[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
1 view näeb objekti teine mitte
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 18.2.2011 20:56 Tsiteeri
1 view näeb objekti teine mitte



Küsimus, siis selline, et kuidas teha nii?
Proovisin teha midagi sellist, et panin objekti step evetisse koodi:
Kood:


if view_current = 1
{visible=true}


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 02:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Maksud
Küsimus, siis selline, et kuidas teha nii?
Proovisin teha midagi sellist, et panin objekti step evetisse koodi:
Kood:


if view_current = 1
{visible=true}



Väga tore, et proovisid aga mis juhtus? Mõlemas viewis oli näha? Kummaski polnud näha?
Infot?
--
Pigem lihtsalt joonista objekti sprite draw eventiga ja seal kontrolli, mis vaade on.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 11:02 Tsiteeri


Mõlemad nägid.
Mul on vaja, et toimuks midagi, kui objekti vastu minna, nii et draw_sprite ei aita.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
makerimages
Level 3


Liitunud: 2.2.2011
Postitusi: 73
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 11:05 Tsiteeri


well, selline asi nagu probleemi võimalikult põhjalik kirjeldus on ka olemas, niiet

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 11:44 Tsiteeri


Mäh, Shooter?
Täiesti täpselt on kirjutatud, mida vaja on. Kui sa aru ei saa, siis kuidas sa peaksid oskama aidata?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 12:33 Tsiteeri


aga proovi ..
if view_current = 2
{
visible=false
}

lihtsalt pakkusin ;)

Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
PartyStarter
Level 3


Liitunud: 21.1.2011
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 13:09 Tsiteeri


On sul need viewid korraga näha või saab kuidagi nende vahel vahetada vms?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 16:54 Tsiteeri


Milleks mitut viewd kasutada tahad muidu?
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 17:09 Tsiteeri


Pro, ei tööta su kood.
Hot Seat sellepärast vaja.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 17:32 Tsiteeri


GM manualist:
Tsitaat:
view_current* The currently drawn view (0-7). Use this only in the drawing event. You can for example check this variable to draw certain things in only one view. Variable cannot be changed.
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 17:33 Tsiteeri


Kasuta view_currenti draw eventis, joonistamiseks, mitte visible määramiseks.

Tegelane kes peab olema nähtav ainult view 1's, draw event:

if (view_current = 1)
draw_sprite(s_tegelane1,0,x,y);

Visible määramine tekitab meeletu loogika vea:
Et ütleme, kui naabrimees sind vaatab siis oled nähtamatu ja kui ema, oled nähtav... aga kui mõlemad sind vaatavad samal ajal? Plahvatad?

Asi ei saa korraga olla nähtav ja nähtamatu.
Aga draw event käiakse kummagi view jaoks eraldi läbi, ja siis GM view 1 joonistades teeb tegelase ja view 2 joonistades ei tee. Loogiline?
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 17:46 Tsiteeri


Ma saan aru sellest, kui ma oleks tahtnud sprite joonistada poleks mul mingit probleemi tulnud.
Küsimus on selles, et kuidas teha nii objekti?
Olen katsetanud sama asja draw eventis kah.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 17:59 Tsiteeri


Manualis on kirjas, et view_current töötab AINULT draw evendis. Igalpool mujal selle kasutamine on täiesti lootusetu.

Mida sa teha tahad ikkagi täpselt:D? Ühe mängija viewsse tekitada ühe objekti ja teise mängija viewsse teise? Viewd on ainult joonistamise jaoks. Objektide olemasolu ei ole viewdega seotud kuidagi, ehk sul ei saa olla objekti, mis on ühes views ainult*.


*Tehniliselt saad tekitada üheks draw tsükliks ühte viewsse korraks objekti ja selle kohe ära kaotada aga tõenäolieselt ei ole selles küsimus.
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 18:33 Tsiteeri


Okei kui view_current-iga üldse midagi teha ei saa, siis kas on olemas mingi muu võimalus kuidas teha seda?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 19.2.2011 18:59 Tsiteeri


View current-ga saab teha täpselt seda milleks ta ette nähtud on täpselt nii nagu manualis kirjas.


Tsitaat:
Tsitaat: Maksud
kas on olemas mingi muu võimalus kuidas teha seda?


MID A?!?!?!?!?!??!?! :D Mida sa teha tahad täpselt? Mu selgeltnägemisvõimed ei ole viimasel ajal eriti heas vormis olnud.
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 20.2.2011 06:46 Tsiteeri


Pealkirjas on öeldud ju...

Et 1 view näeks objekti ja teine view ei näeks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
makerimages
Level 3


Liitunud: 2.2.2011
Postitusi: 73
[EEMAL]




postitati 20.2.2011 10:49 Tsiteeri


kas see 1 view liigub obj-ga kaasa?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
PartyStarter
Level 3


Liitunud: 21.1.2011
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 20.2.2011 11:41 Tsiteeri


See pole nüüd küll tähtis, shooter. Ma lähen proovin ühte oma teooriat kohe GMis ja kui õnnestub, siis saadan siia.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 20.2.2011 11:41 Tsiteeri


No seda, kas 1 view näeb objekti, või mitte, on kõige mõtekam teha draw evendis ühe if-ga. Kui sa seda kuskil mujal tahad teha siis edu!
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 20.2.2011 23:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Maksud
Ma saan aru sellest, kui ma oleks tahtnud sprite joonistada poleks mul mingit probleemi tulnud.
Küsimus on selles, et kuidas teha nii objekti?
Olen katsetanud sama asja draw eventis kah.

no aga joonistagi obekti sprite ala
draw_sprite(sprite_index,x,y,image_index); vms, kuidasiganes need argumendid olid.

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm