[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Näide: Bakterite simulatsioon (paljunemine, algeline loogika jms)
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




gm7.gif postitati 27.5.2010 15:25 Tsiteeri
Näide: Bakterite simulatsioon (paljunemine, algeline loogika jms)



Istusin üle hulga aja jälle Gamemaker'i taha ja pärast veidikest nokitsemist oligi tulemuseks see- Bakterite lihtsustatud simulaator.

Bakterid otsivad kõige lähedamal olevat toitu, üritavad poolduda kui 5/5 toidust on täidetud ja surevad, jättes maha kestad, kui nn. elud otsa saavad. Samuti ei aja nad toitu pidevalt taga, vaid teevad enne igat uut söömist pausi ja kui elud lähenevad kriitilisele piirile, lõpetavad kohe pausi ja asuvad meeleheitlikult toitu otsima.

Ainuke asi, mida välja ei osanud mõeldad oli bakterite ja toidu maksimumi näitamine. Sisuliselt peaks salvestama terve hunniku muutujaid või arraysid ja siis kasutama max(a1,a2,..) funktsiooni,(??) kuid tundub veidike ebaratsionaalsena.


Download link v1.1


http://img718.imageshack.us/img718/3708/bakterid.jpg
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 15:34 Tsiteeri


Ei ole aega hetkel proovida aga selle toidu tekkimise seina sisse kohta soovitus.
Kontrolli toidu create eventis collisionit seinaga ja kui on seina sees siis tekita uus toit, las ta proovib uuesti kuni toit seina sees ei ole. :ja:

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 18:42 Tsiteeri


1. kuna seinad ainult neljakandiliselt ümber, tee lihtsalt tekitamise ala amplituud väiksem.
2. Veel parem - kaota seinad ära
3. Bakterite kohta soovitan küll lugeda, praegune on suht elukauge.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 19:37 Tsiteeri


82 bakterit, kõik surid välja.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 28.5.2010 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: normann
Kontrolli toidu create eventis collisionit seinaga ja kui on seina sees siis tekita uus toit, las ta proovib uuesti kuni toit seina sees ei ole.


Selle lahendasin niimoodi, et toit tekitatakse suvalisse kohta, aga toit ise igas stepis kontrollib (2korda) ega ta ei ole seinas. Kui ta aga ikkagi on seinas, siis eelistatult tekitatakse toa keskele (kus 100% midagi pole). Kuid ometigi pole see süsteem täiesti kindel... (suurem kontrollala?)
Kood:
Tsitaat:

repeat (2){
if not position_empty(x,y)
{
x=room_width/2+random(100)-random(100);
y=room_height/2+random(100)-random(100);
}};


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
1. kuna seinad ainult neljakandiliselt ümber, tee lihtsalt tekitamise ala amplituud väiksem.
2. Veel parem - kaota seinad ära
3. Bakterite kohta soovitan küll lugeda, praegune on suht elukauge.


1.Sisuliselt võiks olla tekitamise ala vaid see, kus seinu üldse pole? Natuke nihverdamist x,y koordinaatidega ja asi peaks korras olema.
2.Ka võimalus, praegu lihtsalt näpuharjutuse käigus kokkus niimoodi välja, seintega.
3.Oeh, see on ju lihtsustatud simulatsioon. Ma loomulikult ei hakanud soojendustööna sisse ehitama prokarüootide rühma detailset elukäiku, ei teinud vahet patenogeensetel ja mittepat., ei lisanud "ainevahetusse" bakteritoksiinide väljutamist, ega keerulist plasmiidide ja ensümaatilist regulatsiooni. Samuti on bakterite paljunemine tunduvalt lihtsustatud: rakk ei suurene, rõngaskromosoomid ei kahekordistu ja sopistumist jm. ei toimu. Bakterite eesmärgiks on koguda piisavalt toit, et paljuneda, ellu jääda [punkt].

See oli tehtud vaid näpusoojenduseks, kuna ma pole peaaegu pool aastat Gamemakerit puutunud ja kuna midagi siiski välja tuli, mõtlesin seda ka teistega jagada, äkki kulub kellelegi ära.

Tsitaat:
Tsitaat: valter
82 bakterit, kõik surid välja.


Tsitaat:
Algne postitus
NB: Bakterite arv üleval näitab kõikide bakterite arvu väljakul kokku, mitte elusaid baktereid. -aga muidu lõpmatu protsess, kui bakter lollusi ei tee.
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 28.5.2010 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Zimonak
3.Oeh, see on ju lihtsustatud simulatsioon. Ma loomulikult ei hakanud soojendustööna sisse ehitama prokarüootide rühma detailset elukäiku, ei teinud vahet patenogeensetel ja mittepat., ei lisanud "ainevahetusse" bakteritoksiinide väljutamist, ega keerulist plasmiidide ja ensümaatilist regulatsiooni. Samuti on bakterite paljunemine tunduvalt lihtsustatud: rakk ei suurene, rõngaskromosoomid ei kahekordistu ja sopistumist jm. ei toimu. Bakterite eesmärgiks on koguda piisavalt toit, et paljuneda, ellu jääda [punkt].

Tore, et oled õpikust lugenud, et bakterid on tõesti eeltuumsed. Bakteri kahjulikkus peremeesorganismile ei puutu mingilgi moel asjasse, plasmiidid samuti mitte. Bakterisiseseid mehhanisme pole sul nkn vaja implementeerida ja bakter kindlasti ei "kogu toitu".
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 29.5.2010 16:03 Tsiteeri


...omfg
A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 30.5.2010 10:30 Tsiteeri


EDIT: Parandasin järelejäänud vead ära.

Tänud, batoonike ja normann. Ei kujuta küll ette, miks ma tahtsin loomise kontrollimist stepi panna... :)
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 30.5.2010 12:56 Tsiteeri


Miks teha mõttetuid loope? Lihtsalt tekita see toit sellistesse vahemikesse, kus seinu pole.
Ja batoonike, su kood oleks palu mõttekam

while (!place_meeting(x,y, seinaobjekt)){
viska_teise_koha_peale();
}

Ja siiski oleks tegemist kasutu loobiga.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 1.6.2010 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
Miks teha mõttetuid loope?

Ma ei usu, et mõttetu loopimine üldiselt paha oleks, sõltub maitsest ja mängust. Pealegi ei nõua igas stepis kindla x,y kontrollimine just väga palju vaeva, kuid kui kontroll või muu asi on 'loop'is juba suurem, peaks jah selle piiritlema.

Tsitaat:
Tsitaat: batoonike
Aga tegelt on see ideaalne mäng, millest järgmine botitegemise võistlus teha! Tornibot batkeritega.


Päris hea mõte. Võiks näiteks luua mingisuguse areeni, kuhu igaüks saaks oma botiga tulla (onlilne läheks vist liiga keeruliseks?) ja siis teistega mõõtu võtta. Seda mõtet tasuks edasi arendada...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
TOMSONO
Level 1
Avatar

Liitunud: 5.10.2010
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 16:34 Tsiteeri


ma teen nii et putukad söövad üksteiste laipu

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 5.10.2010 18:27 Tsiteeri


Kes see neli kuud surnud teemasse niimoodi postitab siis.:ei:
Loe putukate laipade söömise kohta täpsemalt siit.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm