[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Õpetus: var ja collisioni põhiline ressursi võtmine
makerimages
Level 3


Liitunud: 2.2.2011
Postitusi: 73
[EEMAL]




postitati 3.2.2011 13:26 Tsiteeri
Õpetus: var ja collisioni põhiline ressursi võtmine



Nii siin õpime tegema variable ja collisioni põhist ressursipunkti võtmist.

Esiteks loo 3 spritet: mees,resurrss,resurrs võetud.
2: Loo 2 objekti:resu ja mees.
3: Resu obj create eventisse
Kood:
taken=0
ehk variable taken(võetud) väärtuseks 0-ei ole võetud.
4: resu obj collision whith mees eventisse pane
Kood:
taken=1
ja ikoon change sprite -sinna see spritenimi mis on resu võetud.
5:Nüüd mees liikuma,seda oskavad küll ikooni abil kõik teha.

nüüd mees ruumi ,mõned resud ja testima!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 3.2.2011 18:11 Tsiteeri


Ja selle tulemusena pannakse resu objektil "taken = 1" kui ta mehega kohtub ja resu pilt muutub. Mis kasu sellest on?
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 3.2.2011 18:40 Tsiteeri


Oleks võinud takeni väärtuseid rohkem olla... Siis saaks vähemalt marjapõõsa millelt kaob mari ära kui sinna klikid.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
makerimages
Level 3


Liitunud: 2.2.2011
Postitusi: 73
[EEMAL]




postitati 4.2.2011 12:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: batoonike
Ja selle tulemusena pannakse resu objektil "taken = 1" kui ta mehega kohtub ja resu pilt muutub. Mis kasu sellest on?
Muutuja kasutamise tõttu on võimalik midagi veel sisse koodida

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 4.2.2011 13:05 Tsiteeri


aga tee siis natukene suurem õpetus. Näiteks, et muutuja nö. Taastub kindla aja tagant. Nt mees saab koguda ainult teatud arvu ressursse ja siis peab need kuhugi ära viima jne...
See õpetaks palju rohkem kui

if (a=1)
{
a=0;
}


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
PartyStarter
Level 3


Liitunud: 21.1.2011
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 4.2.2011 14:56 Tsiteeri


Shootar proovib proffi mängida, aru saada. Täpitähed nimedes ja muutujates ja väärtustes toovad errori:)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 4.2.2011 17:01 Tsiteeri


Jube trash jah.
Mida sa õpetad kui isegi ei oska? Tee mõni mäng parem, jeesus-wannabesid on meil sinutagi küllalt.
Mängu tehes õpid ka midagi. Midagi kasulikku. Mida võiks pärast edasigi anda.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm