[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Objekti tekitamine teise objekti kõrvale
L4D_hunter
Level 2
Avatar

Liitunud: 9.3.2010
Postitusi: 12
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 19:02 Tsiteeri
Objekti tekitamine teise objekti kõrvale



Nii oleks vaja tekitada üks objekt teise kõrvale, samas esimene objekt keerab end.
Noh, nagu autost välja tulemine, et tekib ikka vasakule poole autot.
Igaks juhuks tegin ka joonise:
http://img294.imageshack.us/img294/295/probleem.png
Ise mõtlen, et seda annab lahendada siinuse ja koosiinuse abil, aga et ma neid veel päris hästi ei mõista, siis ei osanud ma seda ise teha
Vabandage, kui selline õpetus on siin foorumis juba olemas või on seda siin juba küsitud, mina foorumit uurides seda ei näinud.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 19:31 Tsiteeri


Ma ei tea kas see aitab aga tee objekt mis liigub kogu aeg auto vasakul küljel ja siis kui sa autost välja tuled siis se inimene vms. tekib sinna objekti peale....

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 20:20 Tsiteeri


saab küll siinuse ja kosiinusega jah, olen proovinud, aga saab ka lihtsamini:)
siis kui autost välja tulla:

    var xx yy dist dir1; //teeme ajutised muutujad
    dist=32; //kui kaugele tekib inimene autost.
    dir1=auto.image_angle-90; //sinu auto suund-90 kraadi
    xx=sinuauto.x+length_dirx(dist,dir1); //määrame X kordinaadi
    yy=sinuauto.y+length_diry(dist,dir1); //määrame Y kordinaadi
    instance_create(xx,yy,INIMENE);//ja tekitamegi inimese ukse kõrvale autost

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
L4D_hunter
Level 2
Avatar

Liitunud: 9.3.2010
Postitusi: 12
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: valter
saab küll siinuse ja kosiinusega jah, olen proovinud, aga saab ka lihtsamini:)
siis kui autost välja tulla:

    var xx yy dist dir1; //teeme ajutised muutujad
    dist=32; //kui kaugele tekib inimene autost.
    dir1=auto.image_angle-90; //sinu auto suund-90 kraadi
    xx=sinuauto.x+length_dirx(dist,dir1); //määrame X kordinaadi
    yy=sinuauto.y+length_diry(dist,dir1); //määrame Y kordinaadi
    instance_create(xx,yy,INIMENE);//ja tekitamegi inimese ukse kõrvale autost

Suured tänud!

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm