[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Abi vaja suremisega...
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 09:10 Tsiteeri
Abi vaja suremisega...



näiteks kui tegelane kukub vette siis ta tekim seal samas vee juures ainult,et maa peal?

kuidas midagi sellist teostada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 09:26 Tsiteeri


1 v6imalus on panna vee 22rde teatud objektid nagu n2htamatuteks spawn pointideks ja kui veega toimub collision, siis panna:

x = (instance_nearest(x,y,SPAWNPOINTOBJEKTINIMI)).x
y = (instance_nearest(x,y,SPAWNPOINTOBJEKTINIMI)).y

Pmst. proovi ja sa saad midagi t66le.

V6i kui sul on maa objektid eraldi reas (nagu tile based) ,siis v6id panna lihtsalt sinna spawnpointiobjekti asemele maa objekti nime ja l6ppu -sinucharacterispritepikkuspixelites, et ta tekitaks veidi ylevalpool maa objektist, muidu tekitab sisse ja j22d kinni ju.

y = (instance_nearest(x,y,obj_maa)).y-64

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 09:32 Tsiteeri


nojah aga nüüd kaotab ta tegelase ära...

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 09:36 Tsiteeri


Siis tegid midagi valesti .(troll)
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 09:39 Tsiteeri


No erinevaid võimalusi on. Võid üles puua, võid tulistada kuuli pähe omale. Võimalusi on palju. Me ei pea kõiges ka aitama. Googlisse marss!
http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 09:41 Tsiteeri


Sel juhul ,siis viia ka teema varia foorumisse, kuna gamemakeriga pole suremisel yldsegi pistmist.

EDIT:Euthanasia?

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 09:43 Tsiteeri


Muidu jah, me võime su muresi veidi lahendada või midagi. Aga viige ümber variasse jap:(
http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 17.4.2010 10:34 Tsiteeri


aga jah. tahaks peale trollimise saada normaalset vastust... mis seostuks gamemakeriga... normann andis aga mul see ei tööta...

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 18.4.2010 13:47 Tsiteeri


Kõige lihtsam: iga veega oma collision ja instance_destroy ja create_instance... Usun, et sa mõtled midagi välja...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 18.4.2010 14:26 Tsiteeri


See just ju mingisugune liinitöö, paned lihtsalt mingid muutujad, mis hoiavad koordinaate, veega kokku puutudes mehe speed 0 ja x, y nende muutujatega võrdseks. ja siis iga vee ette paned mingi objekti, mis sätib need 2 muutujat võrdseks enda omaga collisionis. Mask võiks suurem olla sellel objektil muidugi.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 18.4.2010 17:14 Tsiteeri


ma tegin

jump to

x=view_xview+( mingi arv)
Y= view_yview+( mingi arv)
Ajab asja ära...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 19.4.2010 14:25 Tsiteeri


Siis võib ka jõkke maanduda vist...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm