[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
teadmata põhjusel jääb toppama.
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 21.11.2010 03:43 Tsiteeri
teadmata põhjusel jääb toppama.



Tervist.

Imelik probleem on. Mängus on objekt mis kiirendades (no ehk siis kukkudes) hakkab liikuma kindlas suunas. Tema teele jääb teine objekt millel on Collision Event esimese objektiga, ja ükskõik mis seal koodis kirjas on, kasvõi ainult "//", jääb liikuv objekt toppama.
Mul on nii, et liikuv objekt tegelikult kiirendab 40'ni ja siis jääb püsivalt 40'ga liikuma. Sel juhul sinna teise objekti taha ta jääbki. Kui aga piiraja võtan maha ja ta kiirendab rahus edasi, hüppab ta suuremate kiiruste juures lõpuks teisest objektist läbi ning kimab minema.
Võiks tekkida õrn mõte vms, et äkki ta selle collisioni kontrollimisega hakkab jändama ning hakkima, kuid nö "spidomeeter" (ning ka kõik teised objektid ruumis) liiguvad sujuvalt, katkematult.
Kasutan GM8. Viimati (ammu) jäi mul mingi teine asi ka pooleli tundmatu vea pärast, mida lihtsalt ei leidnud üles. Detaile ei mäleta, kuid kas kellelgi teisel on ka probleeme olnud GM8'ga?


Tegin eraldi proovi uuel lehel ning asi jäi samaks.

Lisatud fail: wtf.gmk (9.59kb)
136 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 21.11.2010 10:03 Tsiteeri


võta punaselt objektilt SOLID maha
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 21.11.2010 14:02 Tsiteeri


Tänan. Solidis oligi asi. Võtsin kõigilt asjaosalistelt solidi maha ja töötas. Kuid kas keegi teab nüüd seletada seda asja?
Miks "tahkena" asi just niimoodi jamab? Mis selle vea sisu, põhjus on?
Ning mida üldse annab objekti solid omadus??? (Midagi peale nende mõnede funktsioonide, nagu nt mp_linear_step ja mp_potential_step) On see siis lihtsalt nö liigitamiseks?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
oliver12
Level 4


Liitunud: 29.8.2009
Postitusi: 113
[EEMAL]




postitati 12.12.2010 15:18 Tsiteeri


Tegin katse, ja vastus on lihtne, kui Solid'i ees on linnuke, siis olgu collison event või mitte, sealt läbi minna ei saa, ilma solid ees oleva linnukeseta võib olla collison event , aga mängus hakkad objektid ühel või teisel juhul sealt läbi minema(mingil määral, kohe läbi ei lähe)
Ootan alati abi, õppimiseks ei ole kunagi hilja

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 18.12.2010 21:50 Tsiteeri


Nii et SOLID omadus ei lase teistel objektidel SOLID objekti "peale" rohkem liikuda kui esimene kontakt? Jäme sõnastus, aga umbes nii?
Aga mis eesmärk on siis solidil? Ainult, et saad panna seinale SOLID ning objekt peatub selle ees/sees, ilma, et peaks eraldi koodi peatumiseks kirjutama?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
oliver12
Level 4


Liitunud: 29.8.2009
Postitusi: 113
[EEMAL]




postitati 19.12.2010 16:48 Tsiteeri


on jäme sõnastus, aga täpne. Solid kohta pole Help'is ka rohkem infot kui ainult see, et see on soovitatav kasutada ainult paigalseisvatel objektidel(nt sein, platvorm,3D objekti sein, jne). Ja muidugi on see, et Ainult SOLID objektidel põrkamiseks on move_bounce_solid ja Kõikidel põrkamiseks on move_bounce_all.
Tegin ka video, näitamaks vahet.
http://www.youtube.com/watch?v=ZX6nyBKCtrk

Ootan alati abi, õppimiseks ei ole kunagi hilja

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm