[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Küsimus stepi kohta.
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 5.2.2011 19:32 Tsiteeri
Küsimus stepi kohta.



Hai!

Mul on selline mure, et

mul on object g (controller) stepis kood.

if (lahing=1)
{
alarm[1]=20;
}
else
{
alarm[1]=0;
}

ma tean, et kuna selle lahingu väärtus on 1 umbes minuti siis kuidas teha nii, et ta paneks selle alarmi tööle ainult ühe korra. Kas on mingi käsk mis seda võimaldab või midagi... Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 5.2.2011 19:37 Tsiteeri


create: tehtud =0

step:

if tehtud == 0
{
tehtud=1
ja muu jura siia
}

muide, suht mõttetu on teha nii:

if (lahing=1)
{
alarm[1]=20;
}
else
{
alarm[1]=0;
}



Tee parem nii:

if (lahing=1)
{
alarm[1]=20;
}

sa ei pea tegema, et alarm[1]=0

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 5.2.2011 20:03 Tsiteeri


Tänud...

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm