[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Abi Hüppamisega
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 17:17 Tsiteeri
Abi Hüppamisega



Tervist küsimus siit siis küsimus nimelt :

Oletame et pall veereb ---> suunas kiirusega 4 , siis kuidas teha nii et kui vajutan hüppamis nuppu ( space , üles nool vms) siis ta hüppaks üles JA paremale sama kiirusega mitte aint üles ,


Lisan ka pildi et oleks arusaadavam


http://www.upload.ee/image/582618/hupe.jpg

1) on see mida ma ei taha , 2) on mida ma silmas pean

ja ka teine küsimus et kuidas teha et kui oled ruumist väljas siis sinna ta ei hüppaks ,

if place_free (x,y+1) {gravity = 0.5}
else {gravity = 0}

mina saan aru et kui on vaba ruum siis ta saab hüpata ja ka et kui all on vabaruum lendam ta alla eksis kui all on sein (solid) ei kuku ta läbi aga kuidas teha et näiteks kui maas pole seinu vait roomi lõpp siis et ka see oleks n.ö solid ?
loodan et ei ajand asja väga keerukaks

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 18:09 Tsiteeri


if place_free (x,y+1) {
gravity = 0.5;
motion_set(0,0.5);//suund ja kiirus
}
else {
gravity = 0;
motion_set(0,0.5);
}


Proovi seda... Ma siin praegu nuputasin, ei jõudnud testida :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
if place_free (x,y+1) {
gravity = 0.5;
motion_set(0,0.5);//suund ja kiirus
}
else {
gravity = 0;
motion_set(0,0.5);
}


Proovi seda... Ma siin praegu nuputasin, ei jõudnud testida :D

um wtf , seal pole hüppamistki sees , panid paika ainult gravitatsiooni ??

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 18:38 Tsiteeri


aa jah... sorri ma ei lugenud seda läbi:D


Aga lisa

motion_set(0,0.5);
hüppamise koodi, äkki töötab...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Bproof
Level 6
Avatar

Liitunud: 23.5.2010
Postitusi: 262
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 19:00 Tsiteeri


nojah .. aga pole viga . Mõtlesin loogiliselt ja sain korda selle !

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 19:29 Tsiteeri


kõige parem omadus inimese juures on mõelda
"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 19:54 Tsiteeri


kasuta vspeedi
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm