[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Küsimus liikuva platformi kohta!
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 20.4.2010 19:01 Tsiteeri
Küsimus liikuva platformi kohta!



Sihuke küssa, et kui mu tegelane hüppab praegu liikuva platvormi peale siis mõlemad jäävad seisma... ( kasutasin sama koodi mis seinaga )

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 20.4.2010 19:31 Tsiteeri


kuidas su platformid liiguvad, mis funktsiooni sa kasutad?
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 20.4.2010 19:42 Tsiteeri


collison üles liigutab üles ja collison alla alla.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 22.4.2010 10:49 Tsiteeri


Võid kasutada:
Collision(soovitan seda)
Alarm(pead 100 erinevat objekti tegema, kui vaja erineva teega platforme)
Path(jälle 100 objekti)


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 22.4.2010 14:20 Tsiteeri


tuleb lihtsalt panna platformi(mehe steppi oleks m6ttekam) steppi, et kui mees teda puutub ,siis mehe x ja y muutuvad vastavalt tema x-le ja y-le.
100 objekti on idiootsus.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 22.4.2010 14:27 Tsiteeri


Midagi vähe lihtsamat ei ole?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 22.4.2010 14:41 Tsiteeri


Pane pmst kokkupuutel y speed neil samaks, kui üles alla liigub. Pole midagi rasket, lihtsalt pead mõtlema läbi loogiliselt:P
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 22.4.2010 15:22 Tsiteeri


proovin....

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 24.4.2010 09:37 Tsiteeri


aga kuidas saaks neil y speedi samaks sättida... ?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 24.4.2010 17:31 Tsiteeri


palun väga vabandust topeltposti eest aga ma lisan gmk faili... mul jääb praegu alla minnes tegelane platformi kinni...
http://thnf.pri.ee/silver/Barakus!.gmk


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm