[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3
Karm Homne
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 3.7.2006 18:16 Tsiteeri
Karm Homne



Tegevus toimub müstilises keskajas kus on oodata võimsaid lahinguid, sinu ülesanne mängus on hoida tagasi ründavaid horde ja samas arendades om asulat ning vallutada oma le maad juurde.

Täna käisime meestega metsas toitu otsimas. Mõned naised olid ka kaasas. Nemad korjasid männivaiku. Meie tapsime metssea maha.
Samuti tõime metsast puitu, et esimesed majad valmis ehitada.
Aga me pole alati niimoodi elanud. Kunagi oli meil suur küla. Käisime merel kalu püüdmas ning metsas jahil, naised tegid igasugu talutöid ning karjatasid loomi.
Asjad pöördusid halvaks kui kuningas hakkas sõda pidama. Sõdalased toodi meie külla elama. Esimene nädal möödus kenasti, kuid peale
seda hakkas neil igav. Kuningas tahtsi kõik väed kokku koguda ja see vajas aega. Sõdalased meie külas muutusid meie vastu ülbeks. Nad hoorasid meie naiste ning õdedega ning
tapsid meie vendi mõne terava sõna pärast.
Varsti hakkas meil ka toit otsa saama. Läksime kuningale oma muret kurtma, kuningas vihatus meie peale ja ütles, et sõdalased tehku, mis tahavad, ometi nad ju sõdivad ja aitavad maad
juurde vallutada.
Norgus peadega läksime oma laastatud külla tagasi. Ühel ööl kogusime külaelanikud kokku ning otsustasime, et põgeneme ja rändame kaugele ära.
Nii me ka tegime, kolme päeva pärast, keskööl põgenesime.
Seilasime kolm nädalat. Toit oli juba mitmeid päevi päevi otsas, elatusime peamiselt kalast ja mereandidest. Paljud surid haiguste ja nälja kätte.
Lõpuks ometi nägime maad. Maabusime ruttu ning läksime kohe toitu otsima. Maa kuhu me jõudsime oli väga rikas. Igal pool lokkas metsik loodus, taimed õitsesid ja loomi, keda küttida oli palju.
Samuti voolas selge allikavesi mööda nõlvi alla.
Otsustasime, et siia jäämegi elama.


Mängu ametlik kodukas(Kust saad mängu ka tõmmata): http://mangulooja.dragon.ee/keskaeg

Mängu ametlikud foorumid: http://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/foorumid


Oled hädas? Vaata siis siia
http://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/abi/



http://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/images/screens/6.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/images/screens/4.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/images/screens/7.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/images/screens/8.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/images/screens/9.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/images/screens/13.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/images/screens/14.jpg

Kliki pildil, et vaadata seda suuremalt.

Versioonide muutused ja uuendused:
Versioon 0.47 kohta
Parandatud ära error, seoses hoone lammutamisega.
andmed.ini's saad ära määrata kas mängu ajal näidatakse fps'i või mitte. Vaikimisi ei näidata
Päevad on nüüd pikemad ja ööd pole enam nii pimedad.
Kui mehed asuvad võitlema, siis on kuulda ka metalli kõlinat.
Kui mehed võitluses surevad, siis on seda kuulda ka nende karjetest.
Öösiti on võimalik kuulda rohutirtse, huntide ulgumist ning muid sääraseid helisid.
Kohati sajab nüüd ka vihma.
Tegin valmis uue mapi uue map editoriga. Samuti lisandus hulgaliselt looduse graafikat.
Teateid näidatakse vaid külaruumis. Kui teated tulevad sel ajal kui sa külaruumis ei ole, siis ei ilmu need enam keset teist ruumi, vaid need hoitakse külaruumi jaoks.
Parandasin ära selle, et hajutamis objekt jääb ennast juurde tekitama.
Kui inimene tuleb külla elama, sisi ei anta sulle sellest teada ettehüppava kastiga, vaid sõnumisüsteemiga.
Muutsin ära mõned helifailid ja samuti muutsin nende esinemist mängu, muutes need loogilisemaks.
Ründama asudes võtavad su sõjamehed ette teekonna, mitte ei ründa otsekohe.
Lisasin kaardiruumi näidiku, mis näitab sinu läbisaamist teiste asulatega.
Muutsin ressursside graafikat.
Kirjutasin quest süsteemi ümber, nüüd on see kiirem ning lihtsam(mulle :D)
Võimalus määrata kui palju toitu keegi sööb ning kui palju makse maksab.
Bugi parandus: kui ehitad maja, siis populatsiooni piirang ei suurene.
Kui inimesi on rohkem kui toitu, siis näidatakse toidu resurssi punasena.
Elanik lahkub sinu asulast päeva jooksul, kui sul ei ole talle maja anda.
Lisasin turuplatsi menüüle resursside väärtused.
Külaelanikud maksavad makse kaks korda kuus.
Turul ostmine ja müümine on nüüd parandatud.
Rändurid tulevad nüüd kiiremini sinu külla elama ja sul on valik kas võtad nad vastu.
Vaenlaste järelt saab ka luurata.
Lisasin vaenlastele ühe vibutorni juurde
Kui sinu küla heaolu on väga madal, siis hakkavad külaelanikud sinult raha varastama.
Kui küla heaolu on hästi madal, siis hakkavad külaelanikud mässama.

Versioon 0.46 kohta
Uus hoone - viljafarm.
Muutsin küla väljanägemist, ning asetasin puud ja muud detailid ümber.
Küla laetakse nüüd failist. Terve esimese küla detailid laetakse failist, mida mängija muuta ei saa.
Lisasin 2 uut kohta mida saab vallutada.
Mängu user interface(HUD) sai endale mõnusa tagatausta.
Uus hoone - vibumeistri hütt.
Uus hoone - lõkkeplats.
Maastikule lisasin lilled.
Inimesed surevad nälga kui pole piisavalt toitu.
Võimalus ise rünnata.
Võimalus ehitada lahingulatsile vibutorn ja palktara
Vibumehed ei lase nooli kui nad on käsikähmluses.
Tõstsin külaelanike arvu 6 pealt 16 peale.
Sepikoja lao ja relvade tegemise ikoonid vahetasin välja ja muutsin nende asukohta.
Mängu logo laetakse kataloogist, mis teeb mängu laadimise väiksemaks.
Hoonet ei saa valida, kui parasjagu ehitad hoonet.
Ehitamise ikoonid on sorteeritud ära nende toimingute järgi.
Peaikoonide juures sai endale pildi ladu ja lisasin sinna inimeste heaolu.
Uus hoone - peamaja
Valmis sai turuplats, nüüd on seal võimalik kaupa vahetada.
Puuraiduri probleem on nüüd lahendatud, enam ei jää ta kinni ja raiub puud tükk aega, et seda lõpuks maha raiuda.
Uus hoone - küttija osmik.
Abimenüü tulekut saab nüüd andmed.ini's kas suurendada või vähendada.
Puuraidurid saavad õhtuti nüüd puhkust mitte ei tööta ööpäeva ringeselt.
Abikasti ette hüppamist saab muuta andmed.ini's.
Uue järve ja kategooria pildid tegi Jaanus Jaggo
Inglisekeelset faili täiustati - au ja kiitus PSYCO'le.
Kaev sai uue pildi - selle tegi Valter Pundi

Versioon 0.45 kohta
* Tegin mängule seadete faili mis põhineb ini faili kujul.
* Valmis sai võitlussüsteem.
* Lisasin 2 questi, ühe vana pidin ära kustutama.
* Hooneid on võimalik parandada kas kiiresti või aeglaselt - võtavad erinevalt raha.
* Osadele hoonetele on vaja inimesi, kes seal töötaksid, selline süsteem sai nüüd valmis.
* On võimalik valida kahe keele vahel: Eesti keel, Inglise keel.
* Kui asetada hiir üle hoone ikooni, siis näeb ka hoone nime.
* Tegin valmis hoonete ikoonide süsteemi scrollimisega.
* Vahetasin ära puude pildi.
* Puuraidur ei jää puusse ega majja enam nii tihti kinni.
* Kui ühte puud piisavalt kaua raiuda, siis jääb sellest järele känd.
* Lisatud sai ajasüsteem.
* Questide ruumi panin tagatausta ja situatsiooni * kujutava pildi.
* Lahutasin kivikaevanduse hoone kaheks erinevaks hooneks - kivikaevanduse ja rauakaevandus.
* Parandasin ära puuraiduri maja ehitamise bugi.
* Parandasin ära errorri seoses kivikaevanduse hoone ehitamisega.
* Parandasin ära vea seoses helidega, mõne linnu siristamist ei olnud kuulda.
* Eemaldasin menüül olevad x ja y koordinaadid, mis polnud mängijale vajalikud.




Nõuded arvutile:
Requires a modern Pentium PC running Windows 98SE, 2000, Me, XP, or later. A graphics card with at least 16MB of memory is required. It requires 65000 (16-bit) colors.
Directx 8't toetavat helikaarti.
DirectX 8.0 või vanem.
Mälu: 64 MB.

Statistika:
Sprite: 306
Objekte: 264
Scripte: 110 (75.6 KB)
Backgrounde: 5
Fonte: 6
Roome: 12
Helisid - sound fx: 38(1.26MB)
Helisid - tagataust: 3(4.56 MB)
GM6 source: 1479 KB


FAQ:
K: Mäng on liiga aeglane mida peaks tegema?
V: Andmed.ini's pane muusika ja soundfx väärtuseks 0, sellega keerad heli maha.

[Muudetud: 25-6-2006 Timmo]

Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 3.7.2006 18:20 Tsiteeri


Tahaks teie abiga mängu muuta paremaks.
Aidake välja mõelda lahendus järgnevatele situatsioonidele:

1) Sina ründad vaenlaseid
2) Sina ründad vaenlaseid, kuigi te olete juba pikemat aega kaupa vahetanud
3) Sa luurad vaenlast ja nad saavad su luurajad kätte
4) Sa varastad vaenlaste tagant ning nad avastavad su.
5) Oled loonud vaherahu riigiga, kuid ründad neid äkitselt.
Kõik kes on mulle abiks saavad creditidesse

[Muudetud: 3-7-2006 Timmo]

-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 3.7.2006 21:43 Tsiteeri


2) ja 5) Hetkega halvenevad igasugused suhted vastastega ning sellest tulenevad ka pidevad rünnakud mis võivad tuua suurt kahju.
3) ja 4) Nad valivad (random) kas nad võtavad su luurajad pantvangi või tappavad silmapilkselt.Pantvangi võttes nad nõuavad vahetust millegi,kellegi näiteks kulla vastu.

[Muudetud: 3-7-2006 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 11.12.2006 01:23 Tsiteeri


jaaa, muhahahahhaa, tegelt graafikaga on nii, et ma laenan midagi siit sealt kuni ma ise need oma graafikaga asendan.

ninja09
→☺←
Avatar

Liitunud: 26.8.2006
Postitusi: 401
[EEMAL]




postitati 16.12.2006 16:39 Tsiteeri


kuidas puid raiuda?
http://www.prizerebel.com/images/banner1.gif
^^Liitu^^

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 16.12.2006 21:02 Tsiteeri


hetkel ei saagi, minu mäletamist mööda, uues versioonis alles.

Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 27.1.2007 06:44 Tsiteeri


kõiki hooneid kohe ehitada ei saa, siin on map kuidas uusi hooneid saada.
Muide, mis uusi hooneid te näha tahate?

[Muudetud: 27-1-2007 Timmo]

Lisatud pilt:
ciews:
Clipboard01.gif
(29.16kb)


Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 14:22 Tsiteeri


natuke uut infi:


Hetkeline statistika:
Sprite: 362
Sounde: 4
Tagatauste: 3
Skripte: 196
Fonte: 6
Objekte: 293
Ruume: 13


*Sepikoja vead on parandatud, asjade tegemiseks on vaja rauda ja raha.
* Sepikojas saab teha nüüd ka kilpi
* Uus hoone - spioonimaja, väga kallis, aga selle abil saab treenida spioone. Kui seda hoonet ei ole siis ei saa üldse vaenlasi luurata.
*Külaelanikud maksavad nüüd kuus 4 korda makse
* Mängijad saavad ise lisada tekstifailidesse abi tekste, mis mängu ajal ette kuvatakse.
* Muutsin Sinu küla kaarti, puude vahele on midagi ära peidetud ;) * Mängul on jälle olemas muusika, seekord aga madalama kvaliteediga(midid)
* Puid saab käsitsi maha raiuda - vähendasin puude elu
* Mäng sai endale netipõhise punktitabeli
* Mängu alguses on kõvasti rohkem ressursse.
*Nüüd saab teha ka kangelase peamajas. Korraga saab olla vaid 1 kangelane.
*All pildil on näha mis hooneetega saab uusi hooneid, kõiki hooneid on näha, aga kui mingi hoone puudub, siis on ehitamise ikoon punane.
*Kastidele ja paneelidele lisasin "X" nupukese, millel vajutades kast/paneel kaob.
*Mõndade hoonete jaoks on vaja teatuid hooneid
*Puuraiujad võtavad puid maha. Siis tekib sul rohkem ruumi kuhu ehitada.

Uus võitlussüsteem on TBS süsteemiga, väike varajane pilt:
http://img245.imageshack.us/img245/4544/02032007222657by1.th.png


Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 15:02 Tsiteeri


Siin on üks poolik demo, saate skoorida ka nüüd :)
A mulle te ikka ära ei tee:
http://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/xort.zip


gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 15:11 Tsiteeri


testing in progress!

10% done

100%


good rohkem ei oskagi öelda!

[Muudetud: 4-2-2007 gmmeiter]


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 15:14 Tsiteeri


fullscreen võiks olla.
ja ma ei tea,udune on kuidagi.
Muidu paistab lahe,testin veel :)

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 15:24 Tsiteeri


fullscreeni saab f4-ga, kohe kohe topin ülesse pisikese parandustega versiooni
võitlust ärge praegu lootke, samuti ei saa vaenlast luurata, samuti võtsin maha palju süsteemi(teiste külade armeed, nende heaolu)
Tahaks teada mis erroreid te saate, kui peale mängimist leiate mängu kaustast faili: errors.log sis palun uploadige see siia foorumisse :)

[Muudetud: 4-2-2007 Timmo]


Anonüümne
HKH


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 15:40 Tsiteeri


Deeem, peale poolt tundi mängimist leidsin ma aint ühe bugi:
mingi x-i kujuline akna sulgemis nupp jäi keset mängu akent.
Hulll mäng tegelikult.(A)


Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 18:49 Tsiteeri


mis questiga tegu oli kui see error tuli?

Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 20:58 Tsiteeri


Nu vot, üritan ära tappa need errorid. Highscorei hakkavad ronima nüüd ka väljamaalased, kellele demo avaldasin.

normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 21:40 Tsiteeri


mul tuli mingi error
:D panin kvaliteedi kõige sitemax

[Muudetud: 4-2-2007 normann]

see arror tuli muide siis kui baraki peal vajutasin treeni tavainimesi sõdalasteks ja sellel ei saanud panna ignore ja nii mu mäng lõppes.

[Muudetud: 4-2-2007 normann]

Lisatud pilt:
ciews:
error.jpg
(3.92kb)

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 22:03 Tsiteeri


Tublid olete! Senised errorid on parandatud ja homme õhtul lisan täiendatud versiooni

Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.2.2007 22:16 Tsiteeri


erilist vahet pole, see oli lihtsalt näide, aga ülejäänud asjad toimuvad mängus - kus sellist pilti üldse pole

Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 5.2.2007 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: dm11
Kas niimoodi selgem poleks? =)
aga noh pildid on juba "rikutud" nende nooltega juba, aga põhimõte võiks olla selline .. Ja seda võiks saada mängu aeg vaadata.
derka derka derka derka


nagu eidz ovh empaiersis siis?

ja tee et sa saad oma küla kaitsta nt sellise uuendusega et lõksud paned metsa maha või et kui on sõdimine, siis treenid lõksumehe, kes kusagil maal lõhsu püsti paneb, aga ta on hästi nõrks ja möögameese vastu ei saa/nagu toenimäes oli puuraidur, aga ta teeb lõxe oopis) ja tee et saad oma linna uuendada paremasse aega ja siis saad omale kivimüürid jms.. ja siis üldse 100 sja veel.

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
madmad
Level 4


Liitunud: 20.11.2005
Postitusi: 146
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 08:41 Tsiteeri


Kui ma üritasin mehi barakki panna tuli ka error -_-

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 09:53 Tsiteeri


and the error was?
inimesed, saan aru et tahate aidata - aga sellest pole abi kui kirjutate "mängu alguses oli error...", "tahtsin sõdida aga error"
Mängu kood on väga keeruliseks muutunud ja mina teie mõtteid batoonikese kombel lugeda ei oska, seega, kui aidata tahate - siis palun kirjutage ka mis error ütles :)


Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 10:08 Tsiteeri


(eile pandi mind lakiruumi tööl, seal oli nii "kaif" olla, et lahkusin töölt varem ja täna oli ka veel paha)

madmad
Level 4


Liitunud: 20.11.2005
Postitusi: 146
[EEMAL]




postitati 8.2.2007 17:51 Tsiteeri


:s Eem...asi on nii, et mul refleksid panid kohe enteri ja ma mai näinud seda errorit..nagu mis seal kirjas oli. Mingi unable to find sprite vms... -_- mingi nullid tulid igale poole.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
Timmo


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 18.2.2007 20:29 Tsiteeri


Uus pildike ka, ümber tehtud kaart ning natuke statse:
http://img358.imageshack.us/img358/4397/temppz0.gif

Sprite: 344
Sounde: 4
Tagatauste: 4
Skripte: 204
Fonte: 7
Objekte: 232
Ruume: 10

[Muudetud: 18-2-2007 Timmo]


normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 18.2.2007 20:32 Tsiteeri


ilus aga te vaba maatikku ka ja võta puid vähemaks.
madmad sul oli sama error mis mul vist et akaksid tavainimesi sõdalaseks tegema ja siis rääkis midagi baraki kohta

[Muudetud: 18-2-2007 normann]

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2  3

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm