[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Hover
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 21.9.2010 18:21 Tsiteeri
Hover



Mõtlesin, et küsin suurtelt tarkadelt nõu.

Tahaksin teha sellist effekti, et kui hiir läheb objectile peale siis muudab objecti sprite järgmise surimage ja kui ei ole siis on tagasi.

Ise nuputasin sellise koodi.
Aga kahjuks see ei tööta?

Kood:

if mouse_x=x {
if mouse_y=y{
image_number=1;

}
else
{image_number=0}


}


Kas probleem on äkki selles, et see x loeb ainult siis kui see on täpselt sama, mitte objecti peal?

Või peaks äkki mingi objecti panema hiire kohale, et kui see object puutub teise objectiga kokku siis muudab spritet?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 21.9.2010 18:40 Tsiteeri


jah.

Aga kasuta mouse over eventi.

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 21.9.2010 21:47 Tsiteeri


Kood:
if(mouse_x>=x && mouse_x<x+sprite_width && mouse_y>=y && mouse_y<y+sprite_height){
image_number=1;
}else{
image_number=0;
}


Vaata oma silmaga asi üle, viimati näppisin gm'i aastaid tagasi, mõned muutuja nimedki võivad erineda, kuid loogika peaks arusaadav olema.

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 22.9.2010 05:48 Tsiteeri


Sain aru küll!
Sain küll juba varem peetrilt selle koodia ag tänud ikkagi! : D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 22.9.2010 10:32 Tsiteeri


kõige lihtsam:
if position_meeting x,y,self
img single = 1
else
img single = 0

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 4.10.2010 14:27 Tsiteeri


v6i siis

image_single=position_meeting(mouse_x,mouse_y,self);

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm