[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
jump to start
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 4.6.2010 19:45 Tsiteeri
jump to start



Tere jälle, mul oleks vaja abi, et mis koodi ma peaks panema, et kui jump to start on toimunud ruumis 3 korda, siis läheb automaatselt room_algus'esse.
klassijuhataja tsitaat:
itimeestelt pole mõtet abi paluda, küsid neilt:" kuidas see käib?" tema tuleb ja klõbistab sulle pool minutit ja ongi asi korras, aga sina ise ei saa mõhkugi targemaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 4.6.2010 20:04 Tsiteeri


tee ruumi alguses elud = 3

ja kui elud on = 0 siis game restart!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 5.6.2010 18:09 Tsiteeri


koodina ? sest et ma proovisin oma poool tundi erinevaid variante, kuidas seda töööle saada, aga ma pole ikka hakkama saanud.
klassijuhataja tsitaat:
itimeestelt pole mõtet abi paluda, küsid neilt:" kuidas see käib?" tema tuleb ja klõbistab sulle pool minutit ja ongi asi korras, aga sina ise ei saa mõhkugi targemaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 06:59 Tsiteeri


Lisad elud mängu ja igakord, kui jump to start on, siis läheb 1 elu maha.
Kokku 3 elu.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 07:33 Tsiteeri


aaaa.. okei :)
klassijuhataja tsitaat:
itimeestelt pole mõtet abi paluda, küsid neilt:" kuidas see käib?" tema tuleb ja klõbistab sulle pool minutit ja ongi asi korras, aga sina ise ei saa mõhkugi targemaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 07:48 Tsiteeri


aaargghh:mad: no ei saa hakkama,
panin tegelase create eventisse ikoonina, et elud on 3 ja relative.
ja siis panin koodi:
if x=xstart y=ystart=3 {
sound_play(snd_surm)
highscore_show(score)
room_goto(room_algus)
}
ja nüüd, kui ma lähen mängima ja alustan 1. levelit, tuleb kohe highscore ette, sest tegelane asub alguses, ja koodis ongi, et kui tegelane asub alguses...
Kas keegi palun parandaks mu koodi? ^^

klassijuhataja tsitaat:
itimeestelt pole mõtet abi paluda, küsid neilt:" kuidas see käib?" tema tuleb ja klõbistab sulle pool minutit ja ongi asi korras, aga sina ise ei saa mõhkugi targemaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 08:33 Tsiteeri


Ma ei saa küll täpselt aru mida sa tahtsid, aga ma lahendaks asja nii.
See liikumine on pandud ikoonidega, sest ei viitsinud koodiga panna ja see on ainult selleks tehtud, et saaks katsetada, kas sobib.

Lisatud fail: elumaania.gb1 (10.12kb)
107 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 09:39 Tsiteeri


if x=xstart y=ystart=3

wat?
kui x on xstart, siis y muudetakse ystardiks, mis muudetakse kolmeks...
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 11:23 Tsiteeri


Okei näide! Aga, Maksud, miks sa panid elud globalina?
Seda pole vaja ... :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Maksud
Level 5
Avatar

Liitunud: 8.4.2010
Postitusi: 184
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 12:16 Tsiteeri


Sellepärast, et ma kasutasin alguses seda brain objekti ka. Kuigi seda pole ka vaja...
Globanina lihtsam, saad kasutada mitmel pool.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
if x=xstart y=ystart=3

wat?
kui x on xstart, siis y muudetakse ystardiks, mis muudetakse kolmeks...


majjtea, seal gm lehel, kus näitab iga ikooni koodi, seal ma võtsin selle et x=xstart ja y=ystart, ja nüüd mõtlesin, et kui ma panen sellele =3 juurde, et siis se tähendab seda, et see asi on toimunud 3 korda.

klassijuhataja tsitaat:
itimeestelt pole mõtet abi paluda, küsid neilt:" kuidas see käib?" tema tuleb ja klõbistab sulle pool minutit ja ongi asi korras, aga sina ise ei saa mõhkugi targemaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 6.6.2010 21:04 Tsiteeri


*lol*


Tee mingi variable kasvõi elud :D

kui kollile pihta läheb siis on kood
lives-=1;
x=xstart;
y=ystart;

ja tegelase stepi pane

if elud = 0
{
game_end;
}


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm