[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Piiraja peale
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 16:45 Tsiteeri
Piiraja peale



Kuidas saab automängule panna piiraja peale ..
Sellesmõttes nt kui on 2ringi
Siis kui need kaks ringi on tehtud ja suunab sind edasi uuele rajale

Vabandust siis kui keegi ei saa põhimõttest aru:)

Jou, võid kindel olla
Minu mäng Mängitav mäng Valmis alles 20%

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 17:24 Tsiteeri


if ringe=2 {room_goto_next()}
loe natuke gamemakeri manuali ja kasuta loogikat.
leiad pooltele oma küsimustele vastused.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 17:51 Tsiteeri


Okei,, aga kuhu ma selle panen,, kas pean tegema uuue objectki või joonekontrolli alla panema:)
Jou, võid kindel olla
Minu mäng Mängitav mäng Valmis alles 20%

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: -heips-
Okei,, aga kuhu ma selle panen,, kas pean tegema uuue objectki või joonekontrolli alla panema:)


no kõige pealt tee kontroll obj. vms
talle pane createsse
Kood:

ringe = 0

step eventi
Kood:


if ringe=2 {room_goto_next()}

ja nüüd pane kuhugi et kui auto teeb ringi ära, siis
Kood:

ringe += 1


saad aru ?

Tee endale teene ja loe läbi : http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=6785#pid53164

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
if ringe=2 {room_goto_next()}

Väga väga väga kole vormistus, ei soovita kopipastet teha.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 20:44 Tsiteeri


Eks ma kuidagi upitan
Jou, võid kindel olla
Minu mäng Mängitav mäng Valmis alles 20%

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: normann
Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
if ringe=2 {room_goto_next()}

Väga väga väga kole vormistus, ei soovita kopipastet teha.


Kas nii oleks parem

if ringe=2
{
room_goto_next();
}


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 21:33 Tsiteeri


if (ringe = 2)
{
room_goto_next();
}

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 06:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Peeter
if (ringe = 2)
{
room_goto_next();
}

thats pretty much i just wanted to post but you are faster...

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 06:13 Tsiteeri


kas seal loeb ka midagi? töötab ju anyways :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
kas seal loeb ka midagi? töötab ju anyways :D



ilu lihtsalt :D

tead küll neid mängumeistreid.. : D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 12:50 Tsiteeri


Te mazelased tehke mõni tõsisem mäng valmis niimoodi lohakalt koodides, küllap saate isegi aru, mis vahe on koodil ja koodil

"ilu pärast", jeesh...

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 13:28 Tsiteeri


Ok inc. nagu ma aru saan on seda koodi niivisi lihtsam lugeda?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 13:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
Ok inc. nagu ma aru saan on seda koodi niivisi lihtsam lugeda?


Ning kergem viga ära tunda kui miskit valesti , kui ma ei eksi

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 13:44 Tsiteeri


No selle värgi sain peagu tööle aga ta suunab mind automaatselt
nt room0 kohe room1
Et selles mõttes room0 ei saagi sõita ja suunab kohe room1
Mida teha siis?

Jou, võid kindel olla
Minu mäng Mängitav mäng Valmis alles 20%

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm