[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas teha enda mängule ülesannete süsteemi.
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 6.2.2011 11:51 Tsiteeri
Kuidas teha enda mängule ülesannete süsteemi.



Endal oli vaja, siis nuputasin midagi välja. Kindlasti on ka parem viis olemas aga loodan, et kedagi see ikka aitab.

Esiteks teeme uue scripti "sc_quest".

Sinna kirjutame koodi
Kood:


quest=ceil(random(2));

if (quest=1)
{
switch(show_message_ext('Ülesande tutvustus','Valik1','Valik2','Valik3'))
{

case 1:
//mis juhtub siis kui vajutatakse esimest nuppu.
break;

case 2:
//mis juhtub siis kui vajutatakse teist nuppu.

break;

case 3:
//mis juhtub siis kui vajutatakse kolmandat nuppu.
break;
}
}

else if (quest=2)
{
//sama kood mis ennem.

}


Siin koodis siis võetakse muutuja "quest" väärtuseks suvaline number ( hetkel siis 1 või 2 ) ja koodis on igale numbrile kindel ülesanne.

Kasutamine

Üks võimalus on teha alarm.

nt
create event:
Kood:

alarm[0]=500+random(200); //paneme alarmi tööle.


ja siis alarm 0 eventisse
Kood:

sc_quest();//käivitame scripti
alarm[0]=500+random(200);//resetime alarmi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm