[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Erinevad Kehaosad
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 14:50 Tsiteeri
Erinevad Kehaosad



Tervist keegi saaks anda näidet / õpetust kuidas teha nii et et obj_mees koosneb erinevatest osadest nagu : jalad keha käed ja pea :P ?
Ma midagi üritasin aga kukkusin läbi haledalt , ma ennem nagu leidsin mingi õpetuse siitsamast aga nüüd uuesti otsides ei leidnud seda kusagilt :/

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 15:12 Tsiteeri


ctrl + f

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 15:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
ctrl + f


AH ?
armastad väga postcounti ma vaatan

Mingi selgitus oleks tore olnud enda ctrl + f-ile

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 15:24 Tsiteeri


ctr+f ja siis kirjuta sinna otsingu märksõna...
selleks mine aga näidete lehele....

http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=1719


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
ctr+f ja siis kirjuta sinna otsingu märksõna...
selleks mine aga näidete lehele....



ütlesin et ma otsisin juba .. kui midagi paremat ei ole öelda oleks võind üldse mitte midagi öelda -.- ..

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 15:36 Tsiteeri


said mult näite! Mis sa virised!


http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=1719


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 15:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
said mult näite! Mis sa virised!


http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=1719


Su post oli alguses selline :

Tsitaat:

ctr+f



Topeltposti oleks võinud ka ära jätta .. 1 min vahet , kuigi eks ma ise tegin ka :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 16:04 Tsiteeri


iga endast lugupidav arvutikasutaja teab selle tähendust ja oskab seda kasutada :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 16:57 Tsiteeri


http://www.gamasutra.com/resource_guide/20030121/jacobson_01.shtml

proovisin ise ka ctrl+f teha, tuli mingi asi alla(vt pilti)
mida ma sinna kirjutama pean, et see tööle läheks?
osad nupud ei töödanud ka, ehk seepärast ei tuld ragdoll välja, et mu ekraan ei toeta ragdolli? plaun aidake
ekraan on hitachi cm813et, kui sellest abi on.

Lisatud pilt:
ciews:
jama.bmp
(257.18kb)
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 18:50 Tsiteeri


sinna sisse kirjuta otsisõna mida sa tahad lahti oleval lehel üles leida ...

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 19:28 Tsiteeri


aga mida ma kirjutan sinna?
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 19:36 Tsiteeri


Keegi ei taha teha sellest näidet ? Mees kellel jalad keha käed ja pea on erinevatest spritedest kokku pandud (A) ?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 20:12 Tsiteeri


vt seda linki mis ma postitasin. see on kõige lihtsam süsteem, mis ültse võimaldab ragdolle teha.
kui sa sellest aru ei saa, pole vbla ültse mõtet üritada mänge teha.


ja wtf,
ja google ei anna ka ühtegi mõistliku tulemust esimese 5e lk jooksul
http://www.google.ee/search?q=what+to+write+in+ctrl-f&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official& client=firefox-a

ma pakun et silxy trollab ja tegelt on ctrl-f mingi windowsi konsooli taoline asi, mis graafikat ei näita
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
vt seda linki mis ma postitasin. see on kõige lihtsam süsteem, mis ültse võimaldab ragdolle teha.
kui sa sellest aru ei saa, pole vbla ültse mõtet üritada mänge teha.



ju siis jah ..

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 20:20 Tsiteeri


ära ole nii saamatu, see on 9-10 klassi matemaatika. iga tolgus suudaks sellest aru saada kui ta üritaks.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jorss
ära ole nii saamatu, see on 9-10 klassi matemaatika. iga tolgus suudaks sellest aru saada kui ta üritaks.


Mul hea vabandus , käin 8sandas :D nüüd lähen 9sandasse :D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 20:51 Tsiteeri


Üks asi on need eraldi joonistada teie asi, kui tahad neid eraldi liigutama ka veel hakata.
Joonistamine on lihtne osa!

draw_sprite(x,y, sprite);

x ja y asendad väärtustega, kuhu sa joonistada tahad. Väike nüans, et need jupid sinu objektiga kaasa liiguks pead kasutama sellist kirjaviisi:

x+mingiarv, y+minigarv VÕI x-mingiarv, y-minigarv Koos kõikvõimalike kombinatsioonidega. See eelnev tähendab seda, et objekti enda asukohale liidetakse/lahutatakse mingi arv, et pilti koguaeg õiges kohas joonistataks! Ilma objekti enda x ja y kasutamata, joonistataks sprite statsionaarselt ekraani mingisse punkti.

Nüüd olenevalt kas on platformer või pealtvaade, pead hakkama vaatama kuhu sa oma spritedele need keskkohad määrad. Võimalusi on kaks, kas lood sprited nii et kõigile oleks võimalik luua ühine keskkosa, või hakkad iga jupi puhul eraldi määrama ja vastavalt joonistama.

Versioon 1:
Tegelane peaks välja nägema näiteks:
http://img23.imageshack.us/img23/276/chardo.jpg

Teeme eraldi jupid temast, täpselt sama kõrged ja laiad ainult eri osa erineval kohal(kujuta ette et iga eraldi jupp siin on eraldi pilt kah, ma ei viitsinud eraldi ise jupitada!)
http://img229.imageshack.us/img229/7577/partsj.jpg

Nii pead joonistama sprited ainult ühte kohta, sest nende keskkohad on ühesugused ja nad automaatselt on ise õigesti kui kõik kokku joonistada!

Kui hakkad aga eraldi juppe nii tegema et iga pilt on isesuurusega siis on vaja muuta nende keskkohti ja vastavalt ka joonistada et nad õigesse kohta saaksid. Vaja on arvestada seda kõrvalepõiget, milles see sprite objekti enda keskkohaga on. Näiteks objektil on x = 0 ja y = 0. Käsi tuleb aga kerest mingi 30 pikslit kõrgemale joonistada siis tulebki y muuta nii et ta oleks 30 pikslit "kõrgemal" (objekti enda keskkosa suhtes): y-30. (kui lahutada y-t läheb sprite ülesse!)

Ei ole vb kõige selgemalt aga mõtlev inimene peaks pihta saama.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 27.5.2010 21:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Crypton
Üks asi on need eraldi joonistada teie asi, kui tahad neid eraldi liigutama ka veel hakata.
Joonistamine on lihtne osa!

draw_sprite(x,y, sprite);

x ja y asendad väärtustega, kuhu sa joonistada tahad. Väike nüans, et need jupid sinu objektiga kaasa liiguks pead kasutama sellist kirjaviisi:

x+mingiarv, y+minigarv VÕI x-mingiarv, y-minigarv Koos kõikvõimalike kombinatsioonidega. See eelnev tähendab seda, et objekti enda asukohale liidetakse/lahutatakse mingi arv, et pilti koguaeg õiges kohas joonistataks! Ilma objekti enda x ja y kasutamata, joonistataks sprite statsionaarselt ekraani mingisse punkti.

Nüüd olenevalt kas on platformer või pealtvaade, pead hakkama vaatama kuhu sa oma spritedele need keskkohad määrad. Võimalusi on kaks, kas lood sprited nii et kõigile oleks võimalik luua ühine keskkosa, või hakkad iga jupi puhul eraldi määrama ja vastavalt joonistama.

Versioon 1:
Tegelane peaks välja nägema näiteks:
http://img23.imageshack.us/img23/276/chardo.jpg

Teeme eraldi jupid temast, täpselt sama kõrged ja laiad ainult eri osa erineval kohal(kujuta ette et iga eraldi jupp siin on eraldi pilt kah, ma ei viitsinud eraldi ise jupitada!)
http://img229.imageshack.us/img229/7577/partsj.jpg

Nii pead joonistama sprited ainult ühte kohta, sest nende keskkohad on ühesugused ja nad automaatselt on ise õigesti kui kõik kokku joonistada!

Kui hakkad aga eraldi juppe nii tegema et iga pilt on isesuurusega siis on vaja muuta nende keskkohti ja vastavalt ka joonistada et nad õigesse kohta saaksid. Vaja on arvestada seda kõrvalepõiget, milles see sprite objekti enda keskkohaga on. Näiteks objektil on x = 0 ja y = 0. Käsi tuleb aga kerest mingi 30 pikslit kõrgemale joonistada siis tulebki y muuta nii et ta oleks 30 pikslit "kõrgemal" (objekti enda keskkosa suhtes): y-30. (kui lahutada y-t läheb sprite ülesse!)

Ei ole vb kõige selgemalt aga mõtlev inimene peaks pihta saama.


Tänud :) , esimest korda ei tulnud välja , teist korda kui rahulikult lugesin ja tegin tuli ilusti välja :D
Tänud et pühendasid aega et aidata :D

Karma ;)

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm