[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
2 objekti liiguvad samamoodi
VerteX123
Level 1


Liitunud: 15.9.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 15.9.2010 14:07 Tsiteeri
2 objekti liiguvad samamoodi



Teen kõrvalt vaates mängu, kus saab liikuda horisontaalselt, vertikaalselt ja diagonaalselt. Peategelasele tahan kõrvale lisada sihikut eraldi objektina. Kuidas teha nii, et see liiguks playeriga kaasa?
Olen üritanud seda move_towards_point kasutada aga ei õnnestu.
Kood, mida katsetasin näeb välja niimodi:
sihik objekti Step eventisse Execute a piece of code -> move_towards_point(player.x,player.y,5)
viskab errori, et Unknown variable x

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 15.9.2010 16:09 Tsiteeri


lihtsalt joonista sihik mingi tüübi lähedusse.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 15.9.2010 16:24 Tsiteeri


paned mees draw eventi:

draw_sprite(Mehesprite,0,x,y); //joonistab mehe
draw_sprite(sihikusprite,0,x+100,y); //joonistab sihiku 100 pikslit paremale

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
VerteX123
Level 1


Liitunud: 15.9.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 15.9.2010 17:23 Tsiteeri


mul on just tarvis, et see sihik oleks objekt, kuna kokkupuutel teatud teiste objektidega saab alles sihikut kasutada. Ma leidsin vea ka üles, asi oli nimelt selles, et see player on mul mitme erineva objektina.. üks objekt on siis kui ta seisab ja jalad ei liigu, teine objekt on siis kui player liigub ja jalad ka liiguvad. Ma panin sihiku jälitama seda playeri objekti, mis liigub aga kuna algselt player on teine objekt, siis polnud seda liikuvat playeri objekti olemas veel ja sellepärast tuligi error.
See sai korda aga see sihiku objekt tõmbleb kuidagi liiga palju.. näiteks kui üles äärde liigun playeriga, sis tuleb playeril kokkupuude ja muutub playeriks, mis ei liigu, player ise jääb liikumatult aga sihik võbiseb üles alla.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 15.9.2010 18:39 Tsiteeri


playerit pole mõtet mitme objektina teha.

ja ära move_towards_pointi kasuta.
selle asemel pane sihiku step eventi:

x=player.x;
y=player.y;

ja siis vastavalt vajadusele liidad/lahutad, nagu näiteks:

x=player.x+100;
y=player.y-100;
//siis on sihik üleval paremal nurgas playerist

või siis

x=player.x+100;
y=player.y;
//on playerist paremal jne..

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
VerteX123
Level 1


Liitunud: 15.9.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 15.9.2010 20:30 Tsiteeri


tänud abi eest! :)
nüüd toimib.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
VerteX123
Level 1


Liitunud: 15.9.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 15.9.2010 21:03 Tsiteeri


Tekkis veel üks küsimus seoses selle koodiga. Hetkel on millegipärast nii, et kui ma liigun vasakule ja paremale, siis see sihiku objekt muudab natuke oma asukohta playeri suhtes. Samamoodi on ülesse ja alla liikumisega, sihik ei püsi täpselt ühe koha peal playeri suhtes. Kas annab seda kuidagi parandada ?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm