[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
enter=mb_left?
VerteX123
Level 1


Liitunud: 15.9.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 30.9.2010 12:49 Tsiteeri
enter=mb_left?



Kuidas saaks teha nii, et enterit vajutades toimub sama event nagu hiire vasakut nuppu vajutades (nt OK nupul) ?
Ilma, et peaks copy'ma sama värgi, mis hiire nupu vajutuse all, enter nupu vajutuse alla, mis muudab mängu mõttetult suuremaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.9.2010 13:08 Tsiteeri


kopeeri kogu kama step eventisse hoopis, ja kaota muud eventid ära.

ja kogu kama ümber loogelised sulud

if (keyboard_check_pressed(vk_enter) || mouse_check_pressed(mb_left))
{
...kama
}


"||" on loogikalause "OR" ehk "VÕI"
|-märki saad teha, kui hoiad all shifti ja vajutad Z-st vasakul asuvat klahvi (ET klaver)


Küll aga sisseehitatud "mouse" eventid peale hiirekontrolli veel kontrollivad kas hiir on objekti peal. Seda pead nüüd vajadusel käsitsi tegema.
Mis annab tulemuseks midagi nagu


if (keyboard_check_pressed(vk_enter) || (mouse_check_pressed(mb_left) && (x >= mouse_x) && (x+sprite_width <= mouse_x) && (y >= mouse_y) && (y+sprite_height <= mouse_x)))
{
...kama
}


"&&" on loogikalause "AND" ehk "JA"

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
VerteX123
Level 1


Liitunud: 15.9.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 30.9.2010 15:50 Tsiteeri


hm, sellega on nüüd selline probleem, et see kama sisaldab alarmi, kuid step eventis ei saa alarmi kasutada.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 30.9.2010 19:09 Tsiteeri


kuidas ei saa?
kuna ta on sul if-i sees siis alarmi käivitusaega ei nullita ära (alustata uuesti) ennem kui sa uuesti enterit(hiirt) ei vajuta.
samas kui vaja saad panna luku peale, mis võtakse maha kui alarm on käivitatud

if(lukk=0)
{
alarm[0]=10
lukk=1
}

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 30.9.2010 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: timoolen
kuidas ei saa?
kuna ta on sul if-i sees siis alarmi käivitusaega ei nullita ära (alustata uuesti) ennem kui sa uuesti enterit(hiirt) ei vajuta.
samas kui vaja saad panna luku peale, mis võtakse maha kui alarm on käivitatud

if(lukk=0)
{
alarm[0]=10
lukk=1
}

lihtsam on kontrollida kas alarm on -1 (tähendab, et alarmi pole käivitatud)

if (alarm = -1)
{
alarm[0] = a;
}

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 1.10.2010 07:39 Tsiteeri


mina olen teinud erinevad user eventid. Add event-other-user defined 0

kui tahad seda eventit kutsuda: event_user(0)

normaalne ;)

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 1.10.2010 08:59 Tsiteeri


nojah, aga user evente on piiratud arv, aint 15.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 1.10.2010 13:20 Tsiteeri


teed uue objecti ja kasutad selle user eventeid siis. ja kui vaja pole kustutad ära. seda kõike saab koodiga teha:

ajutineObj = object_add();
object_add_event...
instance_create...
with(ajutineObj) { instance_destroy(); } jne

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 1.10.2010 14:02 Tsiteeri


või teed skripti, skripte saab lõputult teha - variante on väga palju
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 2.10.2010 13:21 Tsiteeri


Teema on laiendatud sisu abil kaotanud otstarbekuse.
Sama hästi võiks kirjutada et "tee kõik assembleris"

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm