[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
InCi Isometric äktsion
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 1.12.2010 16:24 Tsiteeri
InCi Isometric äktsion



Ei kirjuta pikalt. Ütleme nii, et katsetan isomeetria tegemist ja päris ägedaid asjakesi tuleb.

Pilt, ha!
http://www.indrek.org/i004.png

Failis on GMK (kommitud koodiga) ja EXE nõrkadele, kel pole regatud GM8t.

F1 annab abi.

Üks objekt, mõni rida koodi ja paar spritet. Fps peaks olema stabla 60 kui just ei tee midagi.

Maastik kasutab (esialgu) 2D arrayd, kõrgus ds_gridi. Valgus läheb ka ds_gridi peale, praegu on primitiive kõrgusevalgustus.
Koodis on mõned artifactid edasistest plaanidest.

NB! Kasutab surfacesid. Kui arvuti teeb midagi imelikku ja ei ole nii nagu pildil, viska oma mõttetu masin aknast välja.

Lisatud fail: i004.rar (1.02mb)
96 korda tõmmatud

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 1.12.2010 19:04 Tsiteeri


maapinna kõrgust muutes tegi poolesekundilise jõnksu ja kursor oli paar ruutu eemal sellest ruudust mida tegelikult tõsteti.

ja ma pole kindel kui kaval mõte see heightfield on, ausas 3d massiivis korruste kaupa/kuubikutena levelit hoida tundub kõvasti kiirem ja ilusam ja lihtsam.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 1.12.2010 19:34 Tsiteeri


GM ei toeta 3D massiive. Käesolev variant aga ongi lähim sellele.
Poolesekine lag on normaalne, sest draw_sprite käiatakse selle aja jooksul ligi 10 000 korda läbi.
heightmap on ainult katsetus, nagu esimene post ütleb -- asjal pole rohkem point peale õppimise... esialgu.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 1.12.2010 22:46 Tsiteeri


pool sekundit 10 000 väikse sprite joonistamiseks? :o

x-comile väärilist järeltulijat gamemakeriga küll ei tee.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 1.12.2010 23:20 Tsiteeri


Meil ei ole vaja 10 000 asja joonistada kogu aeg.
Mängus on vajalikke asju ainult paarsada. Aktiivselt ekraanil veelgi vähem, ja tagatipuks ei toimu miski reaalajas, peale kuulide lendamise ja kõndimise, mis kumbki ei muuda kuidagi kaarti.

See test tõestab tegelikult et saab ikka küll.
Küsimus on pigem scriptides, sest script handler on GMil jubedam kui ükskõik milline muu osa. Juba ekraanitäis koodi parsib jube kaua.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 2.12.2010 11:50 Tsiteeri


Veider bug: Tööl, 1920x1200 reso (widescreen, brr) ja GT8600-ga näitab isomeetrilisi... kolmnurki, mitte ruute.

Kas kellelegi veel? Mis videokaart/reso? Kas kellelgi teisel widescreeniga on normaalne?

Postitame nüüd.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 2.12.2010 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:

Kui arvuti teeb midagi imelikku ja ei ole nii nagu pildil, viska oma mõttetu masin aknast välja.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 2.12.2010 14:19 Tsiteeri


Probla pidi olema mõnedel NVidia kaartidel ainult. Nagu tööl - 8600GT
Selgitab ka selle, miks "Ilus Pets" paljudel valesti töötas. Ehk siis -- lahjema otsa geforcedel surfaced ei tööta! GT ja GS arvan... ja eriti need, mis läpakates on. GTO/GTX on proovitud ja töötab.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 2.12.2010 15:54 Tsiteeri


Töötas normaalselt 60fps, samad bugid mis jorss ära nimetas. Mul intel GMA 900 midagi sisseehitatud pann videokaart ja widescreen ning mul ei olnud kolmnurki.

See kursor vms., mis hiirega kaasas käib on ruutudest suurem ning mööda.
http://normann.indrek.org/random2/bg.PNG

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 2.12.2010 19:02 Tsiteeri


1920x1080, NVIDIA GeForce 7600 GS, probleeme pole..
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 3.12.2010 10:59 Tsiteeri


Järgmine plaan on jagada level punktideks ja joonistada primitived punktide vahele. See on rohkem või vähem 3D juba, aga toimub ikkagi 2D plaanil.

Midagi sarnast sai juba tehtud ka, maastikugeneraatoriga:
http://www.suvaline.org/foorum/viewthread.php?tid=2517#pid44805

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.12.2010 17:34 Tsiteeri


http://www.indrek.org/i009.png

Niih. Esimene katsetus teha maastiku paintimist ja veel suutsin peale 3-päevast võitlemist Ansgari A* GM implementatsiooni sisse pookida (ja isomeetrilisena kasutatavaks teha). Nii et pathfinding on olemas, ja päris hea -- kusjuures.

See on btw üks väheseid omataolisi, GMC foorumites liigub märksa viletsam versioon - mis miskipärast jagab iga tile neljaks ja sulgeb seinad ebatäpselt ja rohkem ma neid ei teagi.

Natuke veel (4-suunalised seinad päriselt tööle panna), teine korrus teha ja basic level editor on valmis!

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 7.12.2010 19:20 Tsiteeri


Päris pandav paistab.
Pathfindingu ja värkidega jookseb full fps ?
Uurisin ka veida aega tagasi neid A*, B* jne. algorütme aga ei saanud mitte kottigi aru, congratz! =)
P.S nice watermark.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.12.2010 21:53 Tsiteeri


Full 60 fps yes. Peamine point ongi võimalikult palju featuuri ja silmailu pumbata KUNI fps on 60. Sest line-of-sight, UI-d, lõppefektid, helid jne jne jne tõmbavad niikuinii vähemalt poole maha.

Nii et kuni kiirusekadu ei ole, püüan lisada täiega asju.

P.S. See ei ole watermark, see on bug. Miskipärast draw_sprite_ext käsk surfacedega ei tööta ja teeb surface läbipaistvaks. Ja kuna GMC foorum on dump, kus pole isegi bug reportimiseks õiget kohta ja kui olekski, keegi ei reageeriks, siis otsin workaroundi. Siiani töötab normaalselt surface 2 korda joonistamine (mida pildil pole tehtud)

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 12.12.2010 15:44 Tsiteeri


Niih. Pathfinding on olemas, meetod kiireks joonistamiseks on olemas, valgus on olemas, rohkem või vähem - on kõik olemas.

Isokatse on jõudnud 0.11 versioonini.
Nüüd võtan ja kirjutan kogu mootori nullist, puhtalt ümber. Scriptid ja muu ka.
Ja siis peaks põhi olemas olema.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 12.12.2010 16:18 Tsiteeri


Palju õnne! (Kuigi tahaks ironiseerida selle üle, et sa kõik ümber kirjutad puhtuse jaoks :P)
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 12.12.2010 16:21 Tsiteeri


No kui ei tea isegi õieti mida teed ja lihtsalt lõputult peksad koodi, kommimata ja mäletamata isegi mis kust muutsid, siis on tulemus paras umbluu.

Tehakse ikka mustand ja siis kirjand, kaspole. Iseasi kui oled supermatemaatik ja tead iga hetk täpselt mis toimub.

Pealegi, kui Projekt Nimetu tõesti tuult tiibadesse ei saa, siis isomeetriline SDK game makerile on juba iseenesest täiesti müüdav produkt.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 12.12.2010 19:20 Tsiteeri


proovisin Exet, ei viitsinud GMiga sisse roomata.. pmst kui kuhugi vajutasin ruudustiku peal, siis tõmbas 3 sekiks pildi kooma, aga muidu jooksis enamjaolt 42 peal....

Ei hakka rohkem oma arvuti omadustest ütlema kui protsessori, Celeron. ( see peaks kõik ütlema )


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 13.12.2010 10:09 Tsiteeri


Ma ei tea mis sa valesti tegid, et mõnel mäng hangub paariks sekiks mõne äktsioni ajal.
Kui mina tegin oma surface-based mapeditori, siis polnud küll probleemi hangumisega, isegi kui 10000x10000 suuruse mapi tegid.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
batoonike



Liitunud: 2.4.2005
Postitusi: 378
[EEMAL]




postitati 13.12.2010 16:17 Tsiteeri


Siseinfo: hangumine tuleb pathfinderist, mitte surfacist.
Aktsioon III: batoonike<br>Kambakas II: batoonike, whitepower1, tenno11
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 13.12.2010 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:

Ma ei tea mis sa valesti tegid, et mõnel mäng hangub paariks sekiks mõne äktsioni ajal.
Kui mina tegin oma surface-based mapeditori, siis polnud küll probleemi hangumisega, isegi kui 10000x10000 suuruse mapi tegid.


Hangumine tuleb üle joonistamisest.

Sest kõik käib läbi arrayde (surfacesid salvestada ei saa) ja joonistamise rutiin on

(laius * kõrgus * (tükilayerite arv + 4xsein+valgustase)) * korruseid

49x49 mapi, 1 korruse ja 2 layeri puhul saame

49*49*(2+4+1) = 16807 draw_sprite calli.

Pealtvaates kaardile võid ju otse surface peale plätserdada pilte ja ei ole vaja kõike üle joonistada. Isomeetria puhul aga pead kammima pilti iga kord otsast peale ülevalt alla, et depth õieti jääks.

Küll aga on algsest variandist asi palju kaugemale edasi liikunud ja praegu mingit lagi ei ole. Kui hiirenuppu all hoides 60 fpsist korraks 48 saab, siis on seda raske lagiks nimetada.
Tükeldatud surfaced on plaanis küll. Arvan et 256x256 lappidena. Nii on lihtsam üle ka joonistada...

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm