[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Mitme instance selekteerimine hiirega
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 13:16 Tsiteeri


käi kõik objektid läbi ja vaata, kas nende x ja y on kasti sees

pikslite kontrollimine ei tööta, sest x ja y ei pruugi olla täisarvud ja kui töötaks, oleks meeletult aeglane.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 13:33 Tsiteeri


x ja y koordinaadid ongi mul hetkel pikselkaupa ja täisarvud. Vabandust, et end kehvasti väljendasin/väljendan.
Peale selle, et ma seda juba mainisin, et ma käin läbi iga kooridnaadi kasti sees ja kontrollin kas seal asub selline obj, kui JAH siis lasen kirjutada selle obj listi või otse selekteerida (inst.select=1 SARNASELT), oli küsimus hoopis: "Kas lihtsamalt ka saab?"

Palun veel infot pikslite kohta(jorss ajas segadusse), kas iga piksel vastab 1-le punktile koordinaatteljestikus ehk koordinaatidel (16;5) olev asi on x telge mööda 16(17) piksli kaugusel ja y telge mööda 5(6) piksli kaugusel või EI OLE 1 punkt võrdne 1 piksliga. Kas x y punktid saavad olla realarvud nt 16.65434? Minuteada ei saa x=16.112 JA 1 piksel on võrdne 1 punktiga teljestikus.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 13:49 Tsiteeri


aga käi kõik objektid, mida aktiveerida saab läbi ja kontrolli, kas nende x ja y on kasti sees

jah, x ja y koordiaadid on pikslites ja nad võivad olla reaalarvud. joonistades nad ümardatakse tõenäoliselt.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 14:08 Tsiteeri


---pikslid & koordinaadid.

1 piksel on 1 punkt koordinaatteljestikus.

GM-is võib x olla küll 2.4345, aga ta automaatselt ümardab täisarvulisele kohale, sest monitoril pole sellise numbriga kolme rgb lambikest...

Komakohalisi xy koordinaate läheb tegelikult vaja küll, et teha näiteks aeglast/sujuvat liikumist jms.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 14:12 Tsiteeri


http://www.noobschool.indrek.org/2osa.html
http://www.noobschool.indrek.org/3osa.html

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 14:52 Tsiteeri


Kõikide obj läbikäimine tundub tüütum koodis kirjutada, kui vaadata 16 piksliste vahedega kogu kasti sisu üle.
Igastahes osutus asi tunduvalt kiiremaks kui ma arvasin(piksli kaupa 1000x1000 = ~4 sekundit) ja kiiruse kokkuhoidmiseks tulin ISE :D lihtsa lahenduse peale "Milleks kontrollida igat punkti, kui obj on suur?"(16 piksliste vahedega 4000x4000 < 1 sekund) Ja arvestades obj suurust saan ma veel rohkem piksleid vahele jätta, kuna objektid ei asju üksteise peal. Samas on igati õigem kontrollida obj koordinaate kui kogu kast läbi jalutada, seega jätan laisklemise ja teen ringi.

Ja indreku noobschooli mul vaja ei lähe, aitäh :D. Ma ei suutnud lihtsalt hetkel kastist välja mõelda.
Sain ma oma küsimustele vastused. Võib teema lukku panna.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 15:50 Tsiteeri


Tüütum :)?

Kood:

with(all){
if (onValitavUnit && onKastiPiiretes())

{
valitud = true;
}

else

{
valitud = false;
}

}

Ja scriptis onKastiPiiretes checkid kas on kasti piirete sees ja returnid kas true või false.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.9.2010 20:00 Tsiteeri


with käsk just.
A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm