[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Grid
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 29.8.2010 20:02 Tsiteeri
Grid



Mul on isomeetriline objekt mouse_x, mouse_y. Kui ma hiirt liigutan siis oleks vaja, et see oleks 32,16 gridis täpselt. Ei tea kas saite aru.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 29.8.2010 21:10 Tsiteeri


x = floor(mouse_x/32)*32;
y = floor(mouse_y/16)*16;

Väga lihtne matemaatika!

1) Võtame hiire asukoha, näiteks 68,
2) jagame 32-ga -- saame 2.125.
3) Nüüd ümardame alla käsuga floor, saame 2
4) ja korrutame ümardatud, komakohata arvu uuesti 32-ga. Saame 64.
Mis on 32px gridil teine ruut.

Selle saad panna mingi obekti step eventisse, näiteks omatehtud kursori objektile.
Mouse_x ja mouse_y ennast vägistada ei saa.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm