[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Platform
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 4.5.2010 18:00 Tsiteeri
Platform



Platform mängu näide

Näite lugejalt eeldan ma, et ta oskab game makeri basicut.


Esiteks teeme peategelase sprite. Me teeme kaks pilti, üks kus tegelane vaatab vasakule ja teine kus ta vaatab paremale. Siis me teeme ka seina sprite.

Siis teeme tegelasele objekti (edaspidi mees). Nüüd avame step eventi ja kirjutame sinna koodi


//Gravitatsioon
if place_free (x,y+1) {gravity = 0.5}
else {gravity = 0}
gravity_direction = 270
//Kukkumise kiiruse limiit
if vspeed > 20 {vspeed = 20}
//Paremale liikumine
if keyboard_check(vk_right) && place_free(x+4,y) {x+=4}
//Vasakule liikumine
if keyboard_check(vk_left) && place_free(x-4,y) {x-=4}
//Hüppamine
if keyboard_check_pressed (vk_up) && !place_free(x,y+1){vspeed = -11}



Kood tekitab tegelasele gravitatsiooni. Muuda need asjad endale sobivaks.
Nüüd aga kukub meie tegelane lihtsalt alla. Selle ärahoidmiseks tekitame seina.
Teeme seina objekti. Sinna ei kirjuta me midagi...

Nüüd avame mehe objekti, sealt valime collison sein ja lisame koodi

if vspeed > 0 && !place_free (x,y+vspeed) {move_contact(270)} vspeed = 0

Nii nüüd ei kuku meie tegelane enam mingisse lõputusse auku.

Teeme ruumi ja testime seda.

Nüüd on meil selline jama... Tegelane vahetab kogu aeg pilti. Selleks avame create eventi ja valime tegelase sprite ja soovitud surimage.

Nüüd aga on tal kogu aeg sama pilt... Selle muutmiseks võtame keyboard right ja valime sealt parempoolse pildi... Sama teeme vasakuga.

Okei... Meie mäng on juba midagi vaikselt platformi moodi! Aga nüüd võtame mehe create eventi lahti ja teeme uue variable „ facing“ selle väärtuseks paneme „0“ Siis avame keyboard right ja paneme „ facing“ väärtuseks „0“. Keyboard leftil paneme „180“
Siis teeme lahti step eventi ja sinna lisame „test variable“ ja variableks „facing“ ja equal to „0“ ja siis paneme sinna parempoolse pildi. Vasakuga teeme sama lihtsalt väärtus on 180.


Kui tahad sinna tulistamist juurde lisada siis vaata seda õpetust
http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=6969

Lisasin ka näite, et mu jutust paremini aru saadaks :D

Lisatud fail: n2ide.gmk (12.37kb)
163 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 10:48 Tsiteeri


Asko kood on see ju!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 10:53 Tsiteeri


Kust kuradi kohast?

Kuidas sa teist moodi gravitatsiooni sätid...
Kood võib ju sarnaneda?
Scandalize!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 10:54 Tsiteeri


Numbrid on samad ja puha. Ja ma pole Scandalize! Lisaks miks näites kõik muu ikoonidega on ja need koodidena? Tunnita aga pettus üles!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 11:19 Tsiteeri


idioot... Vaata step eventit... Ma tegin selle yoyo gamezi õpetuse järgi...
Stepis on mul kood... Oeh kui loll sa oled! Vaata näide läbi, Gravitatsioon on koodis ja variabled ikoonidena!

Tule aga kapist välja!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 11:58 Tsiteeri


Gravity pole sinu arust variable? Kui Asko siia(kunagi) tuleb, siis ta märkaks kohe oma õpetuse koodi. Üldiselt Silx-y, pole ilus teise inimese õpetuse koodi oma õpetuses kasutada! See, et ma olen tühi koht ei tähenda seda, et ma GMLi ei oska! Olgu, teeme sulle testi, mis selgitab, kas copysid selle koodi.

1)Mida teeb see kood:
krieit = instance_create(x+25,y+26,obj_kuul);
krieit.speed = 5;
krieit.direction = 360;
2)Seleta eelmise koodi esimese rea argumenidid lahti.
3)Seleta, mis on persistent ja kuidas seda korralikult mehe peal kasutada(räägi, mida sel juhul kontrolleriga teha tuleb, kui tahab head tulemust)
4)Seleta, kuidas alarme kasutada(basic asjadest piisab).
5)Miks global. vaja võib minna?


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 15:22 Tsiteeri


Hahaha, hull ülekuulamine hakkas :D
tunnikontroll ja puha
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 6.5.2010 17:42 Tsiteeri


Ma ei kopinud seda koodi.... Ausalt... Kui see kood sarnaneb asko omale siis sorry... Ma ei teadnud... Aga kopinud ma ei ole !

:ei:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 11:37 Tsiteeri


No teeme ühe väikese võrdluse.

Asko:

Kood:
//Gravity (see pane enda mehe Steppi)
if place_free (x,y+1) {gravity = 0.5}
else {gravity = 0}
gravity_direction = 270
//vertikaalne kiirus
if vspeed > 20 {vspeed = 20}
//paremale liikumine
if keyboard_check(vk_right) && place_free(x+4,y) {x+=4}
//vasakule liikumine
if keyboard_check(vk_left) && place_free(x-4,y) {x-=4}
//hüppamine
if keyboard_check_pressed (vk_up) && !place_free(x,y+1){vspeed = -7}


Silx-y:

Kood:

//Gravitatsioon
if place_free (x,y+1) {gravity = 0.5}
else {gravity = 0}
gravity_direction = 270
//Kukkumise kiiruse limiit
if vspeed > 20 {vspeed = 20}
//Paremale liikumine
if keyboard_check(vk_right) && place_free(x+4,y) {x+=4}
//Vasakule liikumine
if keyboard_check(vk_left) && place_free(x-4,y) {x-=4}
//Hüppamine
if keyboard_check_pressed (vk_up) && !place_free(x,y+1){vspeed = -11}



Eemaldame kommentaarid.

Asko:

Kood:

if place_free (x,y+1) {gravity = 0.5}
else {gravity = 0}
gravity_direction = 270
if vspeed > 20 {vspeed = 20}
if keyboard_check(vk_right) && place_free(x+4,y) {x+=4}
if keyboard_check(vk_left) && place_free(x-4,y) {x-=4}
if keyboard_check_pressed (vk_up) && !place_free(x,y+1){vspeed = -7}


Silx-y:

Kood:

if place_free (x,y+1) {gravity = 0.5}
else {gravity = 0}
gravity_direction = 270
if vspeed > 20 {vspeed = 20}
if keyboard_check(vk_right) && place_free(x+4,y) {x+=4}
if keyboard_check(vk_left) && place_free(x-4,y) {x-=4}
if keyboard_check_pressed (vk_up) && !place_free(x,y+1){vspeed = -11}



Identsed, mis? Ainult numbreid veidike muudetud.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 11:39 Tsiteeri


kas sa oled kindel, et asko ei teinud seda yoyogamesi tutoriali järgi?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 11:42 Tsiteeri


Lisaks, miks teil mõlemal kood sama moodi vormistatud on? Lisaks veel {} on väga veidralt vormistatud.

BUSTED!

Ja YoYo tiim, kes ei oska koodidagi on kõik IKOONIDEGA teinud. Ma usun, et sel aastal, kui Asko selle õpetuse tegi, polnud YoYos veel turoriali ülevalgi platvormi kohta. Ja lisaks sa ei pidanud ju koodida oskama? Varem kirjutasid ainult kaherealisi koode(xprevious jne).


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 11:45 Tsiteeri


Ma ei kopinud... Kurat ära fantaseeri... Kui sul hormoonid möllavad ja ona vaja möliseda ja välja ennast elada siis parem mine tao oma peldikus pihku! Võta endale Playboy ka kaasa!

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 11:49 Tsiteeri


Silver, kui sul midagi asjaliku pole öelda, siis jää vait. Lisaks mul on tõendeid hunnikuna lausa.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 11:52 Tsiteeri


Kuidas soovid...

Ja pealegi ma tegin näite! Kas ma olen öelnud kusagil, et see kood enda kribatud on?

Ma kopisin selle ühelt inglise keelselt tutorialilt...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 11:54 Tsiteeri


Olgu, ikkagi kopeeritud. Lõpuks tunnistasid üles. Jäta meelde, see on sama hea, kui vargus!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 12:03 Tsiteeri


Nojah aga miks sa mulle mingit kuradi asko jama ajad...
Selliseid koodijuppe võib olla tuhandeid!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 13:07 Tsiteeri


Kõige loogilisem on, et kopeerija võtab selle samast kohast, kuna see on kõige lihtsam.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 13:24 Tsiteeri


karneval sa veits imba? Silx-y ütles ammu, et ta võttis selle yoyogamesi õpetusest.
Sa tõesti tahad öelda et näitest või õpetusest koodi kopeerimine on vargus? :D lol

ja keda kurat üldse huvitabki kust mingi kood võetud on või mis mitte? Peasee et õpetust ja näidet viitsitakse teha. doh

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 7.5.2010 13:59 Tsiteeri


Kurat ,kui kuskilt kopid, siis ytle esimeses postis 2ra kohe!
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
asko002
(l)
Avatar

Liitunud: 9.3.2008
Postitusi: 165
[EEMAL]




postitati 19.5.2010 20:03 Tsiteeri


Jõle mõte on siis näide siia pasteda ? Samahästi oleksid võind lihtsalt lingi panna .. Proovi ikka ise õpetusi teha , usun et enamus inimestest siin oskab inglis keelt .
Vajuta mind kui tahad saada kergelt taskuraha , või runescapesse membershippi .
Ütlen kohe ära et $$$ei saa miljonäriks , ja ei saa 7 lambot , kuid taskuraha saab$$$

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 06:21 Tsiteeri


Seal ikka enamus minu tehtud :D

Aga aitab mölast! See on näide, okei? Siit alafoorumist otsivad algajad näiteid... Postcounti pole mõtet siin koguda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
pellar123
Level 2


Liitunud: 26.11.2009
Postitusi: 19
[EEMAL]




postitati 20.5.2010 11:54 Tsiteeri


Olgu aga pean siiski ütlema et oleks olnud viisakas lõppu panna et võtsid midagi yoyo gamesi näitest ..

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum pellar123's Aim pellar123's ICQ status pellar123's Yahoo

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm