[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
SOURCE KOODID
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 3.1.2011 12:59 Tsiteeri
SOURCE KOODID



Nii tekkis siis küsimus, et kas mõni mängumeister saaks mõne oma mängu source õppeotstarbel ilma graafikata(Või väga algelisega) välja anda? Tuleks kindlasti algajatele kasuks.
Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 3.1.2011 13:05 Tsiteeri


Ei.
Lõpeta see tobe postiralli ära!
Batoonike juba tegi sourcede kinkimise teema. Otsi! (võib-ka mitte alles olla, sest herr batoon kustutas oma poste vahepeal)

anyway, erilist pakkumist selles teemas ei olnud.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 3.1.2011 17:12 Tsiteeri


Ai, see tõesti vajalik teema ju! Aga valmistuge GM5.3, GM 6.2, GM 7.x ja nende registreeritud versioone hankima!
Paljud asjad, mis on GM8 kategoorias on tegelt vanemate versioonidega tehtud ja sisaldavad vahel unknow evente või unknown actioneid.

Ma tahaks Inci vanadest sourcidest lahedamaid näha.

GM 8

Black Craft. Ülilahe ja ülilihtne open source strateegiamäng. Tirige kasvõi mängimiseks ainult. EI OLE MINU TEHTUD! Kasutab ohtralt parenteid ja mingit veidrat graafika süsteemi.
http://batoonike.indrek.org/sourced/blackcraft.zip

Mortal Wombat. Multiplayer RPG-maze, mis tahab päris head netikiirust :) Siiski sisaldab palju lahedaid asju, nagu hostimisruum, chat ja mingi algeline sünkroniseerimine. 39dll!
http://batoonike.indrek.org/sourced/mortalwombat2.12.zip

P6hi. Jooksed põdraga klaverikontserdi saatel tundras ringi. Enter restardib.
http://batoonike.indrek.org/sourced/p6hi.zip

Tilemine. Tileseti mootor, millest võib isegi reaalselt kasu olla. Paned level editoris maastiku tüübi ja sellest valitakse automaatselt õige suunaga tükk välja. Arvestab nelja suunaga iga tile suhtes, ehk suht kandiline. Kasutab ruudu kujulisi tilesid.
http://batoonike.indrek.org/sourced/tilemine.zip

Tornimäe kloon. Gm5.x, töötab GM8s. Saad mehi teha ja rünnata. AI-d eriti ei ole. Puud kasvavad, loss on päris kena.
http://batoonike.indrek.org/sourced/tornim2ekloon.zip

Meitriks. Kõrvaltvaates shooter, slowmotion kõige "vaadatavam" asi siin ilmselt (Space paneb slowmotioni).
http://batoonike.indrek.org/sourced/meitriks.zip

Leveldamine. Liigud hiirega, notid mingeid asju ja saad levelit. Näide.
http://batoonike.indrek.org/sourced/leveldamine.zip

Laevadepommitamine. Check, kuhu saab laevasid panna. Mängu ennast vist ei ole.
http://batoonike.indrek.org/sourced/laevadepommitamine.zip

Köie näide. Ctrl laseb köit, nooled liiguvad. Eirab enamikke füüsikaseadusi aga see-eest kohati lahe ja hästi lihtne.
http://batoonike.indrek.org/sourced/koisn2ide.zip

Kilbi näide. Pealtvaates "shooter". Mehel on kilp vasakus käes. Kilp peatab noole kinni. Kui mees noolega pihta saab, ehk ei kaitse kilbiga ära, siis on näha.
http://batoonike.indrek.org/sourced/kilp.zip

Bussiralli. Sõidad bussiga platvorm-mängus. Hüpekad ja turbo-boost. Nupud: nooled, space, enter.
http://batoonike.indrek.org/sourced/bussiralli.zip

Autovahetuse näide. GTA2, saad autosid vahetada. Enter läheb autosse, Ctrl tuleb autost välja.
http://batoonike.indrek.org/sourced/autovahetus.zip

GM 7
Tornibot. Oli võistlus Tornimäe laadsele mängule AI progremises. Iga raund tehti scripte.
http://batoonike.indrek.org/tornibot.zip
Viies raund: http://batoonike.indrek.org/tornibot5.zip

Rajaleidja. Pathfinding, mis kasutab rajaleidja.dll-i, mis kasutab omakorda binary heapi :D Ilu rikub ära see, et infot dll-i ja GM-i vahel vahetatakse ühe tohutu stringina, mis on küllaltki idiootne tegevus. Sisaldab vist rajaleidja.dll-i sourci ja dev-cpp jaoks vajalikke faile kah.
http://batoonike.indrek.org/sourced/rajaleidja.zip

GM 5.3 tõenäoliselt veab neid:
Supaplexi kloon. Sööd seinu, kivid kukuvad, käärid liiguvad ja saavad kiviga pihta jmt. GM8-s tuleb error, sest view_left jmt vanu muutujaid pole enam.
http://batoonike.indrek.org/sourced/supaplexgm5.zip

F45 fighteri source (vist). Pealtvaates lennukimäng. Kasutab "draw_pixel" käsku, selle pärast uuemas GM-s ei tööta. Sisaldab mingit lennukiarendamise teemat ja pealtvaates lennukiactionit.
http://batoonike.indrek.org/sourced/fighter45.zip

11RTS. Mingi primitiivne RTS-i teema, mis kasutab view_left jmt vanu muutujaid ja ei tööta seega GM8 peal ilma muutusteta. Majade ehitamine, lennukid, kollid, primitiivne AI, fog of war (uniteid pole näha lihtsalt) jmt (vist). Tõenäoliselt kasutab nuppe Ctrl, Alt, Enter, Space, Shift, võibolla ka 1.2.3.
http://batoonike.indrek.org/sourced/11rts.zip
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm