[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
kui object on väljas vaatest,ära joonista
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 28.7.2010 20:04 Tsiteeri
kui object on väljas vaatest,ära joonista



mis kood, kuhu panna

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 28.7.2010 21:48 Tsiteeri


muutuja teed, et kas joonistada või mitte
ja siis kontrollid, kas x ja y jäävad vastavatesse vahemikesse, kui jäävad, siis joonistatakse, muidu mitte.

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 29.7.2010 06:21 Tsiteeri


Kas see peaks kiirust juurde ka andma, vaatest väljas asju ei joonistatagi ju?

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 29.7.2010 07:45 Tsiteeri


Ekraanile ei, videomällu joonistab ikka ju.
Ja jah, visible mõjutab kiirust päris palju.

Bproof, eeldusel et sprite origin on 0,0:

if (x > view_xview+view_wview) ||
(x+sprite_width < view_xview) || (y+sprite_height < view_hview) || (y > view_hview)
visible = 0;
else
visible = 1;

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 29.7.2010 16:47 Tsiteeri


ma arvan, et keegi ei kasuta origin 0;0 eriti. Enamasti ikka center, kuna siis on hea rotateta ja muid asju objektiga teha.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.7.2010 07:40 Tsiteeri


Ma arvan et mudilastest pooled ja tühjad kohad ei tea üldse veel, mida origin teeb
A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm