[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Hud - Viewiga kaasa liikumine ..
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 9.6.2010 08:20 Tsiteeri
Hud - Viewiga kaasa liikumine ..



niisiis.. joonistasin HUD'i kus elud ning raha hakkavad olema.. aga ei saa aru kuidas nii teha et ta liiguks kaasa viewiga ..
Oskab keegi aidata. Tänud kõigile kes proovivad aidata.

Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 9.6.2010 09:05 Tsiteeri


view_xview
view_yview

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 9.6.2010 13:29 Tsiteeri


Neid kahte kasuta x ja y kohtadel.
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 9.6.2010 13:38 Tsiteeri


draw_text(view_xview+100,view_yview+100,"tekst");
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 9.6.2010 13:40 Tsiteeri


Kui tahad nii et oleks seal kaasas kuhu ta ruumi alguses panid, siis saad teha nii et steppi x=view_xview+xstart y=view_yview+ystart. Ja Drawi samamoodi draw_text(view_xview+xstart,view_yview+ystart,'raha'). Sel juhul sa ei pea jamama nende pixlite juurde liitmisega ja lahutamisega.
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 11.6.2010 06:20 Tsiteeri


aitasite kõik, eriti Valter :) tänud .
/ normann, tean et X ja Y kohtadele ^^

Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm