[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Nimetu: Arutlus
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 12.11.2010 12:45 Tsiteeri
Nimetu: Arutlus



Mõtlesin et tuleks grupeeruda ja teha mingi kommertsmäng.

Idee on olemas, teostus pole väga raske. Rasked kohad on koodimine ja muusika, kerged graafika ja storyarendus/süsteem
Idee on teha turn-based strateegia. Alata tuleb siit:

Abandonia link

ja hankida see mäng. Jes, torrentitel on ka alati seedereid, olgugi et 1994 aasta asi. Miks, näed altpoolt.

Vaja on veel DosBoxi, kui pole just seisma jäänud Pentium II-te kusagil, ja soovitan ka soojalt mingi Frontend samalt lehelt tõmmata, näiteks D-Fend Reloaded. See muudab sättimise lihtsaks ja windowsi põlvkonnale arusaadavaks.

Edasi?
Mängida kuni jagad laksu ja saad aru, miks IGN tunnistas selle parimaks PC mänguks, ÜLDSE.
Jah, PC-mängud on üle 30 aasta olemas olnud ja neid on ilmselt kümneid, kui mitte sadu tuhandeid, ja ikkagi on kõigi aegade parim just SEE mäng, mitte Half-Life või GTA: SA või Civilization või midagi muud. See peaks rääkima enda eest.

Laksu jagad siis, kui vaatad kella ja taipad et on neli hommikul ja sa pole kuus tundi WC-s käinud. Ja ei, ma ei liialda.

Mängu saab Steamist või googlest või kusagilt mujalt

D-Fend Reloaded'is käib ülesseadmine nii:
http://www.indrek.org/i/pull/dfend.png
CPU Cycles pane 20000. Kui heli takerdub ja ei ole sujuv, võta vähemaks, vajutades CTRL-F11 Niimitu korda kui vaja, et sujuvaks saaks. See vähendab CPU tsükleid. Või vastupidi, CTRL-F12, et suurendada (ma ei tea kas saab) .

Reso vali ise sobiv, mina panin monitori järgi 1280x1024.
Kui tegid kõik õigesti, ei tohiks pilt olla udune. Kui on, muuda "ddraw" "surface"ks või "openGL"iks. Widescreeni või läpakanäruga tuleks reso paika näppida, et mängu 320x240 reso õieti suurendataks üle ekraani, ilma uduta.


Projekt ise aga on mõte teha samalaadne asi. Kas siis remake (oma muudatustega), või lihtsalt samal ainel ja süsteemiga.

Lisan veel et XComi on püütud taasluua juba 16 aastat. Tänase päevani pole keegi suutnud teha järge või remaket mis on kasvõi 50% ulatuses sama hea, kui originaal oli. Ja enamus remake projekte on jäänud pooleli. (Samalt saidilt saad kuulata remikse originaalsoundtrackist, Geoscape Part II on eriti hea, eriti lõpupoole)

veel:
http://www.projectxenocide.com/
http://ufoai.ninex.info/wiki/index.php/News
Aga erinevaid katseid on umbes 20. Osad ka valmis kommertsmängud, kuid alati kas viletsamad kui originaal, või teemast liiga mööda. Tihtipeale mõlemad.

Päris kindlasti hästi lihvitud projekt müüks, ja isomeetrilise mängu puhul on väga vähe vaja animatsiooni. Miskipärast usun, et GM veaks selle välja küll.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 14:37 Tsiteeri


194 vaatamist ja 0 vastust?

Küsigem endalt, miks teil üldse siin foorumis konto on?
Ilmselgelt sitahädad. Ma oleks oodanud vähemalt 3-4 pakkumist! Kasvõi mõnelt algajalt-mudilaselt... mitte et ma ei teaks, kuhu postitan ja projekt kellegi taha pidama jääks. Aga ikkagi, häbilugu.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 15:20 Tsiteeri


Minu Möirakarusid ei taha ka keegi peale batoonikese testida. Huvi on väike.
Ma arvan, et ajastus ei ole ka vb kõige parem, hetkel rabeletakse ju purksimängu kallal. Äkki peale võistlust võtab keegi ühendust. Samas võid proovida ametlikust foorumist abilisis leida. Küllap nii mõnigi hea meelega liituks kui annad Enclosedi demo ette ja näitad milleks ise võimeline oled.

Kaalusin osalemast,
aga ole aega, et isegi oma mänge lõpetada, rääkimata siis uue projekti alustamisest.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 16:22 Tsiteeri


Miks mitte teha mõnda platformerit või sidescrollerit? Sihtgrupp oleks juba suurem. Numetu puhul tuleks väga hea asjaga valmis saada, et seda väikest sihtgruppi ära toita. See on umbes nagu häkkimis mängud. Ise sain Xcom-iga tuttavaks mingi 10 aastat tagasi. Ja tegelased kes mängivad 5h päevas ja casual stiilis ja realtime mänge üldse pole väga sellest suurt midagi arvanud.
DMG: Debiilsed Mees Gamerid
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 17:05 Tsiteeri


Pilvemees, kui sa testijaid vajad siis ma olen käpp...

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 17:31 Tsiteeri


Sorry läks pikaks aga inc, kui abist huvitud loe.
Kokuvõte on kõige viimane rida .. *hkhmm* viimased read.

Kuna vanad mängud ei tõmba ligi, eriti veel, kui pead lisaprogrammidega jamama(olen laisk ja mugav), vaatsin gameplay videosi. Mäng tundus väga sisukas ja kõige rohkem meeldis just see majanduslik arenemise pool, kui lahing maal. Kõige põnevam video oli see http://www.youtube.com/watch?v=G5KSStIr-Cg ja andis asjast ka mingilmääral ülevaate. Võib tulla päris huvitav.

Aga mis siis kui teha sellest multiplayer game, mul küll tekiks mingi isu seda mängida.
Ise aga mängutegemisele kaasa ei jõuaks teha, tahaks aga ei jõuaks(minu mängutegemine käib tujude järgi). Lisaks kirjutasid veel värbamisse, et tulgu või tuumasõda aga oma elu pean ma ohverdama just selle mängu tegemisse, VÄGA LIGITÕMBAV (kuid jah hädavajalik, et kunagi lõpetada).

Kui jätta see "teed-mängu-püssitoru-kuklas" ja "tulgu-või-tuumasõda" ära ja korraldada erinevate mänguosade tegemine(erinevate inimeste poolt) väga hästi ning tekitada väike standard, et kui lõpuks üks nädal jupid kätte saab, siis kokkupannes näeb peale errori tulemust ka, siis liituksin minagi koodimise osas ja äkki aitaksin tiimitöö juures, nii et pärast ka kõik töötab.

(siin oli rumal lause)

Lase nõudmisi lõdvemaks, erguta numbritega ja esitle mängu, mina küll seda praegu tõmbama ei vaegu, küll aga siis kui ma kaasa löön ehk ma tahaks osa võtta, kui ma ei pea elueest küljes rippuma ja olema elutähtis organ.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 18:35 Tsiteeri


Hm. Originaal on hea, aga seda peab ise proovima. Youtube video ei anna eriti midagi edasi, seda enam et mängu peamine tõmbav element on õuduka-atmosfäär. Seda videost ei näe.

Mul ei ole eriti mõtet promoda kui keegi tõmbamagi ei vaevu. Ja kui Dosboxi install liiga keeruline on, vaevalt et sinust projektile pathfindimise vms koodijat saab. Ehk lühidalt, virisejatega ma tiimi ei tee.

Püssitoru keegi kuklas ei hoia muidugi, ja projektil pole mingeid tähtaegu, kuid kes kommertsmängu kallal pole töötanud kunagi, ilmselt võtab seda püssitoruna küll. Teen mitmendat kommertsmängu kaasa ise praegu ja tean, et siinsed eestlased ei tea, et see on midagi hoopis muud kui "täna igav, võtab GMi korraks lahti... nääh".

Et alustatud asja EI SAA enam ämbrisse visata, ja iga liigutus ja koodirida loeb, mistõttu tuleb see teha võimalikult hästi.
Kuigi selline kogemus kuluks just enamusele siit väga-väga ära. Ja näitab täpselt, kas mängundus on ajaraiskamine, nagu vanemad pidevalt korrutavad, või on huvil tõesti natuke rohkem väärtust kui youtube/ristsõnade/teleka asendaja.

Numbrite kohta niipalju et originaalmäng müüs väga lühikese ajaga ainuüksi PC platvormil 600 000 koopiat. Rääkimata Amigast, Playstationist jne platvormist või re-releasest 2005 aastal ja nüüd alles üle Steami. Ja seda ajal mil internettigi polnud! Praegu oleks menu ilmselt 10-kordne.
Originaalmängu tegid põhiliselt 5 inimest, neist üks oli muusik... kuigi QA (quality assurance) ja promo jne värk tõi creditsisse veel paarkümmend nime.

Numbrid:
Pakun et uuest projektist oleks paugupealt huvitatud 3-4 miljonit inimest. Isegi kui ta näeb 1:1 välja nagu vana ja omab lihtsalt uusi relvi ja graafikat.
Ja see on arg pakkumine, sama palju vaadatakse suvalist flashi-pisimängu kongregates.

Ka hinna saaks väänata üsna kõrge, $30-40 tükist. juba 10 000 koopia müümisel (ehk huvitatuist ostab mängu ainult 0,3% või 3 inimest 100-st) tähendaks see tiimi vahel kolme miljoni krooni jagamist. Meenutan veel kord, et originaali tegi 5 inimest...

DMG projektiteema mõte ei ole mitte kokku saada kohe devteam, vaid uurida, palju see üldse võimalik on ja mis tegelased meil siin ikkagi koos on. Imesid ma ei usu.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Eigen
Level 3
Avatar

Liitunud: 7.2.2010
Postitusi: 67
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 19:17 Tsiteeri


Ma oleksin isegi huvitet, aga mitte enne, kui võistlusmängu valmis saan ning kui asi ei oleks Game Makeris. Mul nimelt ei ole seda, seega puudub kogemus ning ka huvi seda muretseda. Aga kui ma saaks programmeerida "otse rauale" niivõrd-kuivõrd, st. C++ keeles ja SDL-i või muud sellist graafika jaoks kasutades, siis oleksin käpp. Ma arvan, et mul on piisavalt kogemust ning ka huvi. Koodi oskan struktureerida ning uut klassi ei lisa, enne kui olen läbi mõelnud kas ja kuidas see vajalik on. Kujutan ette, et vaja oleks mängu frameworki ennast ning siis mänguloogika (st. kasutajaliidese seos mänguga .. see on selliste mängude puhul ühe suurima mahuga osa) oleks scriptitud mõnes teises keeles.

Mängu ennast pole mänginud aga selle vea parandan lähiajal.
Vabateema III: Eigen<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 19:33 Tsiteeri


No nüüd juba kutsub ligi küll ;)

Ja kuna mõni lause lõi hingepihta(internetis jääb jutust tihti väga vale arusaam) siis kas ma ütlesin et dosboxi on keeruline ? ... mkm. Ja kui sa arvad et ma ei saa pathfindiga hakkama eksid, kui efektiivne/kiire see oleks ei oska ma öelda, pole kunagi vajadust teha olnud aga saaks tehtud.

Muidugi esmamulje tekib eelnevatest mängudest, rumalast jutust, postituste arvust ja millestki veel, nii et ma ei süüdista sind minu oskuste kahtlemises. Mul lihtsalt pole tõesti neid ette näidata ja sul on täielik õigus minus kahelda. Aga siiski ma oskan nii mõndagi. Ma väga loodan, et minust viriseva debiiliku mulje pole jäänud.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 20:01 Tsiteeri


Nõuanded mängu proovijaile:

Kohe alguses,
* ehita 3 general store (tähtis!), 2 living quartersit, lisalaboratoorium, 1 large radar (muidu leiad UFOd vaid väga lähedal baasile), Alien containment (et saaksid ellujäänud ufosid baasi tuua)
* alusta kohe Laser technology uurimist. Mida rutem Laser Rifle lahti saad, seda parem
* osta 3 avalanche launcherit ja niipalju rakette, kui saad (18)
* Kui kohal, aja avalanched lennukite peale, ja müü cannon ja stingray (ja roundid & raketid) maha. Ja osta veel avalanche rakette
* Palka niipalju scientiste juurde kui saad.
* Korja laevast ära ja müü maha püstolid
* Osta heavy cannoneid ja AP kuule. HE kuulid plahvatavad, aga neid peab ettevaatlikult kasutama, eriti alguses kui armorit pole
* Vaata sõdurid üle! Kellel on väga madal (<45) bravery või firing accuracy, märgista nimi ära ja kupata kus kurat ja telli uued! Bravery puudumine maksab pärast väga, väga valusalt kätte, eriti kui oled hoolega treeninud sõdurit ja muidu igati ponks poiss. Vallandamiseks pead mehe enne lennukist välja viskama.
* Kükitamine tõstab lasketäpsust (4% vist?)
* Kahekäerelvaga (pole püstol) olgu teine käsi vaba, siis on suurem täpsus

--edasi
* Salvesta! Laadimiseks pead panema abort mission (lennuki ja noolega ikoon) ja siis saad loadida
* See et 14 sõdurist elusalt 2-3 koju jõuab, on alguses normaalne
* Jäta sõdurile ühe snap või auto-paugu jagu Time Unitsit iga käigu lõpus. siis ta võib ufot nähes ise nende käigu ajal tule avada. Eriti kui tal on kõrge reactions
* Püüa võimalikult kähku kokku osta 100 scientisti. Üks labor mahutab 50, üks living quarters ka
* Tee võimalikult kähku teine baas kuhugi. Soovitavalt teisele poole maakera. Esimese asjana ehita general stores ja suur radar. Ja siis hangar
* Igas baasis ei pea olema skyrangerit ja sõdureid. Enamus baase võiksid olla radar+ 1 hävitaja baasid ufode kiireks püüdmiseks
* Linnaterror-missioonide vahele jätmine maksab koledasti kätte
* allalastud ufod parandavad oma laeva 24h. Nii et sa ei pea silmnäolt neid tapma minema
* Väldi öösel sõduritega ründamist. ufod näevad paremini (kaugemale ja väiksem täpsuse miinus) pimedas kui sõdurid. Võid alati natuke aega parajaks teha, enne kui oma lennuki peale saadad (vt eelmist). Või kui arvestasid valesti, kliki skyrangeri peale ja vali patrol. Küll aga pead vaatama, et kütus liiga otsakorral ei ole, muidu keerab otsa ringi
* Liigu 3 või 4 liikmeliste rühmadena, las iga mees katab.
* Kui tahad väga hästi mängida, jaga mehed spotteriteks ja snaiperiteks. Spotterile kerged relvad (rohkem TUd!), snaiprile täpsed. Ja liiguta neid tandemina
* Kui sa UFO-laeva ukse ees meestekuhja teed, arvesta, et mõni võib välja piiluda ja tina anda. Ära venita!
* Kui mees, kellel on käes primetud granaat, sureb, siis järgmise ufo käigu ajal see granaat plahvatab. GTFO!
* Ufode relvad tasub alguses maha müüa. Jäta igast asjast vaid 1 alles, et saaksid researchida.
* Eluski, eluski ära tulista ufo-laeva mootorit. Elerium-115 on mega defitsiitne
* Eluski, eluski ära müü eleriumi
* Kui ufod baasi ründavad, tulevad nad hangaritest ja access liftist. Teisi baase ehitades arvesta seda, ja ehita nii, et nendeni viiks ainult üks ehitis. Nii on lihtsam kaitsta

JA muidu

* 4-5-st baasist enam-vähem jätkub et enamuse planeeti ära katta. Lennukiga löögirühma on vaja ainult ühes. Teistes võiks olla 10 meest vasturünnaku kaitseks (lennukit pole vaja) ja uusima tehnoloogia relvi/rüüsid
* Ufode rünnakust peaksid reageerima vähemalt 90%-le. Muidu kisub asi hapuks
* Elusalt tabatud ufod on väga tähtsad ja ainus viis mängu läbi teha (tuleb tabada Very Large laeva Commander ja teda piinata)
* Kui oled mõne Mediumi või Large maatasa teinud, võid paar järgmist Smalli vahele jätta
* Ufo kolooniad tuleb ise üles otsida. Jälgi kuskohal eriti aktiivselt ufod keerlevad, saada sinna skyranger ja jäta paariks tunniks patrullima. Kolooniad tekitavad negatiivset skoori, kuni nad olemas on ja mõjutavad valitsusi
* Tankid on kasulikud, aga 4 hästi treenitud meest on veel parem
* Ära arenda ainult esimest 3-4 meest: jäta mõni ohutum satikas n00bidele maha laskmiseks, et nad ka saaks areneda
* Pane sõduritele sõprade ja tuttavate nimed (BASES > Soliders > kliki nimel)
* 4 hambuni relvastatud sõdurit puntras on ufo jaoks mitte hirm, vaid lasketiir. veelgi enam - kutse granaati viskama
* Ufo võib su ühe lasuga tappa ka siis, kui sul on parim rüü. Sama käib ufode tapmise kohta. Vahel tuleb lihtsalt... reloadida.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 14.11.2010 20:37 Tsiteeri


okei, enne kui teema ülejäenud poste (va.2 esimest) loen, siis ma ütleks et omaarust ma vastasin teemale, ja's....

EDIT//
Ma ütleks et tegu on metsikult suure mänguga ning vaieldamatult mitmekülgseim seni. Leiutamine+ehitus+starteegia+kauplemine+majandamine+TBS

oleks huvitatud, kahjuks ei tea mida pakuda suudaks...

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 15.11.2010 10:59 Tsiteeri


No sisuliselt võib jagada tegemise protsessideks.

Neist esimene ja raskeim, on luua korralik isomeetriline mootor.
Teine ülesanne oleks luua korralik pathfinding sellele mootorile. Ka raske.
Kolmas raske ülesanne on luua pandav AI.
Neljas, kas just raske, aga matemaatikarohke, on teha tulistamine.

Edasi on juba lihtne. Palju tuunimist ja viimistlemist. Näputööna inventory ja RPG-süsteem...

Originaalmängus on Geoscape ja Battlescape tehtud eraldi programmidega, mis passivad muutujaid üksteisele.
Näiteks Game Makeri puhul pakun, et samamoodi võiks läheneda, kirjutada pöördumisel info mingisse faili, teise progrega lugeda ja pärast vastupidi.

Baasiehitus ja Geoscape üldse oleks muidu ka mudilasele jõukohane projekt.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gameboy
Moderaator
Avatar

Liitunud: 10.7.2005
Postitusi: 381
[EEMAL]




postitati 15.11.2010 16:28 Tsiteeri


Vägev mäng paistab. Olen väga huvitatud projektis kaasa löömisest (eelkõige graafiline pool), aga kahjuks ei ole üldse aega hetkel.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kampsinussu
Level 2


Liitunud: 4.9.2006
Postitusi: 23
[EEMAL]




postitati 15.11.2010 19:24 Tsiteeri


Koostööprojektid on alati huvipakkuvad, seda enam, et lauale on käidud nii konkreetne plaan. Samas, sarnaselt Eigenile, eelistaks töövahendina midagi muud peale GameMakeri. Mõnda laiaotstarbelisemat keelt, C/C++/C#. Ühemeheprojektideks võib ju GameMaker ideaalne olla, aga on jäänud mulje, et grupitöö teostamine sellega ei ole vist kõige mõnusam. Parandage, kui eksin, kuid on jäänud mulje, et oma binaarse olemuse tõttu ei võimalda gmk failid kasutada versioonihaldussüsteemide (Subversion, Git) võimalusi. Samas suuremahulise ja mitmeliikmelise meeskonna puhul, oleks viimaste kasutamine igati mõistlik.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 15.11.2010 19:36 Tsiteeri


gm8's saab väga hästi tiimitööd teha - uuri ressursside mergemise kohta.
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 15.11.2010 19:47 Tsiteeri


Kindlasti oleks mõni korralik keel parem sellise projekti jaoks kui seda on GM.
Küll aga ei jaga C-d kuigi palju, ja ma ei usu et annab terve koodimiseosa kellelegi täiesti ära delegeerida.

Kollaboratsiooni annab aga tahtmise korral teha igatepidi. Kujutan ette, et kumbki scape ongi ühemeheprojekt ja 2 koodijat lööksid kogu pusa kokku. Modulaarse ülesehituse korral aga võib ka rohkem inimesi teha.

Konkreetset plaani siiani tegelikult pole. Ega ka tähtaega. Ise olen jaanuari-veebruarini kinni Blackwell Deceptioniga, peale seda on vaja natuke aega oma Tower Defense ära lõpetada.

Kuid ega see ei sega arutada ega plaanida!

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 15.11.2010 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Uku
oleks huvitatud, kahjuks ei tea mida pakkuda suudaks...

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 15.11.2010 22:20 Tsiteeri


Kes ei tea mida pakkuda, aga on huvitatud, järgige juhiseid värbamise teemas!
Peale seda on endalgi selge pilt, mida saaksid pakkuda.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 16.11.2010 14:40 Tsiteeri


Tegelikult on asi rohkem nii, et midagi vast ikka pakkuda saaks, aga enamus siit vast oskab neid asju palju paremini pakkuda..
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 16.11.2010 14:57 Tsiteeri


Aga enamus ei paku ju? Ja kust sa ikka õpid kui mitte tehes.
A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 19.11.2010 16:42 Tsiteeri


asi on xcom1e kloon või mis sest tuleb siis?

// ses mõtes et peaegu 1-1le või muudetud nimedega ja kohtadega teos, või mõtleb ise välja loo, tehnika, rajatised, kohad, ja muu jama, ning seos xcom1ga jääb vaid motivatsiooniks, eeskujuks ja võrdemomendiks.

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 22.11.2010 20:18 Tsiteeri


Mõte oleks siiski teha vaid ainetel. 1:1 samaks või paremaks peab jääma õudukaatmosfäär. Lootusetus, õudus, tundmatus... nagu esimeses mängus. suured ja vihased mustad silmad, sõdurite karjed pimduses jne

Uurin hetkel isomeetrilise mootori ehitamist. Suht õudne on, kardan et üksi küll ei suuda nullist kirjutada. Siin oleks kindlasti ühte progejat juurde vaja.

Muidugi on võimalus teha pealtvaates ja mitte 2.5D... aga siis jääks originaalile alla.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 23.11.2010 12:49 Tsiteeri


Ma lugesin inci posti ja sattusin sellise lingi peale. Duno, äkki saad malli võtta või midagi või lihtsalt tõlgid GML-i.
http://www.pygame.org/projects/9/167/

DMG: Debiilsed Mees Gamerid
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 23.11.2010 13:47 Tsiteeri


Mhm, aga niipalju on mul endal ka tehtud juba. Pluss dünaamiline valgus.

Raske osa on hoopis optimiseerimine, draw order, pathfind ja kindlasti line of sight.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
steelsaviour
ı¥ı CACK ı¥ı


Liitunud: 24.12.2006
Postitusi: 302
[EEMAL]




postitati 24.11.2010 22:09 Tsiteeri


Ma võtsin alien grenadega tyybi.
läksin small kosmoselaeva.
seal oli umbes 6-7 tulnukat.
granaat sisse.
KÕMM!
oissa raip,kui tore mäng!
Strateegia III: timbat ja steelsaviour<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm