[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Double jump?
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 1.5.2010 09:54 Tsiteeri
Double jump?



Kuidas teha double jumpi?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 1.5.2010 10:42 Tsiteeri


teha üks muutuja juurde creates:

dd=0; //dd=doublejump

ja hüppamine peab kindlasti KEYBOARD CHECK PRESSED olema, mitte KEYBOARD CHECK, sest muidu sa nö hoiad hüppamisnuppu sees ja double jump läheb kohe raisku.

tee niimoodi, et kui tegelane puutub MAAD, ehk kui ta SAAB esimest hüpet teha, siis dd=1;

ja double jumpi tegemiseks siis selline kood:
if dd=1 and maas=0 { vspeed=-4; dd=0; }

see "maas=0" tähendab seda, et tegelane on õhus. kui "maas=1", siis tegelane on maas. See tuleb sul kuidagi teha koodis selgeks, millal tegelane on maas ja millal tegelane on õhus. See on lihtne. Kui sul tegelane SAAB teha esimest hüpet, siis ta ON maas(maas=1; ) ja kui ta ei saa seda hüpet teha, siis ta EI ole maas (maas=0; )

ja see kood peab olema peale esimese hüppe koodi.

Kui hakkama ei saa, siis ütle. Ja valgusta meid ka oma koodidega.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm