[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kiire kerge küsimus
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 2.7.2010 15:33 Tsiteeri
Kiire kerge küsimus



Selline koodi rida
Kood:

raha+=(random_range(0.8,1.2))* string(talumaja)* string(kordaja)

Miks ei toimi?
Annab sellise errori:

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Step Event
for object Kontroller:

Error in code at line 7:
raha+=(random_range(0.8,1.2))* string(talumaja)* string(kordaja);
_________________________________________^
at position 51: Wrong type of arguments to *.

Create all on kood nii:
Kood:

aasta=1;
paev=1;
nadal=1;
kuu=1;
raha=100
//alarm mis veab edasi kuupäevi (loodetavasti)
alarm[0]=(3);
talumaja=0
//kordaja, mis määrab palju saab 1 talumaja eest pappi kuus.
kordaja=50


Peaks olema mingi väga kerge probleem. Aga mis?
Tegemist on siis GM8-ga

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 2.7.2010 15:35 Tsiteeri


Stringi ei saa korrutada.

Kood:
raha+=(random_range(0.8,1.2))* real(talumaja)* real(kordaja)

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 2.7.2010 15:39 Tsiteeri


Woops :doh:

Tänan kiire vastuse eest.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 3.7.2010 13:04 Tsiteeri


Noh, teine samas stiilis küsimus.
Nimelt.
Kood:

if(s6dur_elud<=0)
{
show_message("Kaotus!")
s6dur_elud=0
}
else
{
floor(real(s6dur_elud))
show_message("V6it!")
}

mingit errorit ei anna, aga s6duri elusid ei ümarda.
Miks siis?
Sõnumit näitab loomulikult, aga elusid ei ümarda ära.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 3.7.2010 13:37 Tsiteeri


s6dur_elud = floor(s6dur_elud);

real() funktsiooni pole vaja kasutada, kui see juba on integer.

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 3.7.2010 14:37 Tsiteeri


Tänan jällegi. :)

Miskipärast arvasin, et tal ei lähe seda seal ees vaja.
Hetkel jälle küsimusi pole, küllap varsti tekivad uued, sama "keerulised".

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 3.7.2010 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Peeter
kui see juba on integer.

Aga ei ole ju, muidu poleks vaja ymardada.

EDIT: miks k6ik yldse seletamatult igal pool floori kasutavad? enamikel juhtudel oleks ju round palju m6ttekam ja t2psem.

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 4.7.2010 09:03 Tsiteeri


Miks seal floor on?
Noh, tegelt selleks, et lahingud rutem läbi saaks.
Samas, äkki peaks seal olema ceil...

Hmm, aga tekkis järjekordne küsimus, ja seekord selline...

Nimelt, kui ma tahan teha mingile objektile vajutades ette tulevat ekraani.
(selgituseks, on tegemist ekraaniga, kus saaks siis ehitatavaid üksuseid/ tehnoloogiaid valida)
Siis kuidas oleks seda kõige kergem teha?
Kas lihtsalt draw sprite, ja create_instances, või on mingi elegantsem viis?
(aka mingi view või midagi sarnast)
Ja samal ajal peaks ülejäänud mäng olema pausil, kui see aken ees on.

Ja, kas on võimalik need game_makeri default pop-upid mingi ilusama asja vastu vahetada, ilma et selle callimine palju keerulisemaks muutuks.
(ise pakun, et scriptid võivad olla kasulikud siin, aka määra sõnumi tüüp ja siis jooksuta skript "akente näitaja".)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 5.7.2010 09:40 Tsiteeri


soovitan help file läbi lugeda, saad palju uut teada.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 5.7.2010 11:33 Tsiteeri


Tänan abivalmi vastuse eest.
Help fail oleks nagu enamuses loetud, vähemalt need osad, mis GML-i kohta käivad. Splash screen ei sobi selleks väga, kuna küsib vist rtf/txt faile, samas, kui mul on vaja, et neis akentes saaks ka valikuid teha.
Oleks mul vaja lisada sissejuhatus videot, oleks see asi muidugi super, aga kahjuks, on mul vaja akent, kus saaks ka valikuid teha.

Too gmakeri default valiku tegija näeb lihtsalt plain ugly välja.
Et, kas siis on võimalik selle välimust muuta või mitte? :s
Või, kas on olemas mingi teine tee, peale karmi scriptimise?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.7.2010 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx

EDIT: miks k6ik yldse seletamatult igal pool floori kasutavad? enamikel juhtudel oleks ju round palju m6ttekam ja t2psem.


Floori ja ceili on vaja küll ja mitte harva. Aga jah, mitte enamikel juhtudel.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.7.2010 20:49 Tsiteeri


Karmilt scriptida pole vaja tegelt. Iseasi, mida karmiks pidada.
Elegantset viisi pole. Võid GMC ametlikus foorumis kammida, kindlasti on tehtud hunnik akende pluginaid, GEX extensioneid, DLL-e ja mida imet.
Ise võtaks ja teeks nullist mingi enam-vähem kergesti kasutatava sistema.

Või kui aus olla, ükskord juba tegin... kliki
http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2607#pid45746

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 5.7.2010 22:09 Tsiteeri


Epic

Seda tahtsingi teada, mõtted olid juba olemas, kuidas seda teha skriptide abiga, aga juhul kui oleks olnud mingi väga kerge võimalus, poleks hakanud vaeva nägema. (kuna esiteks, oleks see kauem võtnud ja ressursse ehk ka rohkem kasutanud)

Tänan.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm