[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Näide: Collisioni täpne x ja y
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 24.3.2010 23:27 Tsiteeri
Näide: Collisioni täpne x ja y



annab siis kahe objekti vahelise täpsed collisioni x ja y
collision_get(sein,1);

    /*This script finds the average coordinates of a collision.
    The variables that represent the collision coordinates are u & v.
    If you use this script give credit to DRD_Earth
    */
    var i,j,k,nc,cb_left,cb_right,cb_top,cb_bott,cid;
    nc=0;//number of collision points

    //Checking for collisions:
    if(not place_meeting(x,y,argument0))
    {u=x; v=y; return false;
    }//no collision - 'retracting' u & v, nothing more to do here

    //If we do have collision:
    u=0; v=0;
    for(k=0;k {//Checking which instance is colliding
    cid=instance_find(argument0,k);
    if(place_meeting(x,y,cid))
    {
    //Getting the range of coordinates to check
    if(cid.bbox_left>bbox_left) cb_left=cid.bbox_left;
    else cb_left=bbox_left;
    if(cid.bbox_right>bbox_right) cb_right=bbox_right;
    else cb_right=cid.bbox_right;
    if(cid.bbox_top>bbox_top) cb_top=cid.bbox_top;
    else cb_top=bbox_top;
    if(cid.bbox_bottom>bbox_bottom) cb_bott=bbox_bottom;
    else cb_bott=cid.bbox_bottom;

    //Finding the coordinates:
    for(j=cb_bott;j>=cb_top;j-=1)
    if(collision_line(cb_left,j,cb_right,j,argument0,argument1,1)>0)
    for(i=cb_left;i<=cb_right;i+=1)
    if(collision_point(i,j,id,argument1,0)==id && collision_point(i,j,argument0,argument1,1)>0)
    {u+=i; v+=j; nc+=1;}
    }
    }
    u=round(u/nc);//average u - rounded
    v=round(v/nc);//average v - rounded
    return true;


nc pange mingi 1 vms.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 25.3.2010 14:35 Tsiteeri


returnib 1.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 25.3.2010 19:28 Tsiteeri


fak
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 6.4.2010 20:02 Tsiteeri


returnib 1 kui collision on, kui pole siis 0... u ja v on need mida vaja läheb
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 7.4.2010 16:57 Tsiteeri


no kui on round(x), siis on keskmine, kui on lihtsalt x, siis on täpne.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm