[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
vaenlane..
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 12:32 Tsiteeri
vaenlane..



mm,, jjou . :D
oleks vaja siis koodi või midagi et teha jällitavat vaenlast maze mängus ..,
Ette tänades :)

Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 12:35 Tsiteeri


Oota, poiss, oota, kohe teen sulle midagi valmis...

Vastase stepi.

if instance_exists(sinumehike)
move_towards_point(sinumehike.x,sinumehike.y,3)


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 12:39 Tsiteeri


ookei ,ootan ^^
Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 12:41 Tsiteeri


Saatsin ära. Eelmises postis kood.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 12:47 Tsiteeri


Ahjaa, nurkadesse jäävad kinni vastased, kui seda kasutad. Ma oma aastataguses Saladuslikus linnas kasutasin seda ja ei olnud väga tore asi see.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 13:49 Tsiteeri


see halb et seinades kinni jääb.. keegi saaks paremat midagi anda ??
Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 14:09 Tsiteeri


sa tahad et ta seintest mööda põikleks? See juba nõuab pathfindingut, näidete all peaks olema
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 14:20 Tsiteeri


mp_potential_step_object(meheobjekt.x,meheobjekt.y,3,seinaobjekt);
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 30.3.2010 14:23 Tsiteeri


AITÄHH VEKA !! ^^
suured tänud, see ongi see mida vajasin .

Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
pr0str33t
Level 6


Liitunud: 28.3.2010
Postitusi: 238
[EEMAL]




postitati 31.3.2010 17:09 Tsiteeri


ookei, nüüd oleks vaja kergelt veel abi .. :D
et .. mul on vastased üksteise sees vjsoo.. isegi kui solid peale panen, ei tee see midagi ..

Päkapikk põrgus v0.3 Engine ~55% valma ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 31.3.2010 21:29 Tsiteeri


siis pane mp_potential_step(mes.x,mes.y,3,true) vms, uuri helpi selle koha pealt ma ei tea täpselt
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm