[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
EHITAMINE
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 14:43 Tsiteeri
EHITAMINE



oleks vaja ehitamissüsteemi et kui global.raha on üle 10 siis saab muuta selle objekti teiseks objektiks ja võtab raha maha kah 10 .Kui i ole üle 10 siis kuvab sõnumi "Feil" ja ei muuda. Kunagi oli seline asi mul aga kadus ära
Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
MinaPoleBarni
Level 3
Avatar

Liitunud: 13.10.2010
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 15:24 Tsiteeri


if global.raha>=10
{
vanaobjekt.instance_change(uusobjekt,0);
global.raha-=10;
}
else
{
show_message("Feil");
}

Kuna mu koodimisoskused on ajapikku kulunud, võib see vigane olla.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 15:50 Tsiteeri


Mul on küsimus shooter.

Kui sa ei oska nii lihtsat asja välja nuputada, siis miks sa võtad ette projekti mis on kõvasti üle sinu võimete?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm