[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Mingi vana mootori väike edasiarendus
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 11:15 Tsiteeri
Mingi vana mootori väike edasiarendus



Leidsin mingisuguse vana gmk ning arendasin seda veel natukene edasi. Mingit otstarvet sellel mängul veel ei ole, aga veits lähemalt võiks korraks vaadata.

Võib-olla mõned veel mäletavad selle eellast.

Lae alla




Nupud:
WASD - liikumine
Hiir- vasak ning parem klõps on tulistamiseks (parem-"boonus kuul", juhul kui on olemas)

Praegu ei ole midagi muud teha, kui ainult minna mööda teed, mis juhatab sind teise tasemesse viiva märgini. Samal ajal tapad vastutulevaid peletisi.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 11:55 Tsiteeri


Liikumine on imelik, võiks ikka olla, et "W" viib vaatamisega samasse suunda.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 12:47 Tsiteeri


Ma tegin oma zombi mängu selle liikumise taoliselt nagu sa ütled, paljud hakkasid vinguma, et miks nii imelikud nupud on.

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
Liikumine on imelik, võiks ikka olla, et "W" viib vaatamisega samasse suunda.


See oleks ebamugav ning harjumatu.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: -DMI-
Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
Liikumine on imelik, võiks ikka olla, et "W" viib vaatamisega samasse suunda.


See oleks ebamugav ning harjumatu.


Selleks, et sõda mängida, peab teadma kuidas sõda mängida.. ei kujuta ette kui taganemise ajal ei saaks ründajaid tulistada. Liikumisele pole midagi ette heita st.

Pigem, kindlasti juba tegeled sellega.. väiksemad põõsad võiks korjata 50% kuulidest ära, ja läbi põõsaste võiks mitte näha. Hetkel kõik, edu :)

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 13:57 Tsiteeri


Kiirem võiks olla 2x. Ma ei usu, et mul fps madal oli ja selle pärast tegevus aeglane.

Kuulid lendasid üle puude aga tapsid kolle, kes olid puu all :D

Kui koll oli laskmis-välgatuse geomeetrilise varju piirkonnas siis tema peale langes siiski täiendav valgus. Ei usu, et valguse difraktsioon nii tugev on, et täpselt tüübi selja taga olevat ala valgustab.

Aga üldiselt mõnus ajuvaba tegevus vahelduseks.
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 10:31 Tsiteeri


Küsin siin samas teemas abi:

Uurisin ning tegin mingi algelise valgustuse-pimeduse süsteemi, aga probleem on selles, et ma ei oska teisi värvi valguseid teha peale valge.

Jõudsin lõpuks sinnamaale, et punane paistab läbi, aga see ei olnud õige punane valgus (lihtsalt läbipaisvus)

Kuidas on võimalik teha selle sama süsteemiga teisi värvi valguseid? Või on kellelgi ka paremaid nippe?

create event:
Kood:

light=surface_create(view_wview,view_hview);
surface_set_target(light);
draw_clear(c_black);
surface_reset_target();

sprite_set_alpha_from_sprite(...
jne...


end step:
Kood:

surface_set_target(light);
draw_clear(c_black);
draw_set_blend_mode(bm_subtract);

//valgus ümber pea karakteri
with (meeeeeess)
{
draw_sprite_ext(s_mingisprite,0,x-view_xview,y-view_yview,1,1,0,c_white,1);
}
draw_set_blend_mode(bm_normal);
surface_reset_target()


draw event:

draw_surface.....
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 14:27 Tsiteeri


Um, see on GMC officialis suht levinud meetod.
Nõuandeid:

* Surfacet saab ka läbi teise värvi blendida (asenda c_white muu värviga)
* Igasugune valgus on 999% parem, kui enne joonistamist blendmodeks panna bm_add
* d3d_set_fog-iga sai suvalisi 2D spritesid läbi ühe värvi joonistada (ka valge, mida tavalise blend värviga ei saa)

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 14:49 Tsiteeri


Kuskilt sealt ma sellise näite leidsingi.
bm_add ei anna antud olukorras head tulemust.
Värvi muutmine ei pane teisi värve läbi blendima. Kui ma panen näiteks mingi bm_dest_color, siis värvi muutmine aitab, aga siis on ainult alpha efekt: nt punane sprite paistab lihtsalt läbi ega anna punast valgust.

Leidsin ka ühe kreerulisema näite mingi "phoenix". Seal on kõik vajalik olemas, aga sealne suur hulk koodi on minu jaoks liig. Sellepärast otsingi kõige lihtsamaid variante.

ahjaa, leidsin üles selle näite mida kasutan. Äkki oskab keegi muuta valguse värvi. (ühesõnaga- puust ja punaselt ette teha).

Lisatud fail: Basic lighting.gmk (451.36kb)
129 korda tõmmatud
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 15:19 Tsiteeri


tee ekraanisuurune must (võib ka hall või sinine) surface, joonista add blendiga valgustid peale ja multiply blendiga joonista see surface kogu maailma peale.

mäng ise oli kahtlaselt uimane ja puine. ja mingil põhjusel viskas poole pealt välja.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 15:59 Tsiteeri


jorsi jutul on jumet.
A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 17:44 Tsiteeri


Jorss, sa tegid kunagi (h0lxiga koos?) mingi taolise metsas pealtvaates tulistamise mängu, mis oli 2x kiirem. Saaks seda kuskilt näha? Tõenäoliselt ei teeks -DM-ile paha, kui pilk peale visata.
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 23:34 Tsiteeri


http://suvaline.org/foorum/viewthread.php?tid=7093
ja vennaga koos teen seda, mitte hloxiga
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 25.12.2010 02:15 Tsiteeri


Mõtlesin ühte teist, palju vanemat, kus said valida alguses machinegunneri ja shotgunneri vahel ja siis olid junglis mingi 4-5 boti vastu DMs.
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 27.12.2010 15:08 Tsiteeri


Bytezis kolades leidsin vist õige nime- Solid: Jungle Warfare. Link oli seal katki kahjuks.
http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 27.12.2010 17:04 Tsiteeri


Täpselt see. Fännid nõuavad downloadi!
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm