[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
ERRORID
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 21.12.2010 16:54 Tsiteeri
ERRORID



nii mul tuli selline jabur error:


___________________________________________
FATAL ERROR in
action number 1
of Alarm Event for alarm 11
for object timekonto:

COMPILATION ERROR in code action
Error in code at line 9:
else

at position 2: Unexpected symbol in expression.

kood ise on selline

Kood:
global.minut+=1
if
global.minut=1
global.paev+=1
sound_play(rahatuleb)
if
object_exists(puidukoda){
global.puitu+=10
else
global.puitu+=0
global.raha+=15
}
if
object_exists(kaevame){
global.raud+=1
else
global.raud+=0
}
if
object_exists(peamaja){
global.elanik+=5
else
global.elanik+=2
}
if
object_exists(kasarmu){
global.elanik-=1
global.sodur+=1
else
global.elanik-=0
global.sodur+=0
}
global.heaolu+=2
if
object_exists(ladu){
global.toit+=10
else
global.toit+=5
}
global.minut=0



millest see tulla võib? else ju täitsa norm asi

SAMA koodiga uus error


___________________________________________
FATAL ERROR in
action number 1
of Alarm Event for alarm 11
for object timekonto:

COMPILATION ERROR in code action
Error in code at line 10:
global.puitu+=0

at position 2: Assignment operator expected.

??

Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 21.12.2010 17:11 Tsiteeri


1)
Loe errorit ja vaata kood üle. Peale ühte else't puudub { märk.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 21.12.2010 20:09 Tsiteeri


Mitte peale ühte else't, vaid peale igat else't.
See süntaks on üldse väga kahtlane..

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 21.12.2010 21:50 Tsiteeri


global.puitu+=0

Mis mõttega sa seda kirjutad, midagi see ei muuda kui sa 0 liidad ju?

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 09:35 Tsiteeri


Lahutamisega samamoodi.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 12:56 Tsiteeri


kuk keegi nüüd saaks ka error nr 2 juures abi anda.
Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 14:13 Tsiteeri


if (midagi on midagi)
{ //kood algab
kood
} //kood lõppeb

else if (midagi on midagi muud)
{ //kood algab
kood
} //kood lõppeb

else if (midagi on midagi veel muud)
{ //kood algab
kood
} //kood lõppeb

... vajadusel eelmise kordus

else // kõik muud juhud
{ //kood algab
kood
} //kood lõppeb


KUI ON VAJA AINULT ÜHTE TINGIMUST KONTROLLIDA, SIIS ELSE-IF ja ELSE EI OLE VAJALIKUD.
_________________________________________________
sinu tobe kood ümber pandult:

Kood:

global.minut += 1;

if (global.minut=1)
{
global.paev+=1
sound_play(rahatuleb)
}

if (object_exists(puidukoda))
{
global.puitu+=10;
}
else
{
global.raha+=15;
}

if (object_exists(kaevame))
{
global.raud+=1;
}

if (object_exists(peamaja))
{
global.elanik+=5;
}

else
{
global.elanik+=2;
}

if (object_exists(kasarmu))
{
global.elanik-=1;
global.sodur+=1;
}

global.heaolu+=2;

if (object_exists(ladu))
{
global.toit+=10;
}
else
{
global.toit+=5:
}

// global.minut=0 // kustutada. mis jama see on üldse?


Pane tähele, et iga käsu lõpus on semikoolon, kõik käsud on loogeliste sulgude vahele paigutatud, if- tingimuse ümber on sulud, else ei pea olema iga ifi järel, kui midagi niikuinii ei juhtu, keegi kusagil nulli ei liida ja kood on korralikult loetav.

On tegelasi siin, kes ütlevad et semikoolon käsu lõpus, loogelised sulud üheainsa käsu tarvis ja sulud tingimuse ümber on liialdus.

Ära kuula. Koodi tuleb korralikult vormistada. ALATI. Vähemalt kuni oled algaja. Tõsi küll, ise ma ühe-käsu-ifile loogelisi sulge ei pane tavaliselt. Aga sedagi vaid kindlas, mitte-näpitavas koodis, näiteks

if (!sound_isplaying(kahur)) sound_play(kahur);
Ehk siis, ma ei kavatse siia iial uusi käske lisada.


Küll aga tundub su kood paras totrus. Ma ei saa hästi aru, mida sa teha üritad. Kui minut = päev, siis milleks üldse 2 eraldi muutujat?

Kui sa minuti 1 jagu suuremaks teed, miks sa ta koodi lõpus jälle nulliks surud?

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:

if (object_exists(puidukoda))
{
global.puitu+=10;
}
else
{
global.raha+=15;
}



nonoh ma EI taha et puidukoda olemasolek minu raha sissetulekut mõjutaks!

Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 22.12.2010 14:39 Tsiteeri


siis tõsta raha lisamine välja. Koodi algusesse või lõppu.

heaolu ka. Miks sa if-ide vahele lihtsaid käske topid? Rõve lugeda ju.

Koodime uuesti, ühekäsulisi iffe sulutamata:

Kood:

global.minut += 1;
global.raha+=15;
global.heaolu+=2;

if (global.minut=1)
{
global.paev+=1
sound_play(rahatuleb)
}

if (object_exists(puidukoda))
global.puitu+=10;

if (object_exists(kaevame))
global.raud+=1;

if (object_exists(peamaja))
global.elanik+=5;
else
global.elanik+=2;


if (object_exists(kasarmu))
{
global.elanik-=1;
global.sodur+=1;
}

if (object_exists(ladu))
global.toit+=10;
else
global.toit+=5:


Veel on küsimus, miks sa globaleid kasutad?
Kas poleks lihtsam teha üks objekt, mis kontrollib kõike ja mille nimi on ropplühike (MITTE OBJ_CONTROLLER nagu tuhandete debiilikute tehtud gm-näidetes)? Eriti, kuna global on NIIKUINII persistent objekt, mis tekitatakse automaatselt lihtsalt ja ainus vahe oleks lühem nimi?

Kõikide minu mängude esimese ruumi "room creation" koodis on rida instance_create(0,0,g) ja 1 objekt nimega "g".

g.raha?

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 18:02 Tsiteeri


globalite eelis on see, et neid saab muuta kui objektid deaktiveeritud on. objektide lokaalseid muutujaid näppida ei saa nõnda. Aga vaevalt, et shooter antud juhul aktiveerimise ja deaktiveerimise funktsioone kasutab :P
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 19:39 Tsiteeri


Miks peaks keegi oma controller objekti deaktiveerima (A)
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 23.12.2010 21:24 Tsiteeri


kui sul on mitu controllerobjekti ntx. Kui paned mängu pause peale ntx. Lahinguättides on mitmeid kontrollereid - peakontroller, ajakontroller, lahingukontroller, questkontroller -
kui tuleb mõni quest, siis sa ei taha, et samal ajal tiksub kulda juurde või minnakse lahingusse. Igatahes, mina ei kasuta vaid ühte kontrollerobjekti vaid jupitan ära, see kas sul on 5 objekti ruumis rohkem või vähem ei mängi väga suurt rolli.
inimese enese valik mis disaini kasutatakse.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 24.12.2010 11:56 Tsiteeri
oiei



inc-i koodis raha õieti paigutades ja testides sain aru,et kui mul EI ole ruumis puidukoda siis ta lisab ikkagi puitu juurde!! millest see tulla võib?

Lisatud pilt:
ciews:
probla.jpg
(26.21kb)

Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 24.12.2010 12:35 Tsiteeri


if (object_exists(puidukoda)) // kui on olemas objekt puidukoda
global.puitu+=10; // lisab puitu 10 ühikut
else // kui ei ole objekt puidukoda
global.raha +=5 // kui pole puukoda ei saa ta mitte puitu
// vaid raha

global.raha +=5 asemel võid miskit muud panna, näiteks et ei anna ta puitu ja miskit mud ka ei saa


edit: sa oled lühikese ajajooksul teind 8 topicut idiootsete küsimustega, paiguta küsimused ühte topicusse ehk ?

edit 2 !!!!!! tähtis edit

Kood:
object_exists(puidukoda){
global.puitu+=10
else
global.puitu+=0
global.raha+=15

sul seal nii , ise tõesti ei mõista w ? sa loed üldse neid ?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 25.12.2010 13:23 Tsiteeri
issand jumal



jumaluke kallid mängutegijad! kas te ise ikka ka teate mida te kirjutate? ÜKSKI teie pool antud koodidest ei töötanud!! vähemalt mitte nii nagu mul vaja oli!:mh:
Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 25.12.2010 13:29 Tsiteeri


Jumal küll, kas sa ise ka aru saad kui loll sa oled?
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 25.12.2010 13:31 Tsiteeri


:irw:
Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 25.12.2010 13:44 Tsiteeri


mis asi sul ei töödanud ?
kui sa copisid lihtsalt selle :
Kood:

object_exists(puidukoda){
global.puitu+=10
else
global.puitu+=0
global.raha+=15

siis muidugi ei toimind, sa ise muidugi ei lugend ka vist ?
if pane ette,
if ob.exist.puidupask blablabla
ja ei tööta nagu sa tahaksid ? Äkki seletad kuidas tahad või vähe sellest et kõik ette teeme sulle peame veel su mõtteid lugema ?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 25.12.2010 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Bproof
mis asi sul ei töödanud ?
kui sa copisid lihtsalt selle :
Kood:

object_exists(puidukoda){
global.puitu+=10
else
global.puitu+=0
global.raha+=15

siis muidugi ei toimind, sa ise muidugi ei lugend ka vist ?
if pane ette,
if ob.exist.puidupask blablabla
ja ei tööta nagu sa tahaksid ? Äkki seletad kuidas tahad või vähe sellest et kõik ette teeme sulle peame veel su mõtteid lugema ?



Kood:

if(object_exists(puidukoda))
{
global.puitu+=10;
}
else
{
global.puitu+=1;
}


tähendab ju, et kui ruumis on obj puidukoda siis lisab puitu 10 aga ku ei ole siis lisab 1. Ma võin vanduda, et mul ei ole ruumis obj puidukoda, lisab ikkagi puidule 10. Ei tohiks ju.

Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
MinaPoleBarni
Level 3
Avatar

Liitunud: 13.10.2010
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 25.12.2010 15:02 Tsiteeri


Proovi debugimisega, äkki on sul mingi teise objekti alla või ruumist välja pandud mõni.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 26.12.2010 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: MinaPoleBarni
Proovi debugimisega, äkki on sul mingi teise objekti alla või ruumist välja pandud mõni.


USUD VÕI mitte aga ainsad objectid mis ruumis on, on kontrollerid ja peamaja.

Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 26.12.2010 16:40 Tsiteeri


no siis on sul sitasti kooditud , kuhu see sul kõik üldse topitud on ?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 26.12.2010 23:01 Tsiteeri


Esimesel mängul võiks ikka ikoone kasutada. Ja mitte nii suurt projekti ette võtta.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
SHOOTER
123
Avatar

Liitunud: 11.7.2009
Postitusi: 276
[EEMAL]




postitati 27.12.2010 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Bproof
no siis on sul sitasti kooditud , kuhu see sul kõik üldse topitud on ?


kaldun ise ka seda arvama. Mul on objekt mis mängu alguses seab ressursid ja joonistab need, lisaks on mul objekt mis konrollib aega ja lisab päeva tulles resurssidele juurde(kogu see ülemine puidumaja kupatus).

Palun eemaldada postitamiskeeld![IMG]http://images.cooltext.com/1923612.gif[URL=gamerd.proboards.com][/IMG]
[/URL]

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 27.12.2010 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: SHOOTER

Kood:

if(object_exists(puidukoda))
{
global.puitu+=10;
}
else
{
global.puitu+=1;
}


tähendab ju, et kui ruumis on obj puidukoda siis lisab puitu 10 aga ku ei ole siis lisab 1. Ma võin vanduda, et mul ei ole ruumis obj puidukoda, lisab ikkagi puidule 10. Ei tohiks ju.


Ei tohiks, aga teeb nii.
Ma seletan, miks.

Viga on käsus "object_exists". Vaata, sina paned oma objektidele nimed, "puidukoda" jne. Game Maker ei tööta nii. Teda ei huvita su nimed, nimi on ainult indeksile viitav.

Tegelikult on igal objektil indeks, 0, 1, 2... jne. Esimene objekt mille tegid on 0, järgmine 1 jne. Mitte ruumis vaid game makeri projektis üldse.

Nüüd mida peaks teadma on, et peaaegu iga kontrollfunktsioon GMLis väljastab 1 või 0 (või -1?) kui ta õnnestub või ei õnnestu. Kui script käivitatakse, siis ta väljastab 1, märkimaks et ta toimis.

Minu teooria on, et sul on object_exists koodis mingi viga. Ja mingil põhjusel ta väljastab 0-i. Näiteks kirjaviga nimes ("puidukoda" või "obj_puidukoda"?) Küll aga on ruumis objekt, mille indeks ongi null, ilmselt sinu kõige esimesena tehtud objekt. Seega - objekt on olemas, lisame 10 puitu ja kombes.

Kuidas parandada? 1) vaata üle nimi, äkki on kirjaviga 2) kasuta mingit muud funktsiooni, näiteks instance_nearest
umbes nii

Kood:

var aa;
aa = 0;
aa = instance_nearest(0,0,puidukoda);

if (aa > 0)
global.puitu+=10;

else
global.puitu+=1;


kui niimoodi töötab õieti (peaks!) siis tead, kus viga on.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm