[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Ingenious Commander
moment92
Level 1


Liitunud: 20.3.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 20.3.2010 15:49 Tsiteeri
Ingenious Commander



3D Strateegia mäng kus sinu ülesanne on juhtida oma sõdureid lahingusse ja takistada Rooma impeeriumi langemist Germaani hõimude valdusesse. Enamjaolt pead sa võitlema arvulises vähemuses, nii et mäng on vahest üsna raske.

Mäng on arvuti kiiruse suhtes üsna nõudlik ning võib mõnes aeglasemas arvutis viletsasti joosta.

Mäng ise on siin.



http://moment-strategy.netne.net/files/screenshot3.jpg

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
moment92
Level 1


Liitunud: 20.3.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 20.3.2010 19:24 Tsiteeri


Tsitaat:

See on päris mitmes mõttes kohutav aga üldjoontes tundub huvitav


Väga hästi kokku võetud. :D

Laggi on kahjuks raske vähendada, see on lihtsalt seda liiki mäng, mis nõuab suht palju arvutilt. Kui mõtlema hakata, siis ei ole ju eriti palju 3D strateegiamänge, ilmselt ongi põhjuseks liiga suur lag.


Tsitaat:

Sisseräägitud jutu osas võiks nt mikrofonist eemal(e) rääkida, et ei tekiks mikrisse puhumist.


Tean et selle kvaliteet on halb, kuid mu mikker on vilets...


Tsitaat:

Kas see mäng on üldjoontes valmis või mis liiki soovitusi sa ootad üldse?


See mäng on üldjoones valmis, kuid ainult seetõttu et ma ei viitsi sellega enam eriti tegeleda. Tegelikult on see esimene arvutimäng, mille ma üldse teinud olen ning algajale kohaselt olen ma kogu ülesehituses teatud vigu teinud, mida hiljem raske muuta on. Põhjus miks ma selle siia lehele üles panin on see, et vastasel juhul tundub, et kogu aeg, mis ma selle peale kulutanud olen, on niisama raisatud. Nüüd on see vähemalt kuskil üleval. :)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 20.3.2010 20:13 Tsiteeri


Tegelikult on päris mitmeid viist kiiruse kasvatamiseks ja laggi vähendamiseks. Ma muidugi ei tea kui suur sul see lagg on.
Esiteks, kui sa teed seda Gamemakeriga siis Gamemaker'i igasugused kiiruse kasvatamise vahendid on praktiliselt olematud. Näiteks tema culling on kehva ja arvutataks praktiliselt kõik polyd mis üldse mänguväljakul on kuigi näha on neist vaid veerandit. Selle lahendamiseks on keegi ametlikust foorumist teinud oma cullingu dll'i mida on üpris lihtne kasutada. Ma otsisin selle sulle välja: http://host-a.net/relv/culling.rar
Loodetavasti on õige fail, uuri seda natuke. Üks 2/3 peaks kiiremaks minema.

Teiseks on väga soovitatav kasutada igasuguseid lod'e ja ühe polyseid pilte, kui objekt on kaamerast kaugemal. Nendega saab meeletult kiirust kokku hoida. Näiteks kui puu jõuab teatavale kaugusele kaamerast, siis joonistab vaid ühe polyse pildi sellest puust mis on suunaga kogu aeg kaamera poole: YoYogamezi 3D fps näide peaks selliseld pilte päris ohtrasti kasutama, uuri neid. Tulemuseks on see, et ühe kaugemal asuva puu asemel saad silmapiirile terve metsa joonistada. Tegelikult võiks kaugemate meeste jaoks ka 8 suunast pildid joonistatud või renderdatud olla, kuna nad paistavad nii kribud selle screenshoti peal.

Noh jah ja siis võid taustale veel mingid teatri dekoratsiooni sarnased metsavaated ja põllud ning lossid joonistada, kasutades vaid üksikuid polygone, igatahes muutub pilt kohe palju avaramaks.
Ja kui see kõik on ära tehtud, siis usu mind sa avastad, et protsessorijõudlust on veel piisavalt üle, et seda tühiste asjade nagu rohu peale kulutada.

Kokkuhoid on alati kasulik, eriti praegusel masu ajal.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 20.3.2010 21:17 Tsiteeri


Kui sa detaile parandaks, igast menüü jne jne jne, mingid ikoonid HUD, jne, oleks see väga haigelt hea mäng :)
Ei kõik on super, aga tegele mängu 2D poole graafikaga :) Kui need oleks ka ilusad, oleks väga hea mäng. :)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Eigen
Level 3
Avatar

Liitunud: 7.2.2010
Postitusi: 67
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 11:07 Tsiteeri


Tubli töö, mängu idee on äge. Teostus on ka hea, aga jääb valitud mootori piirangute taha suht kinni. Selles mõttes, et tekstuuri kvaliteedi järgi võinuks oletada et tegemist on software renderdusega, aga tuli välja hoopis, et D3D. Seda enam on müstiline, et see nii aeglane on. Maapinnal võiks vähemalt bilinear filtergi peal olla, veel parem trilinear, sest ilma igasuguse filtrita on kõik pikslid, ükskõik kui kaugel alati ühesugused .. mip-mapping on täiesti puudu. Ja see muudab igal juhul asja aeglasemaks. Ma küll ei tea, mis võimalused gamemakeris on .. aga selline põhiasi võiks ikka olla. Ja kui ei ole, siis soovitan soojalt mootorit vahetada :)
Teine asi oli veel, vähemalt minul. Pärast mängu sulgemist oli kogu desktop absoluutselt segamini. Mul oli just ikoonid ja failid käepäraselt paigutatud ja grupeeritud .. kogu töö maha visatud. Rohkem kui üks kord ei viitsiks eriti .. ju on mingi teema reso taastamisel vms.

Mängu ennast väga ei õnnestunud mängida kuna suht uimane oli.

Kui need asjad ära suudad parandada, siis minu respekt. :)
Vabateema III: Eigen<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
moment92
Level 1


Liitunud: 20.3.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 12:47 Tsiteeri


Tegelikult ma olen juba üritanud kiirust veidi suurendada, see oli alguses palju aeglasem. Probleem on selles, et võidetud kiirusega läheb pidevalt ka midagi kaotsi. Näiteks mäng ei joonista kõiki kaugelolevaid puid ning hoiab sellega üsna palju kokku. Samuti ei joonistata ka selja taha jäävaid asju (erandiks mõned suuremad objektid). See hoiab kiirust kokku, aga sellega ei saa liiale minna, kuna muidu muutub mäng suht lagedaks.

Teiseks, mäng ei ole tegelikult tehtud game makeriga, nii et selle võimaluste kohta ei oska ma midagi õelda.

Desktopi segamini minemisest kuulen ma esimest korda. :( Ma ei oska kahjuks rohkem õelda, kui et mul endal seda juhtunud ei ole... Mängu käivitumisel minnakse üle 1024x768 resolutsiooni ja hiljem pannakse algne resolutsioon tagasi. Üldiselt ei tohiks probleeme olla, kui just mängu CTRL+ALT+DEL kaudu kinni ei pane või midagi sellist.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Eigen
Level 3
Avatar

Liitunud: 7.2.2010
Postitusi: 67
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 14:13 Tsiteeri


Üks nipp mida mina oma mängus puude ja muu vegetatsiooni joonistamiseks kasutan on see, et selle asemel et igat objekti eraldi renderdada, batchin nad kõik (või teatud objektid mis on üksteisele lähedal) üheks kokku ja siis joonistan. Asi nimelt on selles, et graafikakaartidele saab korraga saata VÄGA suure hulga primitiive kuid pudelikaelaks saab see, kui mitu korda seda tehakse. Ühe korra suure hulga saatmine on kiirem kui saata mitu korda väiksemat hulka. See muidugi töötab hästi ainult staatiliste objektide puhul, dünaamiliste puhul mitte nii väga.

Kuid jällegi, kõik oleneb millist mootorit sa kasutad.

Ja tekstuuri filtreerimine katsu ka kindlasti tööle saada!
Vabateema III: Eigen<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
moment92
Level 1


Liitunud: 20.3.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 16:16 Tsiteeri


Ma ei kasutagi mingit abiprogrammi. Kõik on ise progretud.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 16:51 Tsiteeri


Sa ei kasuta abiprogrammi ja kõik on ise progretud?
3D mootori tegid täiesti nullist ise? Ja D3D peale, nagu eigen mainis. :wow::wow::wow:
Ma tean paari sellist hullu, ja endalgi olnud see mõte kordi peas, aga nondel, kes sellega hakkama saanud päris hea ports kogemysi ja kümneid mänge seljataga.

Mis keeles sa selle siis ise progresid?
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 18:54 Tsiteeri


Kui progemises osav ei ole ja ise 3d mootor kirjutada, siis ongi aeglane.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 18:55 Tsiteeri


väike õpetus kuluks ära kuidas mängida.

idee on hea muidu.

fps oli ca 20

Edu!

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 19:26 Tsiteeri


No offence, aga kui sa progemises osav ei ole, siis sa tõenäoliselt ei kirjuta esimese mängu ja matsuna 3D mootorit, või mis? Something just doesn't add up here.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
moment92
Level 1


Liitunud: 20.3.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 22:45 Tsiteeri


Tsitaat:

Huvi pärast, et kaua sa ehitasid seda?

Ma olen sellega tegelenud veidi üle aasta, aga tuleb arvestada, et olen sellega tegelenud kooli kõrvalt. Tihti pole aega ega viitsimist. Vahepeal tekivad paarinädalased pausid, kus midagi ei viitsi teha.


Tsitaat:

Mis keeles sa selle siis ise progresid?

C++

Tsitaat:

No offence, aga kui sa progemises osav ei ole, siis sa tõenäoliselt ei kirjuta esimese mängu ja matsuna 3D mootorit, või mis? Something just doesn't add up here.

Hmm, kas sa kahtled, et ma selle ise kirjutasin? Pean seda vist kiituseks lugema... progreda esimese korraga kohe piisavalt hea 3D mootor, et kaheldakse, kas mina seda ikka tegin. Nagu paljud on juba õelnud, siis ei ole see 3D mootor eriti hea nagunii, juba see tõestab, et see on algaja tehtud.

Tegelikkuses on vietsa 3D mootori kirjutamine suht kättevõtmise asi, kui veidi progreda oskad. Vaja on ainult metsikult kannatust.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Eigen
Level 3
Avatar

Liitunud: 7.2.2010
Postitusi: 67
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 23:09 Tsiteeri


Aga see, mis sa teed, on parim viis õppimiseks. Kui peaksid uue kirjutama, tead mida paremini teha ja mida muuta. Selles mõttes on hea.
Vabateema III: Eigen<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 15:14 Tsiteeri


Kes on piisavalt hull, et teha C++-ga, 3D mootor ise nullist? Seda ma pean tegelt silmas. Fakt, et 3d mootori, kui sellise kirjutamine just C++-iga ei olegi teab, mis raketiteadus. EHk, c++-iga selliseid asju suht ainult saabki teha, ning muudes keeltes on see rohkem, kui sant. Weeb on sourcei täis ja isegi ühtegi matemaatilit valemit ei pea välja mõtlema, lihtsalt copy paste.

Ou, siin on mõte. Miks mitte tirida omale mingi opensource 3d mootor ja oma

ESIMENE MÄNG

sellega kõigepealt valmis teha? Ja guess what, kui tahad ise midagi põnevat kokku keevitada, siis saad alustada nullist ja enda koodi kokku keevitada sellest mis juba olemas. Ja kui sa oled kasutanud juba TEISTE tehtud 3D mootoreid, siis sa ka tead, mida on võimalik teha, kuidas oleks võimalik teha ja sellega seotud huvitavaid nüannse oma 3D mootorisse HILJEM integreerida.

Sellesmõttes, nagu ma olen aru saanud, siis kõik on siin foorumis alustanud 2D-ga ühel või teisel moel. Seega, mind painab küsimus, mix võtta ette 3D mootor?
Isegi oma KORRALIKU 2D mootori kirjutamine on jube pain in the butt ja veel nii, et olemas on ka teiste kirjutatud mootorite source koodid. (omast kogemusest)
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 16:10 Tsiteeri


selleks et mäng teha pole vaja enne mootorit kirjutada, lihtsamateks asjadeks piisab tegelt paarist opengl-i/directx-i peale ehitatud abifunktsioonist.

mäng ise oli üsna lambine ja igav.
-inimesed jooksid imelikult.
-täiega aeglane oli
-nägi jube välja
-menüü oli üpris kummaline.

midagi positiivset tegelt ei leidnudki, samas ma mängisin seda üsna vähe kuna aeglane oli. see, et see esimene mäng on, vabandab muidugi palju välja.

soovitan:
-tee oma kood korda;praeguse visuaalse kvaliteedi juures peaks see jooksma ükskõik missugusel arvutil enam-vähem korralikult.
-lisa detaile.
-kaota installer ära. üldse ei viitsi nendega sahmerdada.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 16:54 Tsiteeri


jap sesuhtes et ma ei jõudnud ära oodata kuni ta läks mängu. GM-is oleks see asi ka kiirem olnud. EDU MÄNGUDE TEGEMISEL!!! ja postita siia edasi neid ;)
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
moment92
Level 1


Liitunud: 20.3.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 17:00 Tsiteeri


Jorss, kas sa pole mõelnud kogu maailma avalikkuse ees esineda üleskutsega kaotada ära kõik installerid, kuna sina "üldse ei viitsi nendega sahmerdada".

Pealegi, kui mäng sinu arvutis aeglane oli, siis oli muidugi igav. Kui hakib ei ole ju võimalik korralikult mängida.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 17:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
Kui progemises osav ei ole ja ise 3d mootor kirjutada, siis ongi aeglane.


Exactly. Mix sellises olukorras peaks üldse hakkama kirjutama aeglast 3D mootorit? Doesnt make sense.

Aeglane on ta kindlasti seepärast, et suhtlus graafikakaardi ja arvuti vahel on üle normaalse piiri. Et autor mainis, et see on sedatüüpi mäng, mis nõuab palju arvutusvõimsust. Selle saab ju ilusti välja arvutada, kui palju aega läheb prose töö peale, ja palju võtab ära graafikakaart, et FPS-i nii madal on. Ma ise arvangi, et probleem on nendes kuskilt õpetustest leitud abifunktsioonides ja pärast on neid kasutatud Copy Paste meetodil. Tavaliselt on palju käske mõnusa OverHeadiga, seega copy pasted palju lollakaid käske mida vaja ei lähe. Kõige olulisem on teada, kui palju aega kulutavad käsud, mille abil graafikakaardiga suheldakse. Ise olen seda viga KORDUVALT teinud, kus ma aeglasi käske kasutan korduvalt üle ja üle, sel lihtsalt põhjusel, et debugida oleks vähem.

See on ka üldjuhul põhjas mix ma ise olen liikunud threadide kasutamise peale. Et kogu arvutusvõimsus istub mainthredist eraldi ja mainis istub siis graafika.

Teine lax on jah see prose pool. Mängude tegemisel on VÄGA palju kiirusega seotud tehnikaid, mis tuleb omandada. Ma näiteks kasutan isegi ruutjuure funktiooni, mis on 3x kiirem
ja selle pöörd versiooni kasutatakse quakei mootoris normaalide leidmiseks. Väga useful asi. Üx jube sitt vastane on For Loobid, rekrussiivsed progemmeerimis lahendused.(viimasel ajal olen seda recrussiivset paske jube palju hakanud kasutama, mis on koodi kiiruse mugavuse tõttu palju alla viinud). Üxkord oli selline lax, et tegin 300x300 funktsiooni. ehk 90000 loobi sisu täitmist, kus siis nt leidsin sqr() funktiooni abil 300 objekti kaugusi 299 teise objekti suhtes. Ja see võtab prosel aega minu masina peal 16 millisekundit, mis on siis võrdväärne 60FPS-iga, mis tähendab, et kui su mäng jookseb 60 FPS, siis on sul täpselt niipalju aega, kui teha ära see 300x300 for loop:D. Miskipärast ma olen täiesti kindel, et sellise paugu on antud mängu autor ka oma mängus teinud.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 18:41 Tsiteeri


(offtopic: icedude, ära palun kasuta KS asemele X-i, jätab mulje nagu 11-aastane plika kirjutaks msnis :D )
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
moment92
Level 1


Liitunud: 20.3.2010
Postitusi: 8
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 19:32 Tsiteeri


Loopidele kuluv aeg on graafika renderdamisele kuluva ajaga võrreldes üsna tühine. Pealegi ma ei kasutanud sellist meetodit nagu sa kirjeldasid.

Näib et sinu arvuti on veidi aeglasem. Mul võttis 90000 sqrt funktsiooni arvutamine aega vaid 5 millisekundit.:)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 22.3.2010 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: moment92
Jorss, kas sa pole mõelnud kogu maailma avalikkuse ees esineda üleskutsega kaotada ära kõik installerid, kuna sina "üldse ei viitsi nendega sahmerdada".

suuremad või tihtikasutatud asjad väärivad installerit, poolikud pisimängud kindlasti mitte. '
icedudel soovitaks loobi sisemuse optimiseerimise asemel kasutada paremat algorütmi. ma ei kujuta ette, ühtkit praktilist rakendust n^2 ruutjuurele n objekti kohta.

ps: kas sa ei ole vahepeal mõelnud, et see renderdamine on kuidagi aeglane võrreldes teiste mängudega, eriti kui tegelikult on su pilt ikka üsna ebadetailne?
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 23.3.2010 10:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: icedude
Ma näiteks kasutan isegi ruutjuure funktiooni, mis on 3x kiirem
ja selle pöörd versiooni kasutatakse quakei mootoris normaalide leidmiseks.


Kaua sa promod seda, näita ka ükskord.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 23.3.2010 10:22 Tsiteeri


"Kõige rõvedam mäng, mida ma näinud olen, pane ära, ma kardan seda" tsiteerides kaasat.

Rohkem, kui 10 sekundit ei suutnud süveneda.

http://i44.tinypic.com/2zf3kvr.png
VS
http://i44.tinypic.com/32zrv3m.png

Ehk siis idee on selles, et see mõnikümmend kolmnurka, mis näeb välja nagu hunnik sitta ekraanil võiks idee poolest ju vähemalt sama kiirelt joosta, kui kogu see krempel HDRi, antialiase jms vilede ja paukudega peaaegu kaks korda suuremal arvul pikslitel, kas sa ei arva?

Ja veel see jubedus ajas mu desktopi ka segamini. Aitäh.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 23.3.2010 11:04 Tsiteeri


Siin tooks välja et kui tema mäng tehti ühe inimese poolt siis sellel mängul mida sina näitad oli arvatavasti mitme saja pealine profesionaalide grupp taga.
Ja pealegi esimese asjana ei saa sa ju tipp tasemel mängu teha.

"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm