[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Küsimusi
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 19.9.2010 13:27 Tsiteeri
Küsimusi



Tervist .

Küsimus 1.

Kuidas teha mingi ??muutuja?? mis oleks siis kõige kõrgem Y punkt mida teatud object on läbinud (oletame et obj_mees) .

Küsimus 2.

Kuidas teha nii et view jälgiks küll obj_meest ja kui mees läheb kuskilt üles siis view tuleb kaasa aga alla enam ei lähe. (aint üles liigub)

Küsimus 3.

tõlkige see gml-i :
if obj_mees ??on view-ist väljas?? game_restart();

Tänud ja hoidke kõva.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 19.9.2010 15:08 Tsiteeri


1.
Teed muutuja obj_mees creates:
suurim_k6rgus = y;

Siis kirjutad selle muutuja üle iga kord kui Y on muutunud väiksemaks, ehk siis midagi taolist:

if (y < suurim_k6rgus ){
suurim_k6rgus = y;
}

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 24.10.2010 19:44 Tsiteeri


1.

create event:
suurim_y=y;

step event:
suurim_y=min(suurim_y,y);

2.

view peab olema enabled, aga objekt mida jälgib on no objekt.
step event: (MEHEL)
view_xview[0]=x-view_wview[0]/2;
view_yview[0]=suurim_y-view_hview[0]/2;

3.

mehe step:
if (y<view_yview[0]+view_hview[0])
{
game_restart();
};

edit, muutsin koodi õigeks
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 24.10.2010 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: veka8
1.

create event:
suurim_y=y;

step event:
suurim_y=max(suurim_y,y);

min() peab olema ju, mida väiksem y seda kõrgemal ekraanil objekt on.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 24.10.2010 23:07 Tsiteeri


pealegi normannil palju optimaalsem variant.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 28.10.2010 10:28 Tsiteeri


min jah, sorx. 'min' ja 'max' siis võtavad rohkem ressurssi kui if lause?
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 28.10.2010 20:31 Tsiteeri


Suht loogiline, pealegi juba funktsiooni callimine on lisaressurss
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm