[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Sel kuul jälle uus küsimus...
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 11:54 Tsiteeri
Sel kuul jälle uus küsimus...



Niisiis, asun kohe asja kallale. Esimese platvormika tegin 200(8?). Niisiis, kuna ma siis veel koodida ei osanud, siis kasutasin Asko õpetust. Kasutan veel praegugi oma vana, kuid täiendatud mootorit. Sellel aga on üks räme viga. Nimelt, kui boosterit alt puudutada, läheb mees sellest läbi. Kuidas seda parandada?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 12:17 Tsiteeri


easy, paned IF-i, sinna kus kood boostimiseks on:

if (!(tegelane.y > booster.y)) //topeltsulud v6ivad olla vajalikud..
//kui tegelase y pole suurem kui boosteri y (ehk on sama k6rgel v6i k6rgemal), siis executeb koodi.
{
//Boostimise kood siia;
}

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 12:31 Tsiteeri


Einoh, oli see tüngana mõeldud? Mees vajub sellest läbi ja hüpet pole kusagil.

Kood:

Boosteri objectis commisionis mehega:

if (!(obj_tegelane.y > obj_booster.y))
{
if place_meeting(x,y-1,obj_tegelane)
{
obj_tegelane.vspeed = -15;
}
}
Mehe objektis collisionis boosteriga:

if vspeed > 0 && !place_free (x,y+vspeed) {move_contact(270)} vspeed = 0


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 12:56 Tsiteeri


Ei olnud tyngana m6elnud.
Vbla on sul gravitatsioon liiga kiire vms, et ta skippib selle boosteri lihtsalt, tee InCi "Teooria:" teema j2rgi collision checking.
V6id ka proovida ja sisemised sulud eemaldada nt, polnud kindel kas on vajalikud v6i mitte.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: normann
easy, paned IF-i, sinna kus kood boostimiseks on:

if (!(tegelane.y > booster.y)) //topeltsulud v6ivad olla vajalikud..
//kui tegelase y pole suurem kui boosteri y (ehk on sama k6rgel v6i k6rgemal), siis executeb koodi.
{
//Boostimise kood siia;
}

tegelt > pole sama mis sama kõrgel või kõrgemal, lihtsalt > on kõrgemal ja >= on kõrgemal või sama kõrgel :D
tähenärija olen :epic:
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: normann
Ei olnud tyngana m6elnud.
Vbla on sul gravitatsioon liiga kiire vms, et ta skippib selle boosteri lihtsalt, tee InCi "Teooria:" teema j2rgi collision checking.
V6id ka proovida ja sisemised sulud eemaldada nt, polnud kindel kas on vajalikud v6i mitte.


Kõik peale inci teooria proovisin ära, nüüd proovin seda.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm