[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Näide: VIDEO! Kuidas teha maze mängu GM8-s?
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 12:35 Tsiteeri
Näide: VIDEO! Kuidas teha maze mängu GM8-s?



http://www.youtube.com/watch?v=u_8wRyAIVgE


http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Sleven
Level 2
Avatar

Liitunud: 17.3.2010
Postitusi: 39
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 13:24 Tsiteeri


Väga hea video on ! Ootan veel selliseid ! Õppisin väga palju just graafika poole pealt !
<--- Algaja

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 14:11 Tsiteeri


ma ei usu et kiirust vähemaks võtab. Tegelikult võib ju kogu koodi ka ühte ritta kirjutada ?
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 14:57 Tsiteeri


Ühes kohas on sulud koodi järel, teises kohas üksik sulg eraldi real. See on segadus. Tuleb teha ühte või teist- mitte mõlemat moodi segamini.

Liiga nobe on video kah jah. Algaja ei saa üldse aru mida vajutati

Aga muidu pro video -- isegi õppe-eesmärgiks tehtud mänguke on kordi kvaliteetsem kui mudilaste mazed.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 15:14 Tsiteeri


Batoonike, teine variant on igati kehtiv ja pealegi veel ilusam, loogilisem jne, ploki algus ja lõpp on selgelt ühel, mitte kahel real.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 15:27 Tsiteeri


Tegelt ei ole olemas sellist asja nagu "oige" koodi vormistus. Igal uhel oma stiil.

Näiteks mina kirjutan uldse niimoodi
Kood:

if (a > b)
    {
         x += y;
    }

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 15:58 Tsiteeri


Hea vidioo ,muud polegi kui nendes koodi kribamise kohtades pane kiirust maha, mujal pole m6tet minuarust.
Mina kasutan ka teist versiooni , kuidagi harjusin sellega lihtsalt aga minu meelest neil vahet ei ole peale selle et 1. versioon v6tab 1 rea rohkem ruumi.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 20:56 Tsiteeri


Peeter, selle topelt treppimise tõttu läheb sul kood juba mõne bloki järel ekraanist välja eriti kui seal sellist keerukamat koodi sees on.
Kas lihtsam ei oleks kasutada vaid ühte taanet, kuna selle eesmärk on ju ikkagi eraldada blokke üksteisest ja muuta kood loetavamaks. Lihtsalt kas on vaja eraldi kõrgust sulgude jaoks?
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 22:21 Tsiteeri


Minu jaoks on loetavam nii.



http://en.wikipedia.org/wiki/Indent_style

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 27.3.2010 22:37 Tsiteeri


jah, täpselt sama siin. See on parim variant.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 28.3.2010 11:26 Tsiteeri


gm8 code editoris on minumeelest veel selle topelttreppimise jaoks mingi asi tehtud, et ta automaatselt scrollib sinna kus su kood algab uuel trepiastmel kui sa sinna kirjutad, et text 22rest v2lja ei l2heks.
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karneval
Level 6
Avatar

Liitunud: 2.2.2010
Postitusi: 267
[EEMAL]




postitati 28.3.2010 12:51 Tsiteeri


Sa mu nõuandeid ei ole lugenud? room restart on väga halb mõte. Pigem destroy instance ja create instance. Muidu sa teises ruumis toppisid need seinad täitsa lampi? Ja lisaks tüüpide suurus: 35*34?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm