vastase tootmise või kommunikatsiooni;
mõttetu mömmiga saab lõhutud asju parandada ning kuigi ta peale selle jääbki suhteliselt mõttetuks tegelaseks, nagu ehk nimigi reedab, on tal siiski trump: võimalus (ja nähtavasti valmidus) ennast õhkida, hävitades kõik tegelased-tüübid, kes parasjagu vaatevälja jäävad.

Samas saab nuppe kasutada loovamalt, kui kastist väljaspool mõelda. Miks mitte vastase blokeerimiseks või mõne kliendi "(pant)vangistamiseks", tagades endale kindel tuluallikas?

Olgu kuidas on, peaeesmärk jääb samaks: leida vastasbaari direktor ja ta maha koksata. See verine avantüür nõuab muidugi raha ja samas tuleb hoolt kanda, et hoopis enda direktor vastasele ette ei jää.

Iroonilisevõitu mängumaailm rullub lahti ruudulisel paberil. Seal need kohmakad tegelased ringi kondavad, enesele teadmata täiesti ühesugused, ja oma suitsude pärast kraaklevad. Nende saatus? Isegi suitsuna laiali hajuda. Tehnilise poole pealt võib märgata isomeetrilisuse sugemeid, aga ma ei hakanud 96. aastast pärinevat programmi (The Games Factory, nimelt) traumeerima. Isegi praeguse andmemahu all hakkas ta juba vaikselt ägisema. Niisiis jäi loodud mõõtmelisus küllalt primitiivseks ja mängijal tuleb leppida kurva tõsiasjaga, et kui millegi taga saab ennast peita, siis selle ette minna ei saa, ja vastupidi. Igatahes välja näeb see kõik nii:


http://www.eksiil.net/blog/media/blogs/demin/ss1.jpg
seal, kus mõttetu mömm ennast õhkinud on, on alati südantsoojendav seista

http://www.eksiil.net/blog/media/blogs/demin/ss2.jpg
baretiga jõhkard on õkva kultuuriministeeriumi ukse ees tapnud kliendi, ekraani nurgas asjakohane õnnitlus (olgu öeldud, et klientide tapmine pole reeglina taotluslik, sest just nende käest saavad mängijad raha välja pumbata; õnnesoov on seega sarkastiline - nimelt näeb mõttetu mömm välja täpselt nagu klient ja nii on lihtne üht teisega sassi ajada)

http://www.eksiil.net/blog/media/blogs/demin/ss3.jpg
müügimees seisab reklaamtahvlikese kõrval (lisaks sellele, et reklaamid vahelduvad, saab nende taha ka peitu minna)



Pisikese mängukese kohta tuli kahjuks põhjendamatult pirakas suurus, äi ole midagi teha. Alla tiri siit:
(dl) Suitsusõda (45 Mb)
Oleks muhe muljeid kuulda. Eriti neilt, kel on võimalik seda nikerdist sõbraga proovida.


...

Muuseas, aastate eest möllasin ringi kasutajanimega Month. Mäletan igatahes "neid aegu", kui tegutses leht zone.ee/muddy, mäletan InCreator'i Henri lambiretke ja Mõmpsi ja Sipsi ja seda, kuidas Karel oma kalamänguga miljoneid, et mitte öelda miljardeid kokku ajas. Aga muud asjad sadasid vahele ja said mängude kokku klopsimisest armsamaks; võib-olla oli selle hobi jaoks püsivust vähe. Nüüd siis tuli jälle... tsükkel? Et mõni kukub jooma, teine hakkab veriseid mänge tegema. Mine tea. :ei:

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 24.3.2011 08:15 Tsiteeri


5+ graafika eest! See on lihtgsalt originaalne. Veri võiks ka paberist tehtud olla kuidagi. (hint: punane pastakas)
"Palju õnne kliendi tapmise puhul" tekst võiks ka olla käsitsi kirjutatud.
Ehk siis eelistaks, kui kogu mängu graafika on 100% paberile joonistatud, siis täidaks selline graafika oma eesmärki :)

antud pisike review on tehtud piltide põhjal ja hetkel kahjuks pole aega mängu alla laadida.

aga ... tere tulemast tagasi ! :)

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 24.3.2011 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: valter
5+ graafika eest! See on lihtgsalt originaalne. Veri võiks ka paberist tehtud olla kuidagi. (hint: punane pastakas)
"Palju õnne kliendi tapmise puhul" tekst võiks ka olla käsitsi kirjutatud.
Ehk siis eelistaks, kui kogu mängu graafika on 100% paberile joonistatud, siis täidaks selline graafika oma eesmärki :)

antud pisike review on tehtud piltide põhjal ja hetkel kahjuks pole aega mängu alla laadida.

aga ... tere tulemast tagasi ! :)


+1


aga küsimus ka et
Kood:
kuidas Karel oma kalamänguga miljoneid, et mitte öelda miljardeid kokku ajas

keegi viitsib sellest täpsemalt rääkida ?

http://www.upload.ee/image/787535/Germo.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 24.3.2011 19:54 Tsiteeri


Vabandan offtopicu pärast: Kareli kalamäng teenis ligikaudu 10 kilo, pisut vähem, Kareli enda sõnul. Info pärineb aastast 2003 umbes. Karel müüs Kalarallit peamiselt telefoni teel, tundus usaldusväärsem. Üheks väikeste müüginumbrite põhjuseks arvas olevat väga nõrk piraatluse vastane kaitse. Mäng maksis 25.- krooni ja selle ostmiseks tuli helistada või täita ankeet ja sooritada seejärel pangaülekanne ning kirja ootama jääda. Tuletagem lugejale meelde (nerdface), et aastal 2003 ei olnud veel toimunud hüppelist hindade ja palkade tõusu, mistõttu oli 25 krooni väärt tõenäoliselt tänased 2 eurot või rohkem. Kahjuks ei ole teada, kui pika aja jooksul need koopiad müüdi, kuigi ka selle võib välja arvutada või leida kui sorida Kareli planet foorumi postitustes ;)
Lamps and Megarace - multiplayer strateegia

You've got the boomin' system But it's blasting out doo-doo
You think it's chocolate milk But it's watered down yoo-hoo
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
demineerija
Level 1
Avatar

Liitunud: 23.3.2011
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 28.3.2011 10:22 Tsiteeri


Aitüma kõikidele! Seejuures ka offtopicu eest - peab ütlema, et igati huvitav jutt. Ma polnud neid numbreid kuulnudki. Kunagi, kui sõpradega korraks ülikooliõhku nuusutasin, oleks sellise teenistusega oma 3 kuud ära veeretanud. Noh, puntras elades ja püksirihma pingutades, üksinda vast mitte. Ja täitsa väärikas summa, et see näiteks juba uute töövahendite hankimise alla paigutada. Tjahh, igati tubli tulemus.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 28.3.2011 12:17 Tsiteeri


Kahjuks käib jutt siiski väga pika aja jooksul laekunud summadest. Ära elamisest on küll asi kaugel.
Lamps and Megarace - multiplayer strateegia

You've got the boomin' system But it's blasting out doo-doo
You think it's chocolate milk But it's watered down yoo-hoo
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 28.3.2011 15:27 Tsiteeri


OT: aastal kui Kalaralli tasuline oli ja veel üpriski uus mäng, siis 25 eeku oli isiklikult pigem võrdne tänase 3 kuni 4 euroga, mitte kahega.

2002-2004 oli kalaralli müügis, see on 10 kilo kahe aasta kohta. Kui keegi uuriks välja kaua Karel Pool seda mängu tegi, siis saaks teadma palju ta teenis töötundide kohta.

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 28.3.2011 16:23 Tsiteeri


Töötunni kohta siit midagi head ei tule kindlasti.

Aastast 2002 on 2010 aastaks tarbijahinnaindeks (ala "keskmine asjade hind") tõusnud 1.46 korda :epic: Pärast 2010 mingit erilist inflatsiooni pole olnud. Ehk, 25 eeku praegu oleks 37 eeku aastal 2002, so 2.3€. Krt, midagi on ikka koolist külge jäänud vist...

Aga tegelt jah, suitsusõda, huvitav graafika stiil.

Lamps and Megarace - multiplayer strateegia

You've got the boomin' system But it's blasting out doo-doo
You think it's chocolate milk But it's watered down yoo-hoo
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
oskarvalk
Level 3
Avatar

Liitunud: 21.2.2011
Postitusi: 59
[EEMAL]




postitati 11.4.2011 12:58 Tsiteeri


Väga ilus graafika! 5/5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm