[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Yoyogames - võistluse teema - Avastamine
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 12:19 Tsiteeri
Yoyogames - võistluse teema - Avastamine



http://glog.yoyogames.com/wp-content/uploads/2010/05/Comp061.jpg
Following from the success of Competition05, we have decided to have a new competition. To celebrate the fact that YoYo is moving to Dundee (One City, many Discoveries) we are making the theme “Discovery” you can do anything around that theme from sailing ships and map making to mad professors, so put your thinking caps on for this one and let the creative juices flow.

The competition rules are found here. The specific rules for this competition are :-

1. GameMaker 7 or 8 only
2. Fixed screen size 480×272… no bigger… no smaller
3. Game must start in a window, though a full screen option, or using the F4 key is allowed- full screen size is limited to 480×272(EDITED by Mike May 17th)
4. Final EXE must be no bigger than 8Mb
5. EXE only no ZIP files
6. No DLL’s or other extension packages can be used.
7. No installation packages
8. No use of the registry
9. Game controls that can be used are UP, DOWN, LEFT, RIGHT – for movement, SPACE, Z, X, C – as action keys and P for Pause and ESC to quit. (EDITED by Mike May 17th)
10. All games must be tagged with Competition06, anything tagged incorrectly will not be considered.
11. 2D or 3D can be used but it must be standard Game Maker features, remember no extensions.
12. Contest finishes August 31st 2010 at Midnight GMT
13. No networking or on-line features. (EDITED by Mike May 17th)

Prizes!!

* First Prize – $1,000
* Second Prize – $500
* Third Prize – $250

To be paid by PayPal.

Inspiration
Discovery is a wide theme. Here are some thoughts to get you started. Clearly you can make some hidden object game. You can make a game in which you must explore the oceans, space, a city, or any other environment to discover riches, people, ancient knowledge, or anything else. You can collect skulls of enemies you kill (and try to discover all skulls that exist). Your game might challenge players to discover the safe paths through hazardous areas. You can discover who are your friends and enemies. Or you might want to discover the true meaning of life (or death or god or something else).



Miks mitte osaleda sellel võistlusel ja vaadata mis tase meil on võrreldes välismaalastega? Mitmekesi võib ka osaleda, siis on suurem šanss võita. Auhinnad on üpris head, esimene koht saab kümme tonni lausa!

Igatahes, paneb mõtlema juba.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 14:25 Tsiteeri


Coolio!
Kuna Augustini on aega, siis vbla proovin midagi teha.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 14:35 Tsiteeri


Kuidas GM-i "vastava legaalsuse" kasutamisega lood on? :duh:

:irw:

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 15:31 Tsiteeri


keegi ei tea ju mis ligal ja mis illiigal
A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 17:15 Tsiteeri


lets do some! Mina nt teen mingi jupi, batoonike lisab oma varese mängu, inci meisterdab paar juppi juurde etc..

näiteks:
Saare avastamine.
Huvitav oleks kui teha mingi adventure game kuskil random saarel ja pead ellu jääma. Mäng on võidetud siis, kui sa suudad parve ehitada ja saarelt minema sõita.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 19:04 Tsiteeri


Mulle meeldivad yoyogamesi võistlused just selle pärast, et antakse mingi teema. Kuidas sa seda teemat mängus kasutad, see on su enda asi. Tahan öelda, et hea on see, et väga rohkem kitsendusi ei ole. Suurim kitsendus oleks kui pannakse paika mis tüüpi mäng teha tuleb(rts, rpg jne), vat see on juba jama minu jaoks :/

Kui tõsisemad tegijad tahavad teha, siis oleksin ka käpp, pisikeste mudilastega ei viitsi eriti, sest kardan, et asi ei jõuaks kuskile. Ma ei näe põhjust, miks me ei suudaks mitmekesi seda võistlust kinni panna.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 19:26 Tsiteeri


Elasid üle lennuõnnetuse, sattusid üksikule saarele kuskil 20' laiuskraadil. Saar on täis vihaseid kannibale kes sind tahavad ära süüa...

Alguses on sul mingi automaat 20 kuuliga ja peale seda pead
ise relvi meisterdama ja endale saarelt lahkumise vahendi jaoks materjali sebima.

Aga võiks ka olla mitu põgenemisvõimalust.
A'la paat, mingi väike lennumasin jne.
:epic:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 19:35 Tsiteeri


A miks peaks sul alguses kuulipilduja olema, kus on loogika?
Jaensi mootor natuke väiksemate spritedega ja suuremad toad(walterile suunatud)

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 19:42 Tsiteeri


See oli lihtsalt suvalt pakutud!

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 21:17 Tsiteeri


Tean, tean... ma lihtsalt suvalt uuendasin/parandasin/pakkusin juurde kah.
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 23:28 Tsiteeri


Kaklemisest on asi kaugel, me rahumeelselt kõnelesime =D

(OT)Krt batoon miks sa mind msnis ja hamachis ignoorid, LjaM on bugid mis vajavad parandamist gad demnit!(/OT)

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 06:18 Tsiteeri


Rahu Betoon... Me lihtsalt õlleklaasi tagant ajasime meestejuttu...

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: batoonike
Tsitaat:
Tsitaat: Pilvemees
Ma ei näe põhjust, miks me ei suudaks mitmekesi seda võistlust kinni panna.


Sest juba 8ndas postis hakkatakse omavahel kaklema :)


Siin foorumis on palju tegelasi, kõiki ei pea tõsiselt võtma ega kaasama projekti - See tekst ei ole mõeldud kellegile isiklikult.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 07:34 Tsiteeri


Võiks jah miskit teha, polegi ammu eriti gmi näppinud ja midagi korraliku teinud.

aga vaja siis nt

programmeerijad ( ? )
graafikameisterid (mina ?) (üldiselt võin programmeerida ka aga siis peab inc graafikat tegema)
muusikameister (h0lx ?)
storymakereid ( ? )

howto start:

1. mõeldakse story, mängu klass jne.
MEANWHILE: Keegi produtseerib mõne muusikapala
2. tehakse algbaas - testitakse, proovitakse
3. tehakse graafika
4. jätkatakse mäng vastavalt storyle
MEANWHILE: Muusikapalad valmisid ja sai need ilusti mängu paigutatud
5. valmis, competition won, cash / tegijaid.


nii et kes liitub mängu tegemisega? ;)

sesmõttes kui mingi grupp inimesi teevad ainult ühte asja, saab asi kiiremini valmis. Las programmeerijad ainult progrevad, graafikameistrid joonistavad, muusikameistrid produtseerivad ja storymakerid fantaseerivad. Muidu kui üks inimene peab neid kõike tegema, jookseb ta omadega kokku ja mäng jääb ilmselt pooleli ;)


"Siin foorumis on palju tegelasi, kõiki ei pea tõsiselt võtma ega kaasama projekti - See tekst ei ole mõeldud kellegile isiklikult. "
võib teha ka kaks projekti näiteks. Las mängumeistrid pusivad enda projekti kallal ja las mudilasedki midagi aretavad ;) Peab olema ainult üks vapper mudilane kes asja ette võtab ja korraldab :epic:

Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
Rahu Betoon... Me lihtsalt õlleklaasi tagant ajasime meestejuttu...

vanust on?

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gameboy
Moderaator
Avatar

Liitunud: 10.7.2005
Postitusi: 381
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 09:55 Tsiteeri


Kui graafikategijat vaja on, võin ise ka oma panuse anda (pixelart ainult).

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 10:10 Tsiteeri


Ma võin midagi huvitavat muusika kohapealt kokku mixida. Ega ma suur virtuoos pole, aga proovida võib.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 10:33 Tsiteeri


Aga hakkame pihta siis!

Mul on parajalt foorumiruumi ka jagada, kus saab imeliselt koostööd teha.
Andke märku või saatke PM, kes tahaksid kaasa lüüa - ise võin progeda ja storyga end siduda.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 21.5.2010 14:44 Tsiteeri


ma võin storyt mõelda ja kuna ma mängin ka bassi siis võin seal ka midagi proovida.
"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 21.5.2010 18:11 Tsiteeri


Ma ütleks, et teil ei ole vaja mitte niivõrd head story't, vaid originaalset ideed.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 21.5.2010 19:28 Tsiteeri


anna meile ;)
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 21.5.2010 23:44 Tsiteeri


Täitsa huvitavaks kiskus teema...
aga peale batoonikese viimast posti epic fail.

Butaan, miks sa pead sellist kamarajura kogu aeg mõtlema?

Saar, nälg, puuoksad & kivi = relv kõlas hästi.

Neljas dimensioon? fuck dis

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 22.5.2010 19:10 Tsiteeri


Teeme mängu, kus rändad avastamata saarele, tapad kõik kollid, võtad kõik hinnalised/kasulikud esemed kaasa ja rändad järgmisele - sama lugu jälle.
Igal saarel erinevad munsterid/iteemid ja rändamine saarelt saarele on nagu real-time (mingi asi viskab järgmisele saarele vms.)
Eesmärgiks oleks siis lõpuks enda kodusaarele ratsarikkana tagasi jõuda.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 22.5.2010 23:21 Tsiteeri


juttu on oh kui palju, foorum on olemas, kribage mõtetest, valter oli asjast huvitatud ja tundus lausa eestvedaja olevat, aga foorumisse pole midagi kribanud :/
nii need asjad ei arenegi.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 09:35 Tsiteeri


praegu rahvas siin teemas mõtteid kui palju kribanud, ju :)

Minu arvates on halb, et peab nö KOLIMA teise foorumisse mängu projektiga - sesmõttes et see teeb ju mängu tegemise osavõtjate arvu vähemaks. Sa vist ei ole foorumit avalikustanudki, et igaüks(peaaegu) saaks ennast projekti kaasata. Praegu ju oled mõne üksiku ainult kutsunud ?
Näiteks: See on sama tüütu kui IGALE enda väljastatud mängule teha UUS foorum, et vastukaja saada. Alati ei viitsita ju uut kasutajat registreeruda vms.

Kokkuvõtteks: Ma arvan, et projektile võiks siia foorumisse mõne alafoorumi teha, kuna siis kaasaks rohkem tegijaid.
Kuna mida rohkem tegijaid, seda parem. Kui üks väsib ära, teeb teine edasi jne jne... Ehk siis mida rohkem tegijaid, seda suurem tõenäosus, et asjaga üldse valmis jõuame ja mida rohkem tegijaid, seda parem võib mäng tulla.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 23.5.2010 09:55 Tsiteeri


No me võime siis siin foorumis ka teha, ni u niuu. ma hindan kvaliteeti üle kvantiteedi. Terve foorum ei saa nagunii mängu teha, leian, et mingi 5 inimesega töötades on juba päris mitu pead koos, es suudavad arukalt otsuseid teha ning üksteisega hästi koos töötada, et tervet foorumit ei peaks kaasama(Siin on inimesi, kes lihtsalt loobivad rämpsu ja raiskavad on tühja jutu ja vaidlustega aega). Aga noh...võime ka siin teha, loodan, et asi laiskuse taga vaid ei ole.

Minu põhimõte on ikka selline, et valime sellised inimesed, kes tahavad end sellesse projekti pühendada ja teevad tööd vabatahtlikult, Minu idee on ikkagi, et teeme projekti plaani kõige pealt valmis - mitte ei hakka ehku peale ehitama. Inimene saab tutvuda plaaniga, näeb ära kui palju on tööd vaja teha, siis saab teada ta ka anda kui palju ta jõuab ära teha/ kas tahab osaleda või mitte vms.

Mu jutul on point sees ja ma arvan, et seda võiks ikka kaaluda.

Kutse on ikkagi need saanud, kes on märku andnud, et tahavad mängu teha - see kuulutus oli siin olemas ka - me ei saa arvestada sellega, et keegi suvaline inimene foorumist teeb ühe puu vms ja keegi teine x isik teeb ühe teise maja üldse jne - stiilid ei lähe kokku näiteks ja inimene raiskab ise-enda aega - milleks seda vaja on? Teeme ühe kvaliteetse mängu ;) Foorumi mängu saab teha ka peale võistlust!

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm