[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
1muutuja mitmes ruumis sama
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




gm6.gif postitati 12.7.2006 20:56 Tsiteeri
1muutuja mitmes ruumis sama



kuidas saab teha nii, et määrad ühes ruumis ühe muutja ja teises oleks see muutuja sama??ise kuidagi selle peale ei tule=)
http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 12.7.2006 21:11 Tsiteeri


Nuh määra muutuja Game Start evendis.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 13.7.2006 07:32 Tsiteeri


see ei mõju.. mul on muutuja suuruse(ups see jäi vist enne mainimata:doh: )määramine 2.ruumis ja 3. oleks seda vaja kasutada

[Muudetud: 13-7-2006 joke33]

http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 13.7.2006 09:32 Tsiteeri


nuh alati saab ka globaleid kasutada. Peaasi et mitte create evendis. Proovisin näite teha:

Lisatud fail: naide.gm6 (6.77kb)
116 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 14.7.2006 09:27 Tsiteeri


see näide pole õige...esimeses ruumis seda ei eksisteeri(noh teglt võib muutuja samahästi ka olla 1. ja 2.ruumis) ja on nii, et kui ma midagi klikin, muudetakse muutuja ära ja minnakse järgmisesse ruumi, kus teine objekt seda muutujat kasutab=)
http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 14.7.2006 10:02 Tsiteeri


Pole keeruline. Kasutada sama põhimõtet:
Tegin vb nyyd parema näite kuna andsid nyyd täpsema kirjelduse ka. Et siis on seal kaks objekti esimene on kõikides ruumides ja o_kasutaja kasutab siis seda üld muutujat mis on eelmise objekti poolt tekitatud ja mida saab teises roomis muuta.

Lisatud fail: naide.gm6 (7.91kb)
124 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 14.7.2006 18:17 Tsiteeri


ikka vale.......=) viimases ruumis pole seda sama objekti mis määrab muutuja, muidu peaks õige olema

[Muudetud: 14-7-2006 joke33]

http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 14.7.2006 22:00 Tsiteeri


on ju... Igas roomis on objekt o_muutuja või mis ta oli. Sealses objektis ju määrataksegi muutuja... . o_kasutaja ainult kasutab muutujat noole näitamiseks...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 15.7.2006 10:00 Tsiteeri


ok seletan arusaadavamalt:Viimases roomis ei tohi olla objekti o_muutuja=)
http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 15.7.2006 10:31 Tsiteeri


nuh aga võta viimasest ruumist ära see ja vaata et töötab ikkagi ;)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm