[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Abi!
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




info.gif postitati 19.3.2010 22:27 Tsiteeri
Abi!



Paluks abi.. ?

Kuidas teha ringide loenduri ja stoperi..
PALUKS VÄGA ABI!

by: Janno

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 20.3.2010 01:21 Tsiteeri


Teed muutuja ringide jaoks ja siis iga ringiga lisad 1.

Siis paned mingi counteri steps, millele igal stepil lisatakse 1 ja siis nt
if steps % room_speed = 0
seconds+=1;

jne
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 20.3.2010 07:50 Tsiteeri


tänan:D
proovin teha kuidagi:D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 12:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
Teed muutuja ringide jaoks ja siis iga ringiga lisad 1.

Siis paned mingi counteri steps, millele igal stepil lisatakse 1 ja siis nt
if steps % room_speed = 0
seconds+=1;

jne



Kle.. :D mul ei tööta mingi error
of Create Event
for object time:

COMPILATION ERROR in code action
Error in code at line 1:
if steps % room_speed = 0

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 12:59 Tsiteeri


mul tuli ka error
Kood:

FATAL ERROR in
action number 1
of Create Event
for object object0:

COMPILATION ERROR in code action
Error in code at line 1:
Teed muutuja ringide jaoks ja siis iga ringiga lisad 1.
^
at position 6: Assignment operator expected.





moraal: ära copy paste koodi alati maha, vaid proovi see järgi KIRJUTADA ja sellest ARU saada.



aga stopper peaks olema umbes niimoodi:
Kood:

sekund+=0.05; //loeme sekundeid
if sekund>59 { //kui on rohkem kui 59 sekundit,
minut+=1; //siis on 1 minut täis
sekund=0; //ja sekundid nullima ära
}
//sama võid teha ka tundide, päevade, nädalate, kuude, aastatega, sajanditega ka teha.

näiteks:
if aasta>100 {
sajand+=1;
aasta=0;
} //aga seda pole vist vaja :D


ja siis stopperit joonistada:
Kood:

draw_text(100,50,string(minut)+":"+string(round(secund)));

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 13:10 Tsiteeri


FATAL ERROR in
action number 1
of Create Event
for object obj_joon:

COMPILATION ERROR in code action
Error in code at line 4:
if sekund ;0//
^
at position 2: Assignment operator expected

Mingi asii veel error?:"

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 13:43 Tsiteeri


no vaatasin..:D
suht segane jutt on seal juu..:D;)

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 14:52 Tsiteeri


Ei ole mitte midagi segast kui sa loed manuali järjekorras algusest peale, mitte ei hakka kuskilt keskelt lugema.
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 15:10 Tsiteeri


GM ei tunne isegi modulot tähistavat % ära?

eniveis:

Lisatud fail: stopper.gmk (9.4kb)
125 korda tõmmatud
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 17:07 Tsiteeri


%-d ei tunne tõesti, pead kasutama "mod"-i: 10 mod 2 ntx
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 21.3.2010 18:52 Tsiteeri


Kasutasingi.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm