[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Miks ei saa level läbi?
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 17:51 Tsiteeri
Miks ei saa level läbi?



Mul on maze mänguga, ühes ruumis selline probleem, et kui ma korjan ruumist kõik objectid ära, siis ta ei lähe järgmisse ruumi, kuigi kõikides teistes ruumides kõik töötab.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 18:20 Tsiteeri


Kuidas sa oled selle üles ehitanud?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 18:36 Tsiteeri


tegelase stepis on if !(instance_exists(obj_liha)) { sound_play(snd_levell2bi);
room_goto_next();
}

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 18:40 Tsiteeri


see on ju nii, et kui see eksisteerib siis läheb edasi, ( vist )

Et, kui object liha on ruumis siis läheb järgmisesse levelisse!

äkki peaks olema
if obj_liha=0
{

sound_play(snd_levell2bi);
room_goto_next();

}


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 18:55 Tsiteeri


Äkki ruumis on veel kuskil see object. Näiteks kogemata ruumist välja läinud või midagi. Vaata debugist mida instance_exists(obj_liha) näitab.
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 18:57 Tsiteeri


"see on ju nii, et kui see eksisteerib siis läheb edasi, ( vist )
Et, kui object liha on ruumis siis läheb järgmisesse levelisse! "

tead, mida "!" tähendab?

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:01 Tsiteeri


Ei tea... Ma vaatasin koodi ja oletasin, nagu sa võid sulgudest lugeda ei olnud ma asjas päris kindel!

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:02 Tsiteeri


if instance_exists(obj_liha)=0 {
sound_play(snd_levell2bi);
room_goto_next();
}

Ikka ei tööta, majj saaa aru, milles asi.. kõik teised tasemed töötavad korralikult, see aint jonnib -.-
majj oska debugi kasutada :)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:04 Tsiteeri


Eelmine kood oli õige, seda pole mõtet muuta. Sul on viga kuskil mujal.
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:06 Tsiteeri


majj oska debugi kasutada :)
on ideed, kus viga võiks olla?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:08 Tsiteeri


Lähed ülevalt punase nupuga või F6ga debug modesse ja siis seal aknas mis ette tuleb vajutad rohelise + märgiga nuppu. Sinna kirjutad instance_exists(obj_liha).

Siis vaatad sealt mis selle väärtus on kui kõik lihad ära oled korjanud.

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:10 Tsiteeri


väärtus on 1

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:15 Tsiteeri


mis see tähendab, kui väärtus 1 on?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jossu155
Level 2
Avatar

Liitunud: 24.7.2008
Postitusi: 34
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:17 Tsiteeri


sain korda, lihtsalt, mul oli tehtud sein nii, et selle alla olin jätnud kogematta liha, ;)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 2.6.2010 19:27 Tsiteeri


seda ma arvasin :D
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm